חיפשת:

שחקן טניס מפורסם

תרגום "tennis player" לעברית
https://context.reverso.net › תרגום › אנגלית-עברית › tennis...
תרגומים בהקשר של "tennis player" אנגלית-עברית מתוך Reverso Context: "Are you a tennis player?" ... הם נקראים על שם שחקן טניס מפורסם מאוד זה.
זרים ברכבת (1951) – סרטים - Sratim
https://www.sratim.co.il/tt12938/#!
סרטו הנפלא של הי'צקוק מ-1951, המבוסס על רומן של פטרישה הייסמית (הכשרון של מר ריפלי), שבמרכזו פגישה של שני זרים ברכבת אשר דנים ברעיון של "החלפת רציחות" - האחד מבצע רצח למען חברו ולהיפך. לגאי, שחקן טניס, יש אישה שממררת לו את החיים. לברונו, אבא רודה ושתלטן. המשטרה לעולם לא תקשר בין הרציחות, המניעים והרוצחים האמיתיים.
קטגוריה:טניסאים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:טניסאים
שחקני טניס מהעולם: גיז'רמו קוריה קטגוריות־משנה דף קטגוריה זה כולל את 9 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 9 בקטגוריה כולה.
סטפנוס ציציפאס - ביו, עובדות, חיי משפחה של טניסאי יווני ...
iw.celeb-true.com › stefanos-tsitsipas-greek
סטפנוס ציציפאס הוא טניסאי מקצועי ביוון. בדוק את הביוגרפיה הזו כדי לדעת על יום הולדתו, סטפנוס ציציפאס הוא טניסאי מקצועי ביוון המחזיק כיום בדירוג מספר 1 ביוון ודורג בעבר במקום הראשון בעולם בקרב שחקני זוטר. הדירוג העולמי הנוכחי שלו מס'.44 הופך אותו גם לשחקן הצעיר השני ברשימת '100 ...
אללה קודריאבטסבה: ביוגרפיה של שחקני משחקי הטניס המפורסמים
iw.birmiss.com › אללה-קודריאבטסבה
שחקן טניס מפורסם מרוסיה אללה קודריאבטסבה נולד במוסקבה, ב 1987, ב -3 בנובמבר. זודיאק לחתום עקרב. הורית - אלכסנדר ומגלה Kudryavtsev. Alla - בתם הבכורה. אבל משפחתה יש בנו אפלטון. אלכסנדר Kudryavtsev בבת אחת היה אחד הספורטאים הטובים ביותר של ברית המועצות, היה מעורב היאבקות בסגנון יווני-רומי.
שחקני הטניס המובילים מכניסים פי 3 יותר מחסויות מאשר מכספי זכייה
https://www.calcalist.co.il › articles
בראש הרשימה מדורג רוג'ר פדרר, שהרוויח 71.5 מיליון דולר באותה תקופה, מתוכם 6.5 מיליון דולר בכספי זכייה. כך על פי בדיקה של מגזין פורבס לקראת ...
זכיתי בפרס הטוב ביותר – שחקן טניס מקצועני
www.jw.org › he › עדי-יהוה
‏ חיי סבבו סביב טניס.‏ זה עמד אצלי במקום הראשון.‏ התחלתי לשחק בסבב ה־atp בגיל 17.‏ * אחרי שניצחתי בכמה טורנירים,‏ הפכתי לשחקן מפורסם במדינה שלי.‏ בגיל 22 התברגתי לטופ 50 העולמי.
100 שחקני הטניס של כל הזמנים - מרכזי הטניס והחינוך בישראל
www.tennis.org.il › 100-שחקני-הטניס-של
הטורנירים הגדולים בעולם הטניס נקראים "גראנד סלאם" (או "מייג'ורס") ומתקיימים באוסטרליה (מלבורן), צרפת (פאריס - הרולאן גארוס), אנגליה (לונדון - ווימבלדון) וארה"ב (ניו יורק - פלאשינג מדו). להמשך קריאה.
טניסאי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › טניסאי
פסל ברונזה של טניסאי בגן הפסלים של אורסולה מלבין בחיפה. טניסאי או שחקן טניס הוא ספורטאי המשחק טניס. ישנם טניסאים חובבים ואף מקצוענים. כיום, כל הטניסאים ה ...
10 מותגי ההנעלה האיטלקיים המפורסמים ביותר
https://irating-iw.techexpertolux.com/top-10-znamenityh-italyanskih-brendov-obuvi
שם עצם נוסף למדינות חבר העמים. סרחיו טאצ'יני הוא מותג של שחקן טניס מפורסם בעבר. תחילה השיק טצ'יני מותג ספורט משלו ולאחר מכן הוסיף נעליים. באיטליה, נעלי סרחיו טאצ'יני נמכרות היטב רק בערים מסוימות. באירופה החברה כמעט ולא ידועה לאף אחד (היא בכלל לא הגיעה לפדרציה הרוסית). 8 Ermenegildo Zegna המותג Ermenegildo Zegna ידוע באירופה בשם Zegna.
אללה קודריאבטסבה: ביוגרפיה של שחקני משחקי הטניס המפורסמים
https://iw.birmiss.com/אללה-קודריאבטסבה-ביוגרפיה-של-שחקני
אללה קודריאבטסבה: ביוגרפיה של שחקני משחקי הטניס המפורסמים שחקן טניס מפורסם מרוסיה אללה קודריאבטסבה נולד במוסקבה, ב 1987, ב -3 בנובמבר. זודיאק לחתום עקרב. הורית - אלכסנדר ומגלה Kudryavtsev. Alla - בתם הבכורה. אבל משפחתה יש בנו אפלטון. אלכסנדר Kudryavtsev בבת אחת היה אחד הספורטאים הטובים ביותר של ברית המועצות, היה מעורב היאבקות בסגנון יווני-רומי.
דודי סלע – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דודי_סלע
קטגוריה:טניסאים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קטגוריה:טניסאים
שחקני טניס מהעולם: גיז'רמו קוריה קטגוריות־משנה דף קטגוריה זה כולל את 9 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 9 בקטגוריה כולה.
100 שחקני הטניס של כל הזמנים
https://www.tennis.org.il › 100-שחקני-...
100 שחקני הטניס של כל הזמנים ... עורכי רשימת 100 הטניסאים והטניסאיות הגדולים והגדולות הם ערוץ הטניס האמריקאי (Tennis Channel).
Top 25 שחקני טניס העשירים בעולם 2021 - Victor Mochere
https://victor-mochere.com › top-25-...
טניס הוא לא רק אחד הספורט הפופולרי ביותר בעולם, אלא גם אחד הספורט המשלם ביותר עבור העניין. טניס הוא שיחק על ידי מיליוני שחקנים ופנאי הוא גם ספורט צופי ...
תלונה בגין פגיעה מינית הוגשה במשטרה נגד כדורגלן עבר מפורסם ...
https://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/ligat-haal/article/781935
Nov 15, 2021 · טניס; גיימינג E-Sports ... תלונה בגין פגיעה מינית הוגשה במשטרה נגד כדורגלן עבר מפורסם ... כעת מתפרסם כי תלונות הוגשו כנגד שחקן כדורגל בכיר לשעבר ואיש עסקים כיום ומפיק מוזיקלי בחשד שביצעו בהן עבירות ...
דודי סלע – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דודי_סלע
2006
הטניסאי הגדול בכל הזמנים: נדאל, פדרר, דג'וקוביץ' - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › טניס
זה תלוי לא רק בי, אלא גם בנסיבות החיים. אני לא רק שחקן טניס, אלא גם אבא ובן זוג. אתה חייב לאזן את הדברים האלה, וצריך את הנסיבות הנכונות ואת ...
סטפנוס ציציפאס - ביו, עובדות, חיי משפחה של טניסאי יווני ...
https://iw.celeb-true.com/stefanos-tsitsipas-greek-professional-tennis-player-check-this
אמו הייתה שחקנית-טניס מובילה בברית המועצות בשנות השמונים ובהמשך הפכה למאמנת, ואילו סבו מצד אמו, סרגיי סלניקוב, היה שחקן כדורגל סובייטי ומנהל. אביו הוא טניסאי לשעבר העובד כמאמן טיולים מקצועי מאז 1991. יש לו אחות בשם אלישבת ושני אחים, פטרוס ופבלוס, שכולם משחקים טניס תחרותי.
זכיתי בפרס הטוב ביותר – שחקן טניס מקצועני
https://www.jw.org/he/עדי-יהוה/חוויות/המקרא-לשנות-חיים...
‏ חיי סבבו סביב טניס.‏ זה עמד אצלי במקום הראשון.‏ התחלתי לשחק בסבב ה־atp בגיל 17.‏ * אחרי שניצחתי בכמה טורנירים,‏ הפכתי לשחקן מפורסם במדינה שלי.‏ בגיל 22 התברגתי לטופ 50 העולמי.
100 שחקני הטניס של כל הזמנים - מרכזי הטניס והחינוך …
https://www.tennis.org.il/100-שחקני-הטניס-של-כל-הזמנים
הרשימה הבאה מסכמת את מאה גדולי הטניס - גברים ונשים כאחד - על פי הישגיהם הספורטיביים וההיסטוריים עד שנת 2012. עורכי רשימת 100 הטניסאים והטניסאיות הגדולים והגדולות הם ערוץ הטניס האמריקאי (Tennis Channel).
שחקני טניס שמאליים: השמאל הקיצוני של הטניס - ענפים נוספים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › other
ההגשות שהם חובטים, הזוויות שהם מייצרים ובעיקר שיעורם הנמוך בסבב הופכים את הטניסאים השמאליים לאתגר מיוחד.
תלונה בגין פגיעה מינית נגד שני כדורגלני עבר
https://www.one.co.il/Article/397245.html
Nov 15, 2021 · תלונה בגין פגיעה מינית נגד שני כדורגלני עבר צעירות שהתלוננו בעבר על ניצול מיני מצד אייל גולן ומקורביו בתיק שנסגר מאז, התלוננו על כדורגלן מפורסם שכיום פועל כאיש עסקים, ועל שחקן עבר נוסף