חיפשת:

שף פרטי כשר בצפון

51 מסעדות עם חדרים פרטיים ברחבי הארץ
https://www.mako.co.il/food-weekend/Article-4bffb98a5fc2c41006.htm
שף פרטי - השוואת מחירים
https://www.yes-please.co.il/שף-פרטי.html
שף פרטי כמתנה מיוחדת; מחפשים מתנה מושלמת לזוג או לבת זוג? הזמינו שף פרטי לארוחה לארוחה זוגית. שף פרטי עד הבית שיבשל וייתן הופעה.
שף פרטי - כל התפריטים והסגנונות בפורטל השפים הפרטיים ...
https://www.ichefs.co.il
שף פרטי בוילה. שף פרטי אירוע חברה. שף פרטי לאירועים. גרילמן - מנגליסט. מסיבת רווקות/רווקים. שף להצעות נישואין. שף פרטי ליום נישואין. שף פרטי ליום הולדת. שף פרטי בשטח.
שף אורי מלכה - שף פרטי עד הבית לאירועים, ימי הולדת, סדנאות ...
https://urimalka.co.il
חוויה קולינארית מעוררת חושים, שתשאיר לכם טעם של עוד - ניסיון של למעלה מעשור, מאות לקוחות מרוצים וחיוך ענק! אורי יהפוך את הארוחה שלכם למשהו מיוחד :)
אצולת השף – שף פרטי | שף עד הבית | שף בצפון
https://atzulat-hachef.co.il
שף תומר חקנזר הוא שף פרטי בצפון, שף המגיע לכל מקום שתבחרו ולכל אירוע בתיאום מראש בכדי להגשים לכם את החלומות.בין אם מדובר על ארוחה זוגית, שף למסיבת רווקות, הצעת נישואין רומנטית, ארוחה למשפחות הבאות לנפוש בצפון …
שפים פרטיים לאירועים באזור הצפון - איזי
https://easy.co.il › list › Private-Chefs...
שף גלילי שף פרטי לאירועים. שפים פרטיים לאירועים • לא כשר. דן 25, קרית שמונה. בתיאום מראש. 81 ביקורות. 30# בשפים פרטיים לאירועים בארץ ישראל. שירת הסירים 8.4.
שף פרטי בצפון | מאור נתן
https://www.maornatan.co.il › שף-פרט...
מאור נתן הוא שף פרטי הנותן שירותי שף פרטי בצפון. השף הפרטי מאור, יגיע עד לבית הפרטי שלכם בצפון ויבשל מול הסועדים ארוחה פרטית וחלומית.
אצולת השף – שף פרטי | שף עד הבית | שף בצפון
https://atzulat-hachef.co.il
שף תומר חקנזר הוא שף פרטי בצפון, שף המגיע לכל מקום שתבחרו ולכל אירוע בתיאום מראש בכדי להגשים ... שימוש אך ורק בחומרי גלם כשרים המתאימים להכנת האירוע המושלם.
שף פרטי עד הבית כשר לפי צרכי הלקוח
https://www.offerchef.co.il › אוכל-כשר
שף פרטי עד הבית המציע שירות קולינרי וכשר חייב לגלות מחויבות ולתאם ציפיות עם כל לקוח כך שניתן יהיה להגיש מנות כשרות בהתאם לנהוג אצלכם. היכנסו עכשיו לפרטים!
שף פרטי כשר עד הבית לארוחה כשרה — IChefs
https://www.ichefs.co.il › kosher
Sea Chef – דגים ופירות ים · 077-803-9905 · גיא רוזן - שף פרטי לאירועים, ארוחות זוגוית וסדנאות בישול.
שף עד הבית בצפון | ארוחת שף קולינרית בצפון הארץ - Easy Chef
https://www.easychef.co.il › שף-עד-הב...
ב-Easy Chef ריכזנו עבורכם שפים מובילים בצפון שיכינו לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. ... עם שירות שף פרטי עד הבית בצפון, תיהנו ממגוון סוגי מטבחים מרחבי העולם, ...
2eat - שף פרטי, רשימת שפים פרטיים
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rtype=354
מציע שירותי שף פרטי למגוון רחב של אירועים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח במיקום לבחירתכם. לאחר צבירת הנסיון הרחב בתפקידים השונים, החלטתי ב2017, להקים את שירותי השף הפרטי שלי, מתוך אמונה שאוכל לתת מענה ברמות הגבוהות ביותר לכל אירוע, בלי להתפשר על איכות חומרי הגלם.
שף פרטי כשר | ארוחת שף כשרה עד הבית - השף שלומי אלדו
http://www.aldo-party.co.il › שף-פרטי...
לשמור כשרות נשמע קל כשנמצאים בבית והכל זמין אבל כשרוצים ללכת לאכול בחוץ או שרוצים להזמין שף פרטי לפעמים נראה שיש לא מעט פיתויים בחוץ.
שף פרטי עד הבית כשר
https://www.chef-b.co.il › שף-פרטי-עד...
שף פרטי עד הבית כשר מתאים לכל אדם אשר מעוניין לקיים אירוע טעים וכשר בביתו. שף בוטיק הינה חברה אשר מציעה הכנה של ארוחות גורמה איכותיות.
קייטרינג בשרי בצפון - שף פרטי
https://www.bestchef.co.il/קייטרינג-בשרי-בצפון
קייטרינג בשרי בצפון – הכי טעים שיש. קייטרינג בשרי בצפון מספק שרותי קייטרינג ברמה גבוה ובאיכות ללא פשרות, בכל מקום בארץ ולכל סוגי האירועים…. המוטו שלנו בקייטרינג בשרי בצפון הוא שאירוע של פעם ...
שף פרטי בצפון | מאור נתן
https://www.maornatan.co.il/שף-פרטי-בצפון-html
אודות שירותי שף פרטי בצפון. שף מאור נתן, שם את נושא השירות המקצועי, האכפתי והקפדני בקדמת הבמה של מוצריו ושירותיו. השירות אותו מאור מציע ללקוחותיו הוא בראש ובראשונה שירות לכל מוצר ועניין ולאחר מכן, הוא מציע גם מוצרים – מוצרים כגון, ארוחת שף פרטי בצפון, קייטרינג לאירועים ...
שף פרטי בצפון — IChefs
https://www.ichefs.co.il/areas/north
סינון שפים. המכשף - קסם של אוכל. ששון ישראל. 077-2309117. שף פרטי לאירועים. טעם השף – גיא רוזן. 077-8053755. SUSHI CHEF - לאירועים, ימי הולדת, עמדות בופה, מגשי אירוח ועוד. ראובן ברמי.
שף עד הבית בצפון | ארוחת שף קולינרית בצפון הארץ - Easy Chef
https://www.easychef.co.il/שף-עד-הבית-בצפון
עם שירות שף פרטי עד הבית בצפון, תיהנו ממגוון סוגי מטבחים מרחבי העולם, שפע של טכניקות בישול, ואכלים משובחים שמשאירים זיכרון טעים ומתוק. ... שף כשר עד הבית ...
שף פרטי: שירותי שף פרטי עד הבית וארוחות גורמה משובחות ...
https://www.privatechef.co.il
הניסיון וההתמחות. חברת Private Chef מתמחה במתן שירותי שף פרטי עד הבית, קייטרינג בוטיק, שף מארח, ייעוץ קולינרי. ושירותי שף פרטי נוספים למגוון סוגי אירועים כבר יותר מ-15 שנים. נשמח להפיק יחד איתכם את הארוחה הטעימה או האירוע המושלם תוך מתן דגש על יחס אישי, מקצועי ואדיב. הקליקו כדי ...