חיפשת:

שקיות נייר מחיר

שקיות נייר חלקות - יואב אריזות
https://www.yoav-arizot.co.il › שקיות-...
שקיות נייר חלקות ואיכותיות במגוון צבעים, צורות וגדלים. שקיות נייר למכירה ליחידים, סיטונאות ועסקים. מחירים אטרקטיביים, הזמן עכשיו שקיות נייר לעסק שלך.
איפה קונים שקיות נייר חומות | שקית נייר מחיר - שיווק העמק אריזות
https://www.arizot.com › ... › מאמרים
שקיות נייר חומות בשיווק העמק אריזות- מעל 30 שנות התמתחות בענף אריזות מתנה, שקיות נייר ומזכרות לאירועים. קשת רחבה של פתרונות אריזה לפי צרכי הלקוח. היכנס/י!
שקיות נייר - meitavit.com
https://www.meitavit.com/שקיות-נייר
שקיות נייר חום מספר 6 ארוז 500 שקיות בחבילה (סה"כ: 3000 בחבילה) 6 חבילות בקרטון. מחיר לחבילה: ₪27.33 + מע״מ. מחיר קרטון: ₪164.00. הוסף. שקיות פלאפל חום קטן ארוז 500 שקיות בחבילה. 6 חבילות בקרטון. מחיר לחבילה: ₪21.67 + מע״מ. מחיר קרטון: ₪130.00.
שקיות נייר ממותגות במחיר מנצח - חזקות ועמידות. הפרסומת ...
https://www.dimol.co.il/project/paper-bags
שקיות נייר ידית מגולגלת בהדבקה מחוזקת . שקית נייר ממותגת בהדפסת פרוצ'ס . שקית נייר ממותגת עם ידיות מגולגלות . שקית נייר עם בסיס רחב . שקית נייר ממותגת בעיצוב אישי .
שקיות נייר | שקיות נייר זולות באיכות ומחיר ללא תחרות ...
https://www.latiarizot.co.il/product-category/שקיות-נייר
מגוון רחב של שקיות נייר במקום אחד! אצלנו בלאטי אריזות, החברה המובילה בישראל לאספקת מוצרי עטיפה ואריזה לכל סוגי העסקים, תוכלו למצוא היצע גדול ומרשים של שקיות נייר הכולל בתוכו מספר דגמים של שקיות בגדלים שונים.
שקיות נייר עם ידיות למשלוחים - די.סי. פאק
https://www.dcpack.co.il › disposables
שרוולי פוליאתילן לייצור שקיות · שרוולי פוליאתילן בגליל · מלחם לייצור שקיות בחום ... שקיות נייר עם ידיות, מודפסות במיתוג שלך - בקשה להצעת מחיר.
שקיות נייר - עדן אריזות בע"מ
https://www.eden-p.com › קטלוג
שקיות נייר - בואו לבחור ממגוון ענק של שקיות נייר של חברת עדן אריזות. יש לנו במלאי שקיות נייר ועוד מגוון פתרונות אריזה מהמתקדמים בשוק למיתוג העסק, ...
שקיות נייר במגוון צבעים ומידות, במחירים אטרקטייבים | אריזות איכות
https://www.arizot-e.com › שקיות
שקיות נייר עם ידית מגולגלת. אחד המוצרים הנמכרים והמבוקשים ביותר, בתחום מוצרי אריזה, הן שקיות נייר עם ידית מגולגלת. ובצדק.
שקיות נייר | שקית נייר ממותגות - מור פק
https://www.mor-pack.co.il/product-category/שקיות/שקיות-נייר
שקיות משקל שקופות. אריזות מתנה. אריזות מתנה מעוצבות. מעטפות מטליות. מעטפות נייר עם חלון שקוף. גלילים דקורטיביים לעיצוב ואריזה. מעטפות נייר לאריזת מתנות. נייר משי. נייר משי מודפס/מיוחד.
שקיות נייר ממותגות ומעוצבות – לחוויית קניה מושלמת | PIX
https://pix.co.il › ... › שקיות נייר ממותגות
שקיות נייר ממותגות ומעוצבות עם הלוגו והעיצוב שלכם הן הפתרון המושלם לאריזת מוצרים בצורה אלגנטית . הדפיסו את הלוגו שלכם על גבי שקית נייר וצרו מארז מרשים ...
שקיות נייר זולות באיכות ומחיר ללא תחרות - לאטי אריזות
https://www.latiarizot.co.il › חנות
שקיות נייר זולות לעסקים באיכות גבוהה ביותר ובמחירים ללא תחרות, הכנסו עכשיו ורכשו באתר, משלוחים לכל רחבי הארץ - לאטי אריזות »
שקיות - מור פק
https://www.mor-pack.co.il/product-category/שקיות
שקיות נייר חלקות עם ידית נשיאה מגולגלת (הוואנה) ... שקיות נייר עם ידיות נשיאה מגולגלות / שרוכים לבקבוקי יין ... שקיות קרטון, הדפסה על שקיות, במגוון גדלים והדפסים של פרחים, פרפרים,תינוקות.
שקיות נייר ממותגות מחיר- PIX פשוט להדפיס אונליין
https://pix.co.il/pricing/paper-bag
מחיר שקיות נייר ממותגות. זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד: ימי א-ה שאינם ערבי חג, ימי חג ושבתונים. יום עבודה יחשב להזמנה שהתקבלה עד 12:00 בצהריים. לאחר השעה 12:00 בצהריים, יחושב מיום העבודה ...
שקיות נייר ממותגות ומעוצבות – לחוויית קניה מושלמת | PIX
https://pix.co.il/paper-bag
שקיות נייר מעוצבות – לחוויית קניה מושלמת. חווית הקניה של הלקוח נמשכת גם כאשר הוא יוצא מהחנות, הלקוח ייהנה להחזיק בגאווה את השקית כאשר היא שיקית ונכונה. שקית הנייר יכולה לשמש גם בשרותי משלוחים וטייק-אווי וגם שם יש חשיבות רבה לנראות השקית ולבולטות הלוגו.
שקיות נייר | שקיות נייר במגוון צבעים ומידות, במחירים ...
https://www.arizot-e.com/product-category/שקיות/שקיות-נייר
שקיות נייר קטנות , גדולות או בכל מידה שתבחרו. מגוון רחב של צבעים ודוגמאות. שקיות נייר למתנות במחירי סיטונאות. הכנסו עכשיו והזמינו ! | אריזות איכות
שקיות נייר חלקות - יואב אריזות
https://www.yoav-arizot.co.il/product-category/שקיות-נייר/שקיות-נייר...
שקית נייר 45/50 לבן ידית מגולגלת (50 במארז, המחיר ליחידה) מחיר חבילה 50 יחידות 110 שקל כולל מעמ שקיות נייר איכותיות : בהזמנת קרטון מצבע זה , (250 שקיות) תקבלו 10% הנחה , צבעים במלאי : לבן – קרפט טבעי- שחור נא לציין צבע בהזמנה , 2.20 ₪. לפרטים נוספים.
שקיות נייר - דיל אריזות
https://www.dilarizot.co.il/product_cat/שקיות-נייר
שקיות נייר מגיעות במגוון רחב של צורות, מידות, גמורים, צבעים וידיות. בחלק של שקיות נייר יש תחתית מרובעת. ניתן לאחוז בהן בעזרת ידיות נייר חזקות מקלות על המשקל.
שקיות נייר במחיר מיוחד! באתר
https://www.rollmarket.co.il › 12670...
מחפשים שקיות נייר? Roll Market מציעים שלל שקיות נייר במחירים נוחים לעסקים ופרטיים. כל המוצרים שלנו איכותיים. מחירים מיוחדים באתר!
שקיות נייר
https://www.meitavit.com › שקיות-נייר
שקיות נייר חום מספר 6 ארוז 500 שקיות בחבילה (סה"כ: 3000 בחבילה). 6 חבילות בקרטון מחיר לחבילה: ₪27.33 + מע״מ. מחיר קרטון: ₪164.00.