ביאור:שמואל ב י - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ביאו...שמואל ב: א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד ... ב וַיֹּאמֶר דָּוִד: "אֶעֱשֶׂה חֶסֶד עִם חָנוּן ...
שמואל ב פרק יט | בני ציון - בונים קומה בתנ"ך
https://www.bneyzion.co.il › שמואל-בשמואל ב פרק יט חלוקת הפרק: אבלו של דוד ותגובת העם – א - ה תגובת יואב – ו - ט שיבת דוד לירושלים – י – טז פגישת דוד ושמעי – יז – כד פגישת דו…
שמואל ב פרק יא | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › pageסיכומים הסברים מאמרים מעניינים וטורי דעה על שמואל ב פרק יא מאת מיטב הכותבים בישראל.
ביאור:שמואל ב י – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:שמואל_ב_ישמואל א: א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא שמואל ב: א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד (מהדורות נוספות של שמואל ב י)
חומרי הוראה בתנ"ך - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/lessons?school=high&disciplineid=2אילה ויכטר-פרידמן, צוות לב לדעת. נלמד על סיפור הישועה של אהוד בן גרא נגד עגלון מלך מואב, וכיצד יד ה' היתה עימו. קרא עוד.
ילקוט יוסף - קיצור שולחן ערוך - הידברות
https://www.hidabroot.org › ילקוט-יוסףמדור מיוחד. הלכות ילקוט יוסף - קיצור שולחן ערוך, מסודרות לפי נושאי ההלכות לפי פסקי הרב עובדיה יוסף זצ"ל.
שמואל ב פרק י | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il/page/273שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת. ביאור הרב עדין אבן ישראל ...
רמב"ם - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wikiציטוט מכתב יד הרמב"ם המובא בספר חרדים, מצוות התלויות בארץ ישראל, פרק ג' ... במכתב נוסף, שהופנה אל שמואל אבן תיבון, הוא מתאר את תפקידו המקצועי המפרך, ...
כיתה ה' - תנ"ך - Google Search
https://sites.google.com/site/bibleronitsegal/techer/teachersסיכום ספר שמואל ב' (אירית אשד) לחץ כאן. סיכום ספר מלכים א' (אירית אשד) ל חץ כאן. שמואל א'. שמואל ב'. מלכים א. כותרת שמואל לחץ כאן (עיצוב לוני) כותרת שמואל ובני דורו לחץ כאן (עיצוב לוני) שילה - משכן...
תנ"ך מנוקד - שמואל ב פרק יג
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t08b13.htmתנ"ך-שמואל - הכול. שמואל א פרקאבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללא- שמואל ב פרקאבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכד. האזנה לפרק זה. שמואל ב פרק יג. אוַיְהִי אַחֲרֵי-כֵן, וּלְאַבְשָׁלוֹם בֶּן-דָּוִד אָחוֹת יָפָה--וּשְׁמָהּ תָּמָר; וַיֶּאֱהָבֶהָ ...
סיכום| שמואל ב' פרק י-י"א. - FXP
https://www.fxp.co.il › showthreadסיכום| שמואל ב' פרק י-י"א. : תהנו :) שמואל ב' פרק י"א': חטא דוד ונסיונותיו הראשונים לכסות על מעשהו (א'- י"ג): בעת שהיו יואב ואנשיו במלחמה.
תנ"ך מנוקד - שמואל ב פרק י - Mechon Mamre
https://www.mechon-mamre.org › ...תנ"ך - שמואל - הכול שמואל א פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא - שמואל ב פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג ...
שמואל ב' סיכומים - יונית - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=4711398Dec 10, 2009 · פרק א' דוד חוזר מהמלחמה בעמלק בדרום ויושב בצקלג.
ביאור:שמואל ב ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:שמואל_ב_במתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. זוהי הגרסה היציבה ש נבדקה ב־ 4 בינואר 2020 . יש שינויים בתבניות או בקבצים שממתינים לבדיקה. הגהה. מעט הגהה. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. קיצור דרך: a08b02.
תקציר שמואל ב פרק י"ד | התנך - אתר התנ"ך
https://www.hatanakh.com › nodeהאישה התקועית מנסה לשכנע את דוד (א-כ) יואב מנסה לפייס בין אבשלום לדוד ומעוניין לשכנע את דוד להחזיר את אבשלום. יואב מבין שזה לא יצליח בקלות ולכן הוא לוקח ...
סיכומי תנ"ך: שמואל פרק ב'
https://www.sikum.org/p/blog-page_55.htmlסיכום שמואל א' פרק ב'. הפרק עוסק בשתי נושאים: 1. תפילת חנה 2. חטא בני עלי. חנה שמחה על הילדים שנולדו לה ונושאת תפילת הודייה לה'. חלק מהתפילה: לא לדבר הרבה הרבה, שלא יצאו דברים לא נכונים מהפה, רק ה ...
ספר שמואל ב׳ | סיכום | תנ״ך אונליין
https://www.jw.org/he/ספרייה/מקרא/nwt/ספרים/שמואל-בספר שמואל ב׳ סיכום — תוכן לפי פרק ופסוק. שאול המלך מת, דוד ובת שבע, אוריה, דוד ואבשלום, יואב, אבנר, ירושלים.
תנ"ך מנוקד - שמואל ב פרק יב
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t08b12.htmשמואל ב פרק יב. א וַיִּשְׁלַח יְהוָה אֶת-נָתָן, אֶל-דָּוִד; וַיָּבֹא אֵלָיו, וַיֹּאמֶר לוֹ שְׁנֵי אֲנָשִׁים הָיוּ בְּעִיר אֶחָת, אֶחָד עָשִׁיר, וְאֶחָד רָאשׁ. ב לְעָשִׁיר, הָיָה צֹאן וּבָקָר--הַרְבֵּה מְאֹד.