חיפשת:

שצורתו אליפטית תשחץ

הגדרות למילה - Definitions.net
https://www.definitions.net › def
גוף שצורתו מעוצבת, כך ששריריו מתוחים ואין בו שומן בולט (נאמר בעיקר על ... גוף שמיימי קטן יחסית המורכב בעיקר מקרח, ואשר נע מסביב לשמש במסלול אליפטי מוארך.
שצורתו אליפטית תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם קבלנו את ההגדרה שצורתו אליפטית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שצורתו אליפטית" ...
שחצנות תשחץ - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › שחצנות-תשחץ
הפעם, אנו רוצים למצוא מילה או מילים נרדפות להגדרת התשחץ: שחצנות, התנשאות. מדובר על תכונות של אנשים, שלא כל כך נעים להיות בסביבתם והם חטאו בחטא היוהרה.
עכשיו בבסטה: ענבים - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/2657656
07.07.2013 · בלק פינגר - ענב שחור, שצורתו אליפטית, נטול חרצן. יערה - זן חממות שחור, ללא גרעינים, שגדל באזור לכיש. סופירייר - זן ירוק גדול, ללא חרצנים, שעכשיו היא עונתו והוא גדל באזור השפלה ומישור החוף. יש גם זן סופרייר של ענבים אדומים. הוא חסר חרצן, גדול ומתוק.
בובה אליפטית הקרויה בלעז "המפטי דמפטי" – ישראוורדס עזרה ...
https://www.israwords.co.il/בובה-אליפטית-הקרויה-בלעז-המפטי...
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בובה אליפטית הקרויה בלעז "המפטי דמפטי". זוהי הגדרה בת 38 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר!
איך אומרים בעברית - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › איך-אומרים-בעברית › letter
לצד סגלגל אפשר לנקוט גם אליפסי או אליפטי מן המילה אליפסה (שאין לה חלופה עברית). ... למאפה דומה שצורתו קלועה, פּרעצל, נקבע המונח שְׁלוֹבִית.
בובה אליפטית הקרויה בלעז המפטי דמפטי | בובה אליפטית הקרויה ...
www.asklital.com/2018/04/בובה-אליפטית-הקרויה-בלעז-המפטי...
ראשית, עלינו למנות את מספר המשבצות המרכיבות את התשובה להגדרה: בובה אליפטית הקרויה בלעז "המפטי דמפטי" בתשחץ. כך נוכל לדעת מכמה אותיות מורכב הפתרון שלנו. לאחר מכן, נגולל את המסך מטה, לעבר השורה שמציינת את מספר האותיות שאנו מחפשים. ולבסוף, נאתר את התשובה לפי סדר-האלפבית. כולם ...
דמם חדיד | Hebrew to English | Medical (general)
https://www.proz.com/kudoz/hebrew-to-english/medical-general/4761512...
קיים אזור של דמם חדיד שצורתו אליפטית-טבעתית ? דמם חדיד . קיים אזור של דמם חדיד שצורתו אליפטית-טבעתית ? דמם חדיד. This site uses cookies. Some of these cookies are essential to the operation of the site, while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used. For ...
צורתו של התמרור עצור – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/צורתו-של-התמרור-עצור/תשחץ
15.04.2013 · צורתו של התמרור עצור. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צורתו של התמרור עצור. זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל ...
שצורתו אליפטית - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/שצורתו_אליפטית
שצורתו אליפטית. הפעם, אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשחץ: "שצורתו אליפטית". הגדרה זו הופיעה מספר פעמים בתשבצים שונים בעיתונים: ידיעות אחרונות (7 ימים), ישראל היום ומגזין לאישה. אז מה היא התשובה הנכונה להגדרת תשבץ "שצורתו אליפטית" אותה אנו מחפשים?
What does אליפטית mean in Hebrew?
https://www.wordhippo.com/what-is/the-meaning-of/hebrew-word-f9ec2be...
Need to translate "אליפטית" from Hebrew? Here's what it means.
בובה אליפטית | בובה אליפטית תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון ...
www.asklital.com/2017/09/בובה-אליפטית-בובה-אליפטית-תשבץ
ראשית, עלינו למנות את מספר המשבצות המרכיבות את התשובה להגדרה: בובה אליפטית בתשחץ. כך נוכל לדעת מכמה אותיות מורכב הפתרון שלנו. לאחר מכן, נגולל את המסך מטה, לעבר השורה שמציינת את מספר האותיות שאנו מחפשים. ולבסוף, נאתר את התשובה לפי סדר-האלפבית. כולם יודעים שבשביל לפתור תשחץ או ...
סגלגל - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › סגלגל
שצורתו מעוגלת ומוארכת, ביצתית, או צורת אליפסה. החדר בבית הלבן הקרוי "החדר הסגלגל", אינו נקרא כך משום צבעו, אלא בשל צורתו האליפטית.
שצורתו אליפטית - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › ש...
פתרונות תשחץ עבור שצורתו אליפטית - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
מהי מערכת השמש
https://meyda.education.gov.il › files › kdamyesodi
סביבה במסלול מעגלי או אליפטי . ®. גרמי השמים במערכת השמש נעים באותו כיוון על מישור גיאומטרי די זהה ... סערות מקומיות שצורתן אליפטית.
עכשיו בבסטה: איך בוחרים, מטפלים ומבשלים עם תפוחי אדמה ...
https://food.walla.co.il/item/2596612
16.12.2012 · דיאפלה: זן שצורתו אליפטית ופחוסה מעט. צבע קליפתו צהוב בהיר ובשרו צהבהב בהיר מאוד. מתאים לטיגון ביתי ואפייה. דיטה: זן זמין לכל אורך השנה. צורתו מוארכת. צבע קליפתו ובשרו צהוב, קליפתו לעיתים מרושתת. מתאים לבישול, טיגון ואפייה ברדיד אלומיניום.
גלקסיות - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › item
ישנן גלקסיות שצורתן התעוותה בשל התפוצצות אדירה שהתחוללה בעבר בלב הגלקסיה, ... לרוב הגלקסיות יש צורה חלזונית או אליפטית, אך לא לכולן: גלקסיות שצורתן שונה ...
כריזובלאנוס איקאקו ׳קוקודור׳
https://gardens.agri.gov.il/item/188
עם תום הפריחה נוצר פרי גלעיני (drupe) שצורתו אליפטית, אורכו כ־2.5 ס״מ וקליפת הפרי סגולה כהה ומזכירה שזיף. משום כך שמו העממי באנגלית הוא cocoplum. הפרי הבשל מופיע מסוף הקיץ ובסתיו ואם לא קוטפים אותו, הוא נושר בסוף החורף. קליפת הפרי סגולה, ציפת הפרי לבן והוא אכיל. טעמו ניטרלי עד מתוק ...
תשבץ או תשחץ* « Daily Crosswords - Crossword puzzle answers
http://www.שעותפתיחה.co.il › תשבץ-או-...
תשבץ או תשחץ*. Excellent, Good, Average, Poor, Awful, RatingWidget.com. Rate this. first- all def. מגדל מפורסם בצרפת *. מגדל מפורסם בצרפת *.