האחר הוא אני | מערכי שיעור - פעולה חיה
https://liveact.org › האחר-הוא-אני“האחר הוא אני”- לפעמים אני דומה, לפעמים אני שונה, אך תמיד אני שווה. מערך שיעור מאת תמר ברוכי*. מטרת השיעור: צמצום השונות – ילדים, ובני אדם בוגרים נוטים ...
דומים ושונים - קבלת השונה והאחר - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il/דומים-ושונים-קבלת-השונה-והאחרמערכי שיעור . מיומניות חברתיות ... קבלת האחר ; באותו נושא . האריה הרעמתן, והג'ירפה גם . פעילות מלווה לספר "האריה הרעמתן, והג'ירפה גם", מאת דב אלבוים, העוסק בחברות ...
חינוך חברתי - קבלת השונה והאחר
https://cms.education.gov.il › shoneבמקום ללמוד הוא מצייר. משפחתו והמורים מפרשים זאת כעצלות. ... פעילות מתוקשבת בנושא היחס לשונה (ובעיקר לשמן) בחברת ילדים, אלימות מילולית ופיזית, ...
האחר הוא אני - בית הספר בכר אבן יהודה
http://www.bachar.org.il › BRPortalהנושא השנתי "האחר הוא אני" - לפעמים אני דומה. לפעמים אני שונה. תמיד אני שווה. ... כולנו שונים כולנו שווים- שיעור 1. קבלת השונה בחברה.
פעילויות בנושא קבלת השונה והאחר - האחר הוא אני
https://sites.google.com/a/pk.tzafonet.org.il/hevratova/home/sovlanut/peiluyot2האתר נבנה במרכז פסג"ה כרמיאל ומתייחס לנושא השנתי "האחר הוא אני" מתוך ארבעה היבטים מרכזיים: קבלת השונה והאחר, דרכי שיתוף הפעולה וערבות הדדית, שיח דמוקרטי וזכויות האדם וחירותו.
חינוך חברתי - קבלת השונה והאחר - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsמערך שיעור הסיפור "ממלכת המרובעים" מזמן דיון בנושא החברתיים: קבלת האחר והיתרונות שיש לאחר, שאיננו מכירים עד שנכיר את האחר. נורית זרחי -"ילדת חוץ" מערך שיעור
חלונות פעילות בנושא השנתי-"האחר הוא אני" תכנית חינוכית לגני ילדים
http://www.machon-merchavim.org.il › 2016/03מטרת הערכה "בואו נשנה ביחד" הינה לתת כלים לגננת לעסוק בנושא הכרת האחר במהלך שנת ... קבלת השונּות, הכלתה וההכרה כי כל אחד הוא מיוחד, הם עקרונות חינוכיים ...
קבלת השונה- ערכת פעילויות - בין הצלצולים
itu.cet.ac.il › קבלת-השונה-3שיעור שלישי: צפייה באחד הסרטים המוצעים: זרה בתוכנו/ילדת חוץ/ גביע משלי/הברווזון המכוער ופעילות בנושא. שיעור רביעי: פעילות מתוקשבת: דומים ושונים/לא ממש שייך. שיעור חמישי: מצגת "קבלת השונה". שיעור שישי: סיכום על המוצע בחלק "בסיום הפעילויות". פעילויות בשעות פרטניות: חלוקת הכיתה ...
קבלת השונה
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › ח...קבלת האחר. הקדמה. החברה אינה אוהבת חריגים מכל סוג שהוא. החריג או היוצא דופן, נראה כמאיים על הסדר הקיים, אם בשל צורתו החיצונית השונה מן הנורמה המקובלת, ...
מערך שיעור ראשון | לאה גולדברג
https://lital456.wordpress.com/מערכי-שיעור/מערך-שיעור-ראשוןמערך שיעור ראשון- שיר ראשון- "דירה להשכיר" מיועד לכיתות: ג'-ה' מקצוע: ספרות זמן השיעור למערך: 45 דק' נושא השיעור- קבלת האחר מטרות כלליות- התלמידיים ידונו …
חידות לילדים בנושא קבלת "האחר", "השונה", "החריג". חידון ...
www.hida.co.il/קבלת-האחרApr 12, 2018 · חידות לילדים בנושא קבלת "האחר", "השונה", "החריג". למה אנשים ששונים מאיתנו מרתיעים אותנו? האם אנשים "אחרים" יכולים להצליח ולהגיע להישגים? חידון חשוב ומעורר מחשבה
האחר הוא אני - Edu
https://edu.gov.il/heb/programs/general-programs/Pages/ui.aspxקבלת השונה והאחר והימנעות מפגיעה בו. ... התוכנית השנתית על מגוון מערכי שיעור והפעילויות בה לצד הרציונל המנחה המטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים. ... המשתפים את הזווית האישית שלהם על "האחר הוא אני".
האחר הוא אני | מערכי שיעור
liveact.org › האחר-הוא-אניעל כן, כבר מגיל צעיר יש לצמצם את השונות ע”י מציאת גורמים משותפים בין הילדים לאובייקטים השונים. צמצום השונות יביא לקרבה, הבנה והכרה של האחר ויביא איתו תחושות אחרות, חיוביות הזדהות, אהבה, חברות ...
קבלת האחר והשונה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › safrutקבלת האחר והשונה את הוראת הנושא "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות" מומלץ לפתוח בהוראת השיר "פמפלה" מאת נורית זרחי.
פעילויות בנושא קבלת השונה והאחר - האחר הוא אני
sites.google.com › a › pkהאתר נבנה במרכז פסג"ה כרמיאל ומתייחס לנושא השנתי "האחר הוא אני" מתוך ארבעה היבטים מרכזיים: קבלת השונה והאחר, דרכי שיתוף הפעולה וערבות הדדית, שיח דמוקרטי וזכויות האדם וחירותו.
קבלת השונה- ערכת פעילויות - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il › קבלת-השונה-3שיעור שני: יחידת לימוד בנושא קבלת השונה: דומים ושונים- קבלת האחר/ אתם לא רצויים/ יום השונות התרבותית. שיעור שלישי: צפייה באחד הסרטים המוצעים: זרה בתוכנו/ילדת ...
האחר הוא אני | מערכי שיעור
https://liveact.org/האחר-הוא-אניעל כן, כבר מגיל צעיר יש לצמצם את השונות ע”י מציאת גורמים משותפים בין הילדים לאובייקטים השונים. צמצום השונות יביא לקרבה, הבנה והכרה של האחר ויביא איתו תחושות אחרות, חיוביות הזדהות, אהבה, חברות ...
סובלנות Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia_cat... מרכזיה – חוסן · מרכזיה – פרסומים · מרכזיה – צוות המרכזיה · מרכזיה – פעילות עם חברות מתנדבות · תכנית העשרה בתרבות ואמנות · תבנית – עמוד תוכן מרכזיה.
קבלת השונה- ערכת פעילויות - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il/קבלת-השונה-3שיעור שלישי: צפייה באחד הסרטים המוצעים: זרה בתוכנו/ילדת חוץ/ גביע משלי/הברווזון המכוער ופעילות בנושא. שיעור רביעי: פעילות מתוקשבת: דומים ושונים/לא ממש שייך. שיעור חמישי: מצגת "קבלת השונה". שיעור שישי: סיכום על המוצע בחלק "בסיום הפעילויות". פעילויות בשעות פרטניות: חלוקת הכיתה ...
חינוך חברתי - קבלת השונה והאחר - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/ui/SheureyChinuch/...שיתוף והשתתפות על בסיס מנהגי חג הסוכות ... עזרה ראשונה בנושא קבלת השונה מערכי שיעור מערכי מפגשים ממוקדים ובהם מגוון פעילויות, סרטי הדרכה ומצגות להעברה בכיתה בנושא-קבלת השונה. ... קבלת האחר ...
מערך שיעור שלישי | naseroka
https://naseroka.wordpress.com/מערכי-שיעור-2/מערך-שיעור-שלישימערך שלישי –" קבלת האחר באופן אישי " מטרות כלליות התלמיד יסביר במילים מהי קבלת האחר. התלמיד ידע להתמודד עם קבלת האחר בצורה יעליה. התלמיד יעלה הצעות לפעילות נגד דחיית האחר בבית הספר. מטרות אופרטיביות: התלמידים יסכמו ...
קבלת האחר והשונה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
https://pop.education.gov.il/tchumey_daat/safrut/...קבלת האחר והשונה. את הוראת הנושא "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות" מומלץ לפתוח בהוראת השיר "פמפלה" מאת נורית זרחי. ... מטרת שיעור הפתיחה היא לחשוף את …
דומים ושונים - קבלת השונה והאחר - בין הצלצולים
itu.cet.ac.il › דומים-ושונים-קבלתפעילות 1: אנחנו דומים וגם שונים. לגלות שבין אנשים יש דברים שהם דומים, ויש דברים שהם שונים. 1. חלקו את ילדי הגן לזוגות. כל זוג יצטרך למצוא דבר אחד שבו שני הילדים דומים או שמשותף להם, ודבר אחד שבו ...
קבלת השונה : שם הפעילות
https://www.kibbutz.org.il › files › sh_act_filesמערך. הפעילות. חלק א'. מדבקות על המצח. –. משחק פתיחה. –. 10. דקות. .1. מדביקים על המצח של כל חניך מדבקה בצבע כלשהו . לדוגמה: על.