שמואל ב פרק יג - אונס תמר ורצח אמנון
https://www.magicbible.co.il/שמואל-ב-פרק-יג-אונס-תמר-ורצח-אמנוןשמואל ב פרק יג – אונס תמר ורצח אמנון. שמואל ב פרק יד – דוד ומשל האישה החכמה מתקוע. המרד. שמואל ב פרק טו – תחילת מרד אבשלום. שמואל ב פרק טז – דוד, ציבא ושמעי בן גרא. שמואל ב פרק …
ביאור:שמואל ב יד - – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ביאו...שמואל ב: א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד (מהדורות נוספות של שמואל ב יד). יואב משכנע את דוד להחזיר את אבשלום, ...
שמואל ב יד | שלוש שנים וגעגוע - 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › page › postתקציר שמואל ב פרק יד. המשימה - לשכנע את דוד להשיב את אבשלום לירושלים. או: שליחות האישה התקועית (פסוקים א-כ). בפרק הקודם נקם אבשלום את אונס ...
תקציר שמואל ב פרק י"ד | התנך - תנ"ך – מכללת הרצוג
https://www.hatanakh.com › nodeתקציר שמואל ב פרק י"ד. צוות אתר התנ"ך · II Samuel 14. האישה התקועית מנסה לשכנע את דוד (א-כ). יואב מנסה לפייס בין אבשלום לדוד ומעוניין לשכנע את דוד להחזיר את ...
שמואל ב פרק יד - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=LiSysS5cZ9EAbout Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
שמואל ב פרק יד - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=ha7HV5xQ5lQJan 21, 2016 · משל האשה התקועית. ההוראה להשיב את אבשלום. יפיו של אבשלום. התפייסות דוד ואבשלום.
תנ"ך מנוקד - שמואל ב פרק יד
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t08b14.htmשמואל ב פרק יד. א וַיֵּדַע, יוֹאָב בֶּן-צְרֻיָה: כִּי-לֵב הַמֶּלֶךְ, עַל-אַבְשָׁלוֹם. ב וַיִּשְׁלַח יוֹאָב תְּקוֹעָה, וַיִּקַּח מִשָּׁם אִשָּׁה חֲכָמָה; וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ הִתְאַבְּלִי-נָא וְלִבְשִׁי-נָא בִגְדֵי-אֵבֶל ...
תנ"ך מנוקד - שמואל ב פרק יד - Mechon Mamre
https://www.mechon-mamre.org › ...תנ"ך - שמואל - הכול שמואל א פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא - שמואל ב פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג ...
שמואל ב - פרק יד - טעמו וראו | הרב בועז שלום
https://taamu.co.il/שמואל-ב-פרק-ידשמואל ב פרק יד. מצודת דוד א וידע יואב. הכיר בהמלך אשר לבו טובה על אבשלום: מלבי"ם א וידע יואב הגם שכלא מלרדפו בכ"ז ידע יואב שעדיין לב המלך על אבשלום, ר"ל שנוטר עליו …
ביאור:שמואל ב יד – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:שמואל_ב_ידשמואל ב: א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד (מהדורות נוספות של שמואל ב יד) יואב משכנע את דוד להחזיר את אבשלום, על ידי משל האישה החכמה מתקוע
מקראות גדולות שמואל – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/מקראות_גדולות_שמואלשמואל ב כתיב מסומן בשורות – נוסח האותיות לבד (בלי ניקוד), אבל כאן מופיע כל פסוק לבד בשורה עצמאית (או בפסקה עצמאית) עם סימון של נקודתיים בסוף פסוק, מספרי פרקים ופסוקים, וסימון ה"קרי" בסוגריים ...
שמואל ב פרק יד - דוד ומשל האישה החכמה מתקוע - קסם התנ"ך
https://www.magicbible.co.il › שמואל-...שמואל ב פרק יד - דוד ומשל האישה החכמה מתקוע, פירושי מילים והסברים, סיכום הפרק, משל ונמשל, החזרת אבשלום מגלותו בגשור; הרחקתו מחצר המלך והפיוס.
שמואל ב פרק יד | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il › בית-המדרששמואל ב פרק יד. (א) וַיֵּדַע יוֹאָב בֶּן צְרֻיָה כִּי לֵב הַמֶּלֶךְ עַל אַבְשָׁלוֹם יואב בן צרויה ידע שליבו של דוד היה לצאת על ...
תנ"ך על הפרק - שמואל ב יב
https://תנך.co.il/929/275לפרק הבא 275 / 929 לפרק הקודם היום הפרק וַיִּשְׁלַ֧ח יְהוָ֛ה אֶת־נָתָ֖ן אֶל־דָּוִ֑ד וַיָּבֹ֣א אֵלָ֗י
שמואל ב - daat.ac.il
www.daat.ac.il/he-il/tanach/parshanut_hamikra/full-text/radak/shmuelbשמואל ב' פרק יד. שמואל ב' פרק טו. שמואל ב' פרק טז. שמואל ב' פרק יז. שמואל ב' פרק יח. שמואל ב' פרק יט. שמואל ב' פרק כ. שמואל ב' פרק כא. שמואל ב' פרק כב.
שמואל ב פרק יד | בני ציון - בונים קומה בתנ"ך
https://www.bneyzion.co.il › שמואל-בשמואל ב פרק יד משל האשה התקועית חלוקת הפרק: דבר יואב אל האשה החכמה מתקוע – א – ג האשה התקועית בבית דוד ותגובת דוד – ד – ז תגובת דוד לאשה התק…
שמואל ב פרק יד - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il › ...שמואל ב פרק יד. א וַיֵּדַע, יוֹאָב בֶּן-צְרֻיָה: כִּי-לֵב הַמֶּלֶךְ, עַל-אַבְשָׁלוֹם. ב וַיִּשְׁלַח יוֹאָב תְּקוֹעָה, ...
חומרי הוראה בתנ"ך - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/lessons?school=high&disciplineid=2שמואל ב' פרק א': קינת דוד - העמקה חביבה שפטר- צוות לב לדעת מומלץ ללמד שיעור זה לאחר שיעור הפתיחה שהוצע על הקינה באופן כללי, או כשיעור בפני עצמו …