חיפשת:

שלולית החורף בנתניה ויקיפדיה

בריכת דורה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בריכת_דורה
בריכת דורה או שלולית החורף היא בריכת חורף בדרום העיר נתניה אשר סביבה התפתח פארק ציבורי המהווה את אחד מהפארקים הראשיים בעיר (ובדרום העיר בפרט) ובצידו המערבי אף עובר שביל ישראל. הבריכה והפארק נמצאים צפונית מזרחית לשמורת האירוסים(כביש ראשי מפריד ביניהן) בין שכונות האירוסים, נוף גלים (גלי ים), נאות שקד (אזורים), רמת יגאל ידין (לשעבר שיכון דורה) ואגמים. הש…
פארק אגם החורף (השלולית)
https://www.netanya.muni.il/?CategoryID=2573&ArticleID=6642
פארק אגם החורף (השלולית) בריכת החורף בנתניה ממוקמת בחלק הדרומי של העיר נתניה, וידועה גם בשמותיה הקודמים : "בריכת דורה", "באס אל - הינדי". בריכה זו, השנייה בגודלה מבין בריכות החורף במישור החוף היא גם אחת משתי בריכות החורף הגדולות, היפות והחשובות ביותר שנותרו במישור החוף.
סקייטפארק – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/סקייטפארק
כמו כן, בנתניה נחנך ביולי 2016 סקייטפארק בפארק שלולית החורף בנתניה ששטחו הכולל של המתחם כ-3,000 מ"ר. באשדוד נפתח בינואר 2017 סקייטפארק בפארק אשדוד-ים ששטחו הכולל 3,500 מ"ר.
שלולית – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/שלולית
בריכות החורף הגדולות בישראל הן שריד לביצות הגדולות שהשתרעו באזור החוף בישראל. בריכת יער ליד חדרה. בריכת דורה בנתניה. בריכת באסה בהרצליה. שלולית געש במחלף חוף השרון. בריכת …
בריכת דורה - שלולית חורף בנתניה - חדרה וקיסריה - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/356
פארק שלולית דורה בנתניה: מתקנים לילדים ושלולית חורף ...
https://anattour.co.il/פארק-שלולית-דורה-בנתניה-מתקנים...
שלולית החורף מושכת עופות מים: הברווזים, אגמיות, סופיות וטבלנים. סרטנים בבריכת דורה – שלולית החורף. הסרטנים בשלולית החורף נמנים עם מחלקת הסרטנם המסננים.
פארק אגם החורף (השלולית) - עיריית נתניה
https://www.netanya.muni.il › ...
בריכת החורף בנתניה ממוקמת בחלק הדרומי של העיר נתניה, וידועה גם בשמותיה הקודמים ... תשובה: בריכה החורף או שלולית החורף בנתניה היא בית גידול טבעי שהעירייה ...
שלולית חורף – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שלולית_חורף
שלולית חורף (גם: בריכת חורף, בריכה עונתית, שטח הצפה) היא מערכת אקולוגית עונתית וייחודית הנוצרת מהיקוות של נגר עילי בכל מקום בו מצויים בקרקע שקעים, טבעיים או מעשה ידי אדם, בעקבות ירידת גשמים באגן הניקוז של המערכת או עליית מי תהום. בית גידול לח מסוג שלולית חורף אפיין את מרזבות מישור החוף וכיום הולך ונעלם מן הנוף עד כדי הכחדה בשל הפיתוח והעיור המואצים. הכחדת שלולית החורף מביאה בעקבותיה הכחדתם של דו-חיים התלויים בה.
פארק שלולית החורף בנתניה - טיול חורפי לכל המשפחה
https://www.eyarok.org.il/trip.aspx?id=48
שלולית החורף. שמורת טבע ייחודית בדרום העיר נתניה. משתרעת על פני כ-300 דונם. נקראת גם שמורת דורה, על שם מחנה צבאי שהיה בסמוך לה. השלולית היא ביצה ענקית של מים מתוקים שמתרחבת בימי החורף וכמעט נעלמת ...
שלולית החורף בנתניה עצמאות הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › שלולית-החורף-בנ...
פארק שלולית החורף בנתניה - אטרקציה לכל המשפחה בשרון • Tip . ... 4. פארק שלולית החורף בנתניה - טיול חורפי לכל המשפחה ... 12. שלולית חורף – ויקיפדיה.
שלולית החורף בנתניה ויקיפדיה - brainstudy.info
https://brainstudy.info › images › שלו...
See שלולית החורף בנתניה ויקיפדיה image collectionand alsoJean Anouilh Médée Texte Intégral along with 40k 8th Edition Detachment Rules.
שלולית החורף - Google
https://www.google.com › entity › key
בריכת דורה או שלולית החורף היא בריכת חורף בדרום העיר נתניה אשר סביבה התפתח פארק ציבורי המהווה את אחד מהפארקים הראשיים בעיר ובצידו המערבי אף עובר שביל ישראל.
פארק השלולית רחובות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פארק-השלולית-רחובות
שלולית חורף – ויקיפדיה. he.wikipedia.org › wiki › שלולית_חורף. מחויבות לאומית ובינלאומית לשימור בריכות החורף. פארק שלולית החורף בנתניה - טיול חורפי לכל ...
בריכת דורה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בריכ...
בריכת דורה או שלולית החורף היא בריכת חורף בדרום העיר נתניה אשר סביבה התפתח פארק ציבורי המהווה ... כמו כן נמצאים בשלולית במהלך החורף בנתניה בעלי חיים רבים, ...
נתניה – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/נתניה
בריכת דורה (שלולית החורף) בנתניה במבט מלמעלה, נובמבר 2020 בנתניה מספר אתרי טבע: שמורת האירוסים , נמצאת בשדרות בן-גוריון.
3. בריכת החורף היא שלולית - כיתות ג'
https://sites.google.com/a/afek1.tzafonet.org.il/...
בריכת החורף היא שלולית - כיתות ג'. 3. בריכת החורף היא שלולית. 1. מה אומרת הכותרת? 2 א. התבוננו בתמונות שבעמודים 118-119. 2. ב.