חיפשת:

שקדיות כפר תבור

בארץ אהבתי השקד פורח: איפה רואים פריחת שקדיות ברחבי הארץ? - טיולי
https://www.tiuli.com › articles › באר...
... נצפו שקדיות באזור הצפון בשנים קודמות: על הטיילת בין מבוא חמה לכפר חרוב, דרך נוף גלעד ליד קיבוץ גלעד, דרך נוף יער בית קשת, מטעי כפר תבור, ...
כל האזור סביב כפר תבור מלא מטעי שקדיות. גם בנחל תבור הזרימה יפה ...
https://www.weather2day.co.il › forum
כל האזור סביב כפר תבור מלא מטעי שקדיות. גם בנחל תבור הזרימה יפה והתחילו התורמוסים. חזרה לפורום. ☼; ○; הפריחה אצלי בחצר.
כפר תבור - מחירי דירות שנמכרו - מדלן
https://www.madlan.co.il/כפר-תבור-ישראל
-מידע דירות ומחירים דירות למכירה והשכרה ב כפר תבור. כולל מחירי דירות שנמכרו בפועל, פרויקטים חדשים, חוות דעת של שכנים, מפה , אוכלוסיה ושכנים, בתי ספר , גני ילדים , אנטנות סלולריות, מפגעים ועוד.
כפר תבור – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/כפר_תבור
בקעת יבנאל ושקדיות פורחות - נהרא
https://www.nehara.co.il › בלוג
זוהי דרך נוף קסומה, שתחילתה ליד כפר תבור, ומשם היא יורדת לה אט-אט ונכנסת אל בקעת יבנאל מחורצת ... וכאן, בבקעת יבנאל, לצדי כביש 767 פורחות להן המוני שקדיות.
שקדיות ושוקולד: איפה כדאי לטייל בט"ו בשבט
https://www.makorrishon.co.il › ART1
במרכז המבקרים של מוזיאון המרציפן בכפר תבור אפשר ליהנות מנוף של שקדיות פורחות וריחניות ולאכול מרציפן העשוי מהשקדים המקומיים.
אתרי פריחת שקדיות מומלצים ברחבי הארץ - קק"ל אי ירוק
https://www.eyarok.org.il › trip
זהו טיול נסיעה. בצד הכביש המוליך מכפר תבור לבקעת יבנאל נטועים מטעי שקד נרחבים, מרשימים מאוד בפריחתם. הוראות הגעה: נוסעים מכפר תבור בכביש 767 היורד ליבנאל ולכנרת ...
מתנס כפר תבור
https://www.kefar-tavor.org.il
לפרטים נוספים על האירוע: ילד עני ובודד, שהפך לגאון הדור וכבש את פס הקול של כולנו.
טיול בהר התבור, הגליל התחתון
https://www.mako.co.il/travel-israel/magazine/Article-507d07c80c82961006.htm
Mar 06, 2019 · נחל תבור-פריחת שקדיות, מסלול הליכה נוח ופכפוך מים. עוד מסלול הליכה קליל באזור לצד מתקני שעשועים ושולחנות פיקניק, הוא מסלול נחל תבור אותו נתחיל מנקודה פחות מוכרת.
גליל תחתון -שקדיות לכל דורש
https://www.gilimazza.com/single-post/גליל-תחתון-שקדיות-לכל-דורש
Feb 18, 2020 · תצפית מיער נוף בית קשת-צלמה גילי מצא. המועצה האזורית של הגליל התחתון, החליטה שהגיע הזמן (אמצע פברואר) שאנשים יכניסו את האזור הזה ל"נסיעה חדשה" בוייז ויגיעו להכיר את השפע שטעמתי ממנו במשך שלושה ימים תמימים בין אם ביזמויות על הדרך, תרתי משמע כמו קרון שהוסב למזנון על גלגלים ...
דף הבית | פסטיבל השקד
https://www.varod-lavan.com
כנראה שכבר אכלתם כנאפה מכל מקום אפשרי בארץ, אבל כנאפה עם גבינה צ'רקסית טעמתם? חסוס, בעל המקום מכין כנאפה ביתית נפלאה עם גבינה צ'רקסית, ההכנה מתבצעת במקום וניתן להוסיף טעמים מיוחדים לכנאפה המתקתקה. חסוס ממליץ על תוספת גלידה טורקית ונוטלה, בהחלט פצצה.
In my Back Yard: הזמן הלבן: מסע בין שקדיות
https://dudihol.blogspot.com/2013/01/blog-post.html
Jan 21, 2013 · שקדיות מלוות גם את הדרכים המובילות לירושלים, ובעיקר את כביש 395, אחד היפים בארץ. אם נחזור בכביש 38 צפונה, נגיע לצומת אשתאול ובו נפנה ימינה לכביש 395, אחד הכבישים היפים בארץ. לאורך כל הדרך העולה משם לירושלים (זהירות, כביש צר!) נראה שקדיות פורחות בין יערות האורנים ( יער הקדושים ...
פסטיבל השקד בגליל התחתון ובכפר תבור - כנס מדיה
https://kenes-media.com › קו למושב
הצטרפו למגוון הפעילויות ותהנו משלל התוצרים על טהרת פרי עץ השקד. ניפגש במתחם קבלת הפנים, רחבת יקב תבור, שד' קק"ל כפר תבור.
תמונות מכפר תבור
www.tavor.info/pics
תמונות של הר תבור. זום על הר תבור. כפר תבור מן האוויר. מקומות ומוסדות בכפר. אירועים בכפר תבור. שקדיות. ערב לזכרו של יצחק רבין ז"ל.
אטרקציות בסמוך לכפר תבור - נצרת, עפולה ועמק יזרעאל - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/124
May 25, 2005 · לכן כפר תבור יושבת במרחק נגיעה ממספר מקומות מעניינים. אם מצרפים לכך את זה שאוטובוסים שנוסעים לכיוון קריית שמונה / טבריה עוצרים שם כל הזמן, נקבל מרכז טיולים יפה בלב הגליל התחתון.
פסטיבל השקד: דף הבית
https://www.varod-lavan.com
מוזמנים לפסטיבל פריחת השקדיות במרחב גליל תבור כפר כמא, חגיגה בורוד לבן במהלך ... נסיעה ברכבת התבור לטיול שקדיות, מבוך מעץ, קרטינג פדלים, סרט קצר על יערות ...
בארץ אהבתי השקד פורח: איפה רואים פריחת שקדיות ברחבי הארץ ...
https://www.tiuli.com/articles/711/בארץ-אהבתי-השקד-פורח-איפה...
טיול בהר התבור, הגליל התחתון - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
איציק דגן, חייל שנפטר, בן כפר תבור, הונצח בשביל זה ע"י חבריו. השביל מחבר בין כפר תבור ... נחל תבור-פריחת שקדיות, מסלול הליכה נוח ופכפוך מים.
שקדיה פורחת ודבורה - כפר תבור
http://www.tavor.info › shkediyot_pics
השקדיות פורחות בכפר תבור. שקדיה פורחת ודבורה. אתר כפר תבור. הגליל שלי - מדריך עסקים. • עסקים בגליל התחתון • בתים למכירה בכפר תבור • בתים להשכרה בכפר תבור ...