חיפשת:

שיח רגשי בין מורה לתלמיד

כלים לשיחה אישית רגשית בין מורה לתלמיד 4 - YouTube
https://www.youtube.com › watch
20 כלים רגשיים לניהול שיחה אישית מיטבית בין מורה לתלמיד. הגדרות ודוגמאות לכל כלי וכלי.
סרט הדרכה - דיאלוג מורה תלמיד - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...
סרט הדרכה - דיאלוג מורה תלמיד. הסרט "דיאלוג מורה תלמיד" הינו סרט הדגמה והדרכה לפרק "הקשבה ואמפתיה - דו-שיח מתכוון" בספר "דיאלוג מורה תלמיד - מתווה לשיחות אישיות בין מורים לתלמידים". הופק ע"י ...
יחסים אישיים: שלושה דגמים של דו-שיח בין מורים לתלמידים - בין ...
itu.cet.ac.il › יחסים-אישיים-שלושה
בדו-שיח ביקורתי בין מורה לתלמידים המורה מזמין את תלמידיו לבחון ולשפוט את דפוסי ההתנהגות והערכים המקובלים עלינו כדי לפתח בהם את היכולת האינטלקטואלית והרגשית לחשוף עיוותי אמת, יושר והגינות בתרבות שהם חיים בה. וכאשר המורה פועל בדרך זו הוא מטפח את הנאורות שבאדם, את "מותר האדם", וממילא מביע כבוד והוקרה לתלמידיו. אחרית דבר
שיח רגשי ומורכבותו בשעה הפרטנית: מחנכות בבתי ספר מספרות ...
https://itu.cet.ac.il › שיח-רגשי-ומורכבותו...
בניגוד לסביבת עולם העסקים, שם נעשו רוב המחקרים בתחום, מחקר בתחום החינוך עשוי להביא לידי תובנות חדשות באשר לתרומתו של הרגש להוראה, ליחסי הגומלין בין מורה לתלמיד ...
קשר אישי ושיח – הבטים רגשיים בקהילה החינוכית הלומדת
amit.org.il › rigshi › discourse
בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת קשר תכוף יותר בין מורים לתלמידים ובין תלמידים לתלמידים, אך ברוב הפעמים קשר זה הוא שטחי ולעיתים אף עשוי להיות מסוכן, בגלל התרחשותו מאחורי המסך. משום כך יש לפתח אצל המורים ואצל התלמידים את המיומנות לניהול שיח משמעותי. כיצד זה בא לידי ביטוי? בבית חינוך שבו הצוות והתלמידים מחזיקים את היכולת לחולל שיח אישי משמעותי:
יועץ כמחולל שיח רגשי ה
http://www.mchp.gov.il › kishure_chaim › Documents
לקשר האישי בין מורה לתלמיד נודעת. חשיבות רבה . ) Decy & Ryan. 2000. ,(. סבורים כי בכוחם של מורים כדמויות משמעותיות לקדם או לעכב את היווצרותה.
יחסי מורה-תלמיד חיוביים כבסיס-בטוח לרווחתו
www.jstor.org › stable › 23686837
שיחסים חיוביים בין מורים לתלמידים, בדומה ליחסי הורים-ילדים, עוזרים לתלמידים להרגיש בטוחים, והם תומכים בלמידה באפשרם לתלמידים להיעזר במורים כמשאב ללמידה (2002 ,Pianta, La Paro, Payne, Cox, 8c Bradley). כמו כן נמצא כי ילדים שמבססים יחסים חיוביים עם מורה משמעותי(למשל, מחנך הכיתה) נוטים להצליח יותר בבית הספר לעומת
קשר אישי ושיח – הבטים רגשיים בקהילה החינוכית הלומדת
https://amit.org.il/rigshi/discourse
שיח רגשי. קשר אישי ... באופן טבעי נוצרות יותר הזדמנויות לקשר אישי בין מורה לתלמיד/ה ובין התלמידים לבין עצמם. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת קשר תכוף יותר בין מורים לתלמידים ובין תלמידים לתלמידים, אך ...
יחסי מורה-תלמיד חיוביים כבסיס-בטוח לרווחתו
https://www.jstor.org/stable/23686837
קשר מיטיב בין מורה לתלמיד לשמש עבור התלמידים "בסיס-בטוח"{,secure-base; Bowlby 1988) שיקדם את רווחתם הרגשית בבית הספר וייצור תשתית תמיכה בתהליך הסתגלותם למסגרת בית הספר.
מודל להנחיית דיון רגשי בכיתה ובנק תרגילים
https://mbakodesh.org.il › מעגלי-שיח-ובנק-תרגילים-
ובפרט את יחסי הקירבה בין מורים ותלמידים, ובין התלמידים ... הוגן בין תלמידי הכיתה מבלי שניתן. במלואו רק לתלמידים בודדים. כללי. שיח.
יחסים אישיים: שלושה דגמים של דו-שיח בין מורים לתלמידים ...
https://itu.cet.ac.il/יחסים-אישיים-שלושה-דגמים-של-דו-שיח...
אם נתרגם את הדברים האלה ליחסים בין מורה לתלמיד, אפשר לומר שעל המורה לזכור שהתלמיד אינו תלמיד גרידא – ממלא תפקיד – אלא גם אדם בזכות עצמו, ולו מטרות, רגשות, נטיות ונקודת מבט משלו.
קשר אישי ושיח – הבטים רגשיים בקהילה החינוכית הלומדת
http://amit.org.il › rigshi › discourse
בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת קשר תכוף יותר בין מורים לתלמידים ובין תלמידים ... יחידות הלימוד יזמנו שיח רגשי אישי;; תכני הלימוד יפגשו את התלמידים במקומות ...
דיאלוג מורה תלמיד - משרד החינוך
https://cms.education.gov.il › Shefi
מתווה לשיחות אישיות בין מורים לתלמידים ... יכולות כמו הבנת העולם הפנימי, שלה ושל הזולת, ולחזק מיומנויות של הקשבה, אמפתיה, הכלה, ניהול שיח מתכוון ואימון.
יחסים אישיים: שלושה דגמים של דו-שיח בין מורים לתלמידים - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › article › י...
יצירת אמון של המשתתפים בתהליך ובמגשרים. 2. הקשבה, שיקוף טוב ומתן אמפתיה למשתתפים. 3. הפחתת המתח ולתיעול רגשות לאפיקים חיוביים. 4. מתן כבוד לכל המשתתפים, למעשיהם ...
שיחה אישית אפקטיבית בין מורה לתלמיד - לב לדעת
https://www.levladaat.org › מאמרים
מטרת מאמר זה ללמד את המורה לשפר את יכולת ההקשבה שלו לתלמיד, לאפשר לו להשתמש ביותר אמפתיה כלפיו, להביע רגשות באופן חופשי, להקטין את האגו שלו כדי להיות מרוכז ...
דיאלוג מורה תלמיד - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...
דיאלוג מורה תלמיד: מתווה לשיחות אישיות בין מורים לתלמידים : צוות כתיבה: דפנה בראשי-אייזן, מאירה לוטנר-טמיר, מיכל עוז, חנה שדמי. עריכה: שוש צימרמן. הוצאה לאור: מח' הפרסומים, משרד החינוך, תשס"ח 2008
תהליך הערכה עצמית: שיח מורה-תלמיד
https://www.ymac.education/post/תהליך-הערכה-עצמית-שיח-מורה...
תהליך הערכה עצמית: שיח מורה-תלמיד ... הוא ביאור מטרות שיחת ההצעה וביסוס מיומנויות לניהול שיחה מיטבית בין מורה לתלמיד. שיחה מיטבית תורמת במובנים רבים להערכה עצמית איכותית של התלמיד אל מול ...
יחסי מורה תלמיד כ'בסיס בטוח' לרווחה רגשית של הילד,
www.zvi-mark.co.il › image › users
מורה "זמינה רגשית" מְתַקשרת בצורה רגשית עם הילד, היא מגלה עניין והנאה ביחסי הגומלין ביניהם. התנהגות המורה תואמת את צורכי הילד, והיא מאפשרת לו את התנאים המתאימים ללמידה בהתאם לתגובתו. התכוונות למטרה משותפת "Goal corrected partnership" Bowlby (1982) הציע, כי במהלך השנה השלישית לחיים ניתן לתאר את ההתקשרות של ילדים לאמהותיהם כ"שותפוּת".
תהליך הערכה עצמית: שיח מורה-תלמיד
www.ymac.education › post › תהליך-הערכה
אחד מהצרכים המשמעותיים למחנכות בהקשר זה הוא ביאור מטרות שיחת ההצעה וביסוס מיומנויות לניהול שיחה מיטבית בין מורה לתלמיד.
יחסי מורה תלמיד כ'בסיס בטוח' לרווחה רגשית של הילד,
www.zvi-mark.co.il/image/users/112129/ftp/my_files/איכות יחסי מורה...
לשם ביסוס תפיסה והמשגה אלה של יחסי מורה-ילד, תוצג סקירת ספרות, בה יתוארו תחומי העניין המגוונים בחקר היחסים בין מורה לתלמיד, וכן המודל האינטגרטיבי שהציע Pianta (1999).
אמפתיה בקשר בין מורה לתלמיד ככלי לקידום ללמידה של תלמידים עם ...
https://www.herzog.ac.il › 2020/11 › חנמ-איטה-דונט
מקומה של אמפתיה בתקשורת בין מורה לתלמיד ... הסביבה המשלבת את התלמיד עם המגבלה הפיזית עומדת בפני אתגר רגשי ומעשי. הסביבה נדרשת ... של שיח פתוח גבשו קשר.
דיאלוג מורה תלמיד - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units
דיאלוג מורה תלמיד: מתווה לשיחות אישיות בין מורים לתלמידים : צוות כתיבה: דפנה בראשי-אייזן, מאירה לוטנר-טמיר, מיכל עוז, חנה שדמי. עריכה: שוש צימרמן. הוצאה לאור: מח' הפרסומים, משרד החינוך, תשס"ח 2008