חיפשת:

שיפוץ כורסאות ישנות

מחירון רפדים: ריפוד ספות, ריפוד כורסאות, ריפוד לרכב, ועוד ...
https://www.d.co.il/priceList-47520
ריפוד כורסאות ריפוד כורסא מבד 450 - 800 ₪ ריפוד כורסא מבד - החלפה מורכבת המחיר לעבודת ריפוד הכולל שימוש בבדים מורכבים, עיקולים או קפיטונאז' 1,500 - 2,000 ₪
הנדימן תיקון כורסאות | תיקון ספות
https://www.fingers.co.il/הנדימן-תיקון-כורסאות-תיקון-ספות
שיפוץ כורסאות עתיקות, חידוש כורסאות , כל סוגי הכורסאות ...
https://www.newhidushim.co.il/שיפוץ-כורסאות-עתיקות
שיפוץ כורסאות עתיקות מתאים למי שיש לו כורסא עתיקה בבית ורוצה להמשיך ליהנות ממנה לעוד שנים רבות. בד"כ אלו כורסאות מיוחדות שנרכשו בהמון כסף או כורסאות שהעבירו בירושה במשפחה. גם מי שאיננו מומחה גדול לרהיטים יוכל להבחין בהבדל שבין כורסא רגילה וסטנדרטית לבין כורסא עתיקה ומיוחדת.
ריפוד כורסאות - גיא חידושים
https://www.lipson.co.il › ריפוד-כורסאות
ריפוד כורסאות – "גיא חידוש רהיטים" - חידוש לכל סוג של רהיט. החלפת בד, ספוג המילוי, תיקוני עץ וצביעה. רמת גימור גבוהה ושירות חסר תקדים. לחצו וצרו קשר!
ריפוד כורסאות ישנות - הבית של עידה
https://www.ida-home.co.il › tag › רי...
ריפוד כורסאות ישנות - תמונות, כתבות וטיפים שימושיים בנושא עיצוב פנים ועיצוב הבית מאת עידה זכריה, מעצבת פנים. למידע נוסף כנסו לאתר "הבית של עידה".
נוסטלגיה מודרנית: הצצה לפאב בעיצוב של פעם - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il/עיצוב-פנים-כל-מה-שמעניין-בעיצוב...
כורסאות משוק הפשפשים, ריצוף מצויר כמו בדירות ישנות ותריסי עץ משומשים – ברוכים הבאים לפאב בו אפשר לשתות בירה ולהתרפק על העבר. מאת: שני הררי צילום: שיתוף. בין כל הסושי-ברים, הפאבים האיריים ויתר מקומות הבילוי בהשראה חו"לית, בתום חודשיים וחצי של שיפוץ ובהשקעה של שני מיליון שקלים ...
שיפוץ כורסאות עתיקות
https://www.newhidushim.co.il › שיפו...
אנחנו מחדשים את כל סוגי הכורסאות, כורסאות עתיקות, כורסאות ישנות, כורסאות וינטג' ובכלל כל כורסא שתביאו לנו ותירצו לשמר לעוד הרבה שנים קדימה.
חידוש כורסאות | לדר-מן חידוש ותיקון ספות
https://www.leather-man.co.il › חידוש...
תהליך של חידוש כורסאות מקצועי יוכל להבטיח לכם כורסה מפנקת לעוד שנים ארוכות ... האופנה של שילוב פריטים כמו כורסאות ישנות בתוך הסלון החדש, מאפשרת לוותר על ...
חידוש רהיטים - זוג כורסאות סבתא ישנות - one piece חנות אונליין
https://www.onepiecestudio.co.il › be...
ניתן לעשות אצלנו חידוש רהיטים (שידות, כיסאות, שולחנות, קונסולות וכו') וגם ריפוד מחדש של כורסאות, כיסאות, ספסלים, שרפרפים ועוד.
חידוש כורסאות | לדר-מן חידוש ותיקון ספות
https://www.leather-man.co.il/חידוש-כורסאות
חידוש כורסאות בד ולבד הוא תהליך יצירתי לכל מי שחובב שיפוץ ושימור על רהיטים ישנים. האופנה של שילוב פריטים כמו כורסאות ישנות בתוך הסלון החדש, מאפשרת לוותר על השלכת הכורסאות הישנות ולהעביר אותן תהליך חידוש מקצועי. תהליך חידוש כורסאות בד ולבד כולל תיקוני ריפוד ותפרים ובמידת הצורך, החלפת הריפוד בריפוד חדש ועמיד.
ריפוד כסאות לפינת אוכל במחירים חסרי תקדים - 072-326-4376
www.ripod.co.il/ריפוד-כסאות-לפינת-אוכל
במסגרת מחירונים אשר מפורסמים בקרב ספקים שונים ניתן להתעדכן על עלויות ריפוד רהיטים נוספים לרבות: כורסה המיועדת צפייה בטלוויזיה, הדום, כורסאות עור, כורסת בד, ספה 3 מושבים, ספה 2 מושבי, כיסא בר, כיסא בד, מזרן זוגי או יחדי, ראש בד למיטה, כריות נוי (תפירת כיסוי/ מילוי) וכדומה.
ריפוד ספות - מחירים | מחירים של ריפוד ספות ורהיטים - במידרג
https://www.midrag.co.il/content/price/593
מחיר ריפוד ספה תלת מושבית מבד - 2,500-4,500 ש"ח. מחיר ריפוד ספה דו מושבית מעור - 3,500-7,000 ש"ח. מחיר ריפוד ספה תלת מושבית מעור - 5,000-8,500 ש"ח. מחיר ריפוד ספה דו מושבית דמוי עור - 2,000-4,000 ש"ח. מחיר ריפוד ספה תלת ...
מוכרת לי מפעם: חנויות הווינטג' והעתיקות הכי שוות בארץ ...
https://www.bvd.co.il/השראה-לעיצוב-הבית-כל-המדריכים...
לצידם היא מוכרת גם מוצרים ללא שיפוץ. מציאות : כורסאות, ספות, שידות, שולחנות, כיסאות וגם אביזרים משלימים כמו קנבסים רקומים, כריות צבעוניות וגופי תאורה.
ריפוד כורסא עתיקה | diy: how to reupholster an antique armchair
https://www.youtube.com › watch
https://www.facebook.com/janstudiobag...אשמח לענות על שאלות.להצעות מחיר:058-5055136במושב אמירים.
שיפוץ כורסא ישנה | בידיים
https://www.bayadaim.org.il › 2013/05
ובעברית: “יעקב, בוא תעזור לנו להדביק שתי כורסאות, אה, ויש פה עוד אחת שאתה יכול לקחת אם אתה רוצה”. הכורסא התנדנדה כולה, והוחלט לפרק אותה לגורמים, ...
שידות ומזנונים עתיקים - אוספים ועתיקות
www.antiques-osafim.co.il/Products.aspx?label=3
שידות ומזנונים עתיקים. ב אוספים תמצאו מבחר גדול של מזנונים עתיקים בכל הגדלים, שידות עתיקות גדולות וקטנות ושידות לצידי המיטה. כל הפריטים עוברים שיפוץ ברמה גבוהה.
ארכיון מודעות ריהוט כורסאות דרוש תיקון/שיפוץ - ad
https://www.ad.co.il/archive/c/18?sp34=2818&sp35=2868
מודעות ריהוט ישנות שפורסמו בעבר כורסאות דרוש תיקון/שיפוץ