חיפשת:

תאורת חוץ לחניה

גופי תאורת חוץ | מגוון סוגים במחירים מפתיעים! - טכנולייט
https://www.tlite.co.il/products-categories/outdoor-lighting
תאורת חוץ בוחרים רק אצל חברת טכנולייט! החברה המובילה והוותיקה בתחום התאורה מציעה לכם פתרונות תאורת חוץ, צמודי תקרה, תאורת חוץ תלויה ועוד. לקטלוג המלא>>
תאורת חוץ | אילומינה בע''מ
https://www.eurolux.co.il › page_50...
כיום קיים מגוון רחב של גופי תאורה לגינה ולבריכה, כמו דקרים להתקנה באדמה, על קיר ובתוך מים. כמו כן, ישנו מגוון רחב מאוד של גופי תאורת חוץ, לדוגמה פנסי הצפה לד ...
גופי תאורה לגינה ולתאורת חוץ - שקע ותקע תאורה
https://shekaveteka.co.il/קטלוג-מוצרים/תאורה-לגינה
תאורת חוץ. מ- ₪200 ועד- ₪697. המחירים כוללים מע״מ. איפוס. לפרטים נוספים.
גופי תאורה מוגני מים לקיר/מעקה
https://www.world-lighting.co.il › גופ...
פנס הצפה לד QUEEN. עכשיו במבצע ! 19₪. הספק. בחר הספק, LED 10W, LED 20W, LED 30W, LED 50W, LED 100W, LED 150W, LED 200W. גוון אור.
גופי תאורה לגינה ולתאורת חוץ
https://shekaveteka.co.il › קטלוג-מוצרים
תאורת חוץ · צילינדר חוץ 113 · צילינדר גלילון · אגם קיר 8105 · צמוד קיר TONA LUTEC · צמוד קיר אותלו · צמוד קיר TRUMPET · יהונתן אפ דאון · מנורת תקרה 300ק.
געש מוצרי תאורה בע''מ
https://www.gaash.com
תאורת רחוב דקורטיבית. תאורת שטח והצפה. התקנה חיצונית קיר/תקרה. התקנה על קרקע/שקועי קרקע. אחריות ותנאי מכירה. היתרי תקן, פקע"ר וצומת. הוראות התקנה. מפתח סימנים. הצהרת נגישות.
תאורת חוץ | אילומינה בע''מ
https://www.eurolux.co.il/page_50188
תאורת חוץ. בזכות מזג אוויר נוח ונעים בארץ ברוב ימי השנה, רבים מאתנו אוהבים לבלות זמן ממושך מחוץ לבית ולשהות שעות ארוכות בגינות הפרטיות שלנו. תאורת גינה יפה, מתוכננת היטב ולא פחות חשוב – חסכונית, תוסיף לאווירה נינוחה ותנעים את השהייה בגינה.
עמודי תאורה | עמודי תאורה לגינה | עמודי תאורה דקורטיביים ...
https://www.or-ad.com/category/תאורת-חוץ/עמודים-תאורת-חוץ
מבחר עצום של עמודי תאורה מחכים לכם באתר במגוון דגמים, צבעים וסגנונות. אור-עד תאורה חברה מובילה בייבוא ושיווק גופי תאורה מעל 45 שנה. לקטלוג
המלצות לתקנות תאורת חוצות
http://www.isees.org.il › uploads › 2016/09 › נספח...
תאורת חצ. רות. •. תאורת מגרשי חניה. •. תאורת שבילי גישה. •. תאורת שלטי חוצות ... תפוקת אור כוללת מכל הפנסים המשמשים לתאורת חוץ במתקן כלשהו לא ייעלה.
עמודי תאורה לגינה - שקע ותקע תאורה
https://shekaveteka.co.il/קטלוג-מוצרים/תאורה-לגינה/עמודי...
גוף תאורה טייגר סטנד כפול. 550 ₪ הוסף לסל. 1. 2. <. גופי תאורה עמודי הגינה מתאימים כתאורת חוץ וניתן להציב במרפסת, בחצר ובגינה הגופים הינם גופי תאורה מוגני מים ודקורטיבים בצורה שתתאים לכל בית וחצר.
תאורת חוץ- שקועי קיר / חומה
www.nifr.co.il/products/1973
תאורת חוץ- תלויים. תאורת הצפה / פרוז'קטור. בקטגורייה זו ניתן למצוא מגוון רחב של גופי תאורה שקועי קיר/ חומה דקורטיביים המומלצים לשימוש כתאורת חוץ בחזית הבית, הגינה וכו'. ₪115.00.
תאורת לד לחניה - Bellco
https://www.bellco.co.il/441,238-279245928.aspx
תאורת בטכנולוגיית לד נחשבת לתאורה חזקה, שהיא גם ירוקה, גם בעלת צריכת חשמל נמוכה מאוד, וחיי הנורות שלה הרבה יותר גבוהות מכל תאורה אחרת. למעשה תאורת לד היא כל כך חסכונית שגם אם תשאירו אותה דולקת כל לילה, היא תעלה לכם פחות בחשבון החשמל מכל תאורה אחרת.
רשת גופי התאורה המובילה והמתקדמת בישראל | מחסני תאורה
www.lighting.co.il
ברוכים הבאים לאתר האונליין של רשת התאורה המובילה והמתקדמת בישראל. אצלנו תוכלו לרכוש את גופי התאורה ואביזרי התאורה העומדים בסטנדרט עיצוב ואיכות בינלאומיים, ובהתאמתם לטעם ולתקציב הישראלי.
גופי תאורה מומלצים לחניה בבניין משותף - ניצן פרידברג
https://www.nifr.co.il › ציוד תאורה
למרות הפופולריות הגוברת של תאורת LED, עדיין מרבית החניונים הציבוריים, כמו גם החניות בבתים המשותפים, משתמשים דווקא בתאורת פריקה (HID).
תכנון תאורת חוץ - סגל אריאל
http://www.arielsegal.co.il › uploads › 2012/08
שלבי. חישוב. תאורת. חוץ. : 1. קביעת. רמה. מינימלית. דרושה . 2. בחירת. גופי. תאורה. מתאימים . 3. קביעת. מרחקים. בין. יחידות. התאורה . 4. קביעת. גובה. ההתקנה.
חניה | פתרונות תאורה א.מ.י בע"מ
https://www.light1.co.il › product-tag
... צמודי קיר · שקועי תקרה · שקועי קיר · מנורות תליה · מנורות שולחן/עמידה · פסי צבירה · תאורה טכנית · מנורות לילה · נורות/ אביזרים נלווים · תאורת חוץ.
תאורת חוץ - מבחר גופי תאורה מבית תומס תאורה | תומס - עיצוב ...
https://lights.co.il/גופי-תאורה/תאורת-חוץ
תאורת חוץ. בעמוד זה תוכלו למצוא מבחר גופי תאורת חוץ אותם ניתן לרכוש אצלנו. על מנת להתרשם ממלוא המגוון אתם מוזמנים לקבוע פגישה או לבוא לבקר באחד ממרכזי התצוגה שלנו. להסבר מפורט על תאורת חוץ ...
גופי תאורה חוץ / מוגני מים - Outdoor & Water Proof - דנאור
https://www.danor.com › גופי-תאורה-ח...
גוף תאורת חוץ ספוט בעל מקור אור של 18 לדים בהספק של 2W, עמיד בתנאי מזג האוויר ובמים ... גוף תאורה שקוע חומה עם כיסוי קדמי ליצירת אפקט של סימון, מתאים לחניות ...
תאורת לד לחניה - גופי תאורה - בלקו לד
https://www.bellco.co.il › ...
צריכת החשמל של כל אלו היא גבוהה למדי (חוץ מצריכת החשמל של הפלורסנט שהיא יחסית חסכונית) כך שלהשאיר אותם דולקים כל הלילה היווה בעיה. בעיה אחרת של נורות הפלורסנט ...