שנואה כי תיבעל, ושפחה כי תירש גברתה
tora.us.fm/tnk1/ktuv/mjly/mj-30-23.htmlשנואה כי תבעל, אפוא, היא לאה הנכנסת תחת חופתה של רחל, ונישאת ליעקב במקומה. אם נמשיך באותו כיוון - שפחה כי תירש גבירתה היא בלהה שפחת רחל, הנישאת ליעקב ויולדת לו את ילדיה.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - משלי פרק ל פסוק כג
www.mgketer.org › tanach › 28/30/23והשלישי-תחת שנואה כי תבעל, כי אין ראוי שיתחבר האדם אל האשה שהיא שנואה לו; וכן הענין בחבור שוא ודבר כזב אל השכל, כי הם שנואים אל השכל.
מ"ג משלי ל כג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/מ"ג_משלי_ל_כגוהשלישי "תחת שנואה כי תבעל", כי אין ראוי שיתחבר האדם אל האשה שהיא שנואה לו, וכן הענין בחבור שוא ודבר כזב אל השכל, כי הם שנואים אל השכל.והד' "תחת שפחה כי תירש גבירתה" ותשוב הגברת משרתת לה, כן הענין בשוא ודבר כזב עם השכל, כי ...
מ"ג משלי ל כב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/מ"ג_משלי_ל_כבועל אשתו אמרו תחת "שנואה כי תבעל", כי היתה שנואה ע"י נאופיה ומעשיה הרעים, והיא תבעל והיתה אהובת המלך בבעילת זנות, והרע מכולם שפחה כי תירש גבירתה, מה שהיא עתה היורשת את המלכות: דרך המושכל
The Complete Original Hebrew Text of the Old Testament Or ...
https://books.google.com › booksדבריו אגור בן־יקה המשא נאם: הגבר לאיתיאל לאיתיאל ואכל: 1 30 כי בער אנכי מאיש ... כי ימלוך :'ונבל כי ישבע-לחם: 22 תחת :שנואה כי תבעל :ושפחה כי־תירש גברתה: פ ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - משלי פרק ל פסוק כב
www.mgketer.org › tanach › 28/30/22ונבל כי ישבע לחם - כלומר , שישיג ריבוי ההנאות אשר הוא מבקש תמיד. תחת שנואה כי תבעל - והאהובה תמאס; רוצה לומר , שתמשוך הנפש המתאווה הכל לעצמה , והמשכלת תֵעָזב עזיבה מוחלטת. והנה נמצא בזה שהראויה ...
שנואה כי תיבעל, ושפחה כי תירש גברתה
http://tora.us.fm › tnk1 › ktuv › mjlyמשלי ל23: " תַּחַת שְׂנוּאָה כִּי תִבָּעֵל, וְשִׁפְחָה כִּי תִירַשׁ גְּבִרְתָּהּ ". - בגלל אישה שנואה אשר נעשית בעלת -הבית בבת ...
קטגוריה:משלי ל כב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:משלי_ל_כבועל אשתו אמרו תחת "שנואה כי תבעל", כי היתה שנואה ע"י נאופיה ומעשיה הרעים, והיא תבעל והיתה אהובת המלך בבעילת זנות, והרע מכולם שפחה כי תירש גבירתה, מה שהיא עתה היורשת את המלכות: דרך המושכל
מ"ג משלי ל כג - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wikiתחת שנואה כי תבעל ושפחה כי תירש גברתה. מנוקד (נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר): תַּחַת שְׂנוּאָה כִּי תִבָּעֵל וְשִׁפְחָה ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - משלי פרק ל פסוק כג
https://www.mgketer.org/tanach/28/30/23והשלישי-תחת שנואה כי תבעל, כי אין ראוי שיתחבר האדם אל האשה שהיא שנואה לו; וכן הענין בחבור שוא ודבר כזב אל השכל, כי הם שנואים אל השכל.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - משלי פרק ל
https://www.mgketer.org/mikra/28/30/10/m[כב] תחת ־ עבד כי ימלוך ונבל כי ישבע ־ לחם: [כג] תחת שנואה כי תבעל ושפחה כי ־ תירש גברתה: פ [כד] ארבעה הם קטני ־ ארץ והמה חכמים מחכמים: [כה] הנמלים עם לא ־ עז ויכינו בקיץ לחמם: [כו] שפנים עם לא ־ …
Malbim on Proverbs 30:21 - Sefaria
https://www.sefaria.org › Malbim_on...ועל אשתו אמרו תחת שנואה כי תבעל, כי היתה שנואה ע"י נאופיה ומעשיה הרעים, והיא תבעל והיתה אהובת המלך בבעילת זנות, והרע מכולם שפחה כי תירש גבירתה, ...
מ"ג משלי ל כג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › מ"ג_משלי_ל_כגתחת שנואה כי תבעל ושפחה כי תירש גברתה מנוקד (נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר): תַּחַת שְׂנוּאָה כִּי תִבָּעֵל וְשִׁפְחָה כִּי תִירַשׁ גְּבִרְתָּהּ. עם טעמים (נוסח הפסוק לפי מקרא על פי המסורה):
Untitled
https://www.makorrishon.co.il › online14. נא לדייק."תחת שלוש רגזה ארץ ותחת ארבע לא תוכל שאת:תחת עבד כי ימלוך. ונבל כי ישבע לחם:תחת שנואה כי תבעל והכל בפנים, 20/10/ ...
פרשת לך לך - בית המדרש הוירטואלי
http://etzion.gush.net › vbm › archive › 8-parshaכפי שציינו לעיל, לאה היא האשה היחידה המכונה במקרא בתואר "שנואה". "שנואה כי תבעל", אפוא, היא לאה הנכנסת תחת חופתה של רחל, ונישאת ליעקב במקומה.
שנואה כי תיבעל, ושפחה כי תירש גברתה
tora.us.fm › tnk1 › ktuvשנואה כי תבעל, אפוא, היא לאה הנכנסת תחת חופתה של רחל, ונישאת ליעקב במקומה. אם נמשיך באותו כיוון - שפחה כי תירש גבירתה היא בלהה שפחת רחל, הנישאת ליעקב ויולדת לו את ילדיה.
קטגוריה:משלי ל כב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:משלי_לועל אשתו אמרו תחת "שנואה כי תבעל", כי היתה שנואה ע"י נאופיה ומעשיה הרעים, והיא תבעל והיתה אהובת המלך בבעילת זנות, והרע מכולם שפחה כי תירש גבירתה, מה שהיא עתה היורשת את המלכות: דרך המושכל
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - משלי פרק ל פסוק כב
https://www.mgketer.org/tanach/28/30/22ונבל כי ישבע לחם - כלומר , שישיג ריבוי ההנאות אשר הוא מבקש תמיד. תחת שנואה כי תבעל - והאהובה תמאס; רוצה לומר , שתמשוך הנפש המתאווה הכל לעצמה , והמשכלת תֵעָזב עזיבה מוחלטת. והנה נמצא בזה שהראויה ...
תחת שנואה כי תבעל ושפחה כי־תירש גברתה: פ (משלי פרק ל פסוק כג)
https://www.mgketer.org › tanachתנ"ך - תחת שנואה כי תבעל ושפחה כי־תירש גברתה: פ · תַּ֣חַת שְׂ֭נוּאָה כִּ֣י תִבָּעֵ֑ל וְ֝שִׁפְחָ֗ה כִּֽי־תִירַ֥שׁ ...
95. תַּחַת שְׂנוּאָה... - גם אני תלמיד של המורה חיים גיאת
https://www.facebook.com › postsג. שנואה כי תבעל: כאשר אישה במעמד נחות הופכת להיות בעלת הבית, התנהגותה נעשית גסה יותר, ומשום כך שלטונה בלתי נסבל. ד. שפחה כי תירש גבירתה: ...
קטגוריה:משלי ל כג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:משלי_לשנואה כי תבעל, אפוא, היא לאה הנכנסת תחת חופתה של רחל, ונישאת ליעקב במקומה. אם נמשיך באותו כיוון - שפחה כי תירש גבירתה היא בלהה שפחת רחל, הנישאת ליעקב ויולדת לו את ילדיה.
קטגוריה:משלי ל כג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:משלי_ל_כגשנואה כי תבעל, אפוא, היא לאה הנכנסת תחת חופתה של רחל, ונישאת ליעקב במקומה. אם נמשיך באותו כיוון - שפחה כי תירש גבירתה היא בלהה שפחת רחל, הנישאת ליעקב ויולדת לו את ילדיה.
עבד כי ימלוך | רבנים שונים | שאל את הרב | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › askונבל כי ישבע לחם - זה אחשורוש שעשה משתה מאה ושמונים יום: שנואה כי תבעל - כנגד יון: ושפחה כי תירש גברתה - זה עשו שהיה לו לעבוד ליעקב ונהפך הדברים" [דוגמאות ...