חיפשת:

שורש של המילה תתקלו

תועלת - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/תועלת
שורש: י־ע־ל: דרך תצורה: משקל תִּקְטֶלֶת: נטיות: ר׳ תּוֹעֲלוֹת
לשון/תצורת השם/שורש במשקל – ויקיספר
https://he.m.wikibooks.org/wiki/לשון/תצורת_השם/שורש_במשקל
תצורת השם שורש + משקל עריכה. מה זה? - המשקל הוא צוּרָן (תבנית קבוע) שבו משבצים את השורש ליצירת מילים של שמות העצם ותארים (כמו: המשקל של מִדְרָכָה הוא מִקְטָלָה, מַסְמֵר – מַקְטֵל, נַגָּר – קַטָּל).
מחשבון שורש
https://www.icalc.co.il/he/מחשבון-שורש
מהו המספר? שורש 1= 1.0000. שורש 2= 1.4142. שורש 3= 1.7321. שורש 4= 2.0000. שורש 5= 2.2361. שורש 6= 2.4495. שורש 7= 2.6458. שורש 8= 2.8284.
תַּסְכִּית - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il/keyword/תַּסְכִּית
מילה עברית חדשה נולדה: הֶסְכֵּת, במקום פודקאסט. המילה נבחרה בתום תהליך שיזם תאגיד השידור הישראלי בליווי המזכירות המדעית של האקדמיה ללשון העברית ובהשתתפות הציבור. המשך קריאה >>.
של - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki
שורש. דרך תצורה, שֶׁ־ + לְ־. נטיות, שֶׁלִּי, שֶׁלְּךָ, שֶׁלָּךְ, שֶׁלָּנוּ, ... המופע היחיד בתנ"ך של המילה "שֶׁל", כמילת יחס נפרדת, ...
שורש (שפות שמיות) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שורש_(שפות_שמיות)
שורש (שפות שמיות) ב דקדוק של שפות שמיות, בהן עברית, מקובל להתייחס לישות מורפולוגית המכונה שורש. שורש הוא יחידה בת 3–4 עיצורים (לעיתים נדירות: חמישה או שישה ), הנתונים בסדר קבוע (בדומה ל"מחרוזת ...
מאורות - פורטל הדף היומי
https://daf-yomi.com › Data › DY_Item › 7421-sFile
שלמה אין פה, לעיתים תתקלו בדף שלא נגמר כי ... העובר על איסור(ספר המצוות שורש ראשון) והרמב"ן לגבי מצוות ואיסורים מדרבנן. לדעת הרמב"ם.
נתקל - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › נִתְ...
על המילה נִתְקָל. במילון. נִתְקָל. (ללא ניקוד: נתקל). בניין, נפעל. שורש, תקל. נטייה, נִתְקֶלֶת; נִתְקַל, ייתָקל, להיתָקל לכל הנטיות. הגדרה.
מציאת שורש של מילה. [לשון ב'] - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=12835910
Jun 22, 2013 · שאלה| מציאת שורש של מילה. [לשון ב'] ועכשיו, יש לי שאלה, ואני צריך שתענו לי עליה במהרה. תודה רבה. יש שני משפטים, בשני המשפטים יש מילה מסויימת, עם אותו ניקוד, אבל שורש שונה. 1. הילדים …
תגובות מדריך קנייה: מסכי 22 אינץ' | מדריכי קנייה Ynet
https://www.ynet.co.il › TalkBack
אם תתקלו בבעיה כזאת אתם תרגישו אותה ומספיק פיקסל אחד שרוף שיגרום לכם לכעס ועצבים עמוקים ... ממליץ לחפש בגוגל את דגם המסך יחד עם המילה review ולקרוא ביקורות.
קטגוריה:לקח (שורש) - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/קטגוריה:לקח_(שורש)
במקרא השורש ניטה גם בבניין הסביל של בניין ... (שורש) שונה לאחרונה ב־22:28, 8 ביולי 2017. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים.
איך לדאוג לאמנון? - גן 2022 - מה ואיך לעשות אישה כדי לשמור על יופי ובריאות
https://he.how-what-woman.com › 1...
שורש הצמח דומה למוטות דקים עם מעט הסתעפות, צבוע בגוון חום וגדל כמעט בניצב כלפי מטה ... ויולט וויטרוק או המילה הנרדפת שלו לאמנון אמן (Viola x wittrokiana).
מה זה תתקלו - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › תתקלו
מילוג, מילון עברי עברי. תוצאות חיפוש לערך תתקלו. ... שורש - תק"ל ... מצאו מילה שמשלימה שני ביטויים - אחרי המילה הראשונה ולפני המילה השנייה. 1. חפץ _____.
מה השורש של המילה "משימה"? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=10590439
May 11, 2009 · מה השורש של המילה "משימה"? : כותרת. ... אבל עם זאת זה יכול להיות שם הפעולה של הפועל יישום ואז השורש של יישום אם אני לא טועה זה י״שם נערך לאחרונה על ידי Juck, 14-06-2012 בשעה 17:20.
אַ וואָרט - ייִדיש - पोस्टहरू | Facebook
https://ne-np.facebook.com › posts
מילת היום היא (דאָס) ווערטערבוך - מילון (סליחה שבתמונה קידומת היידוע לא מופיעה). ווערטערבוך היא הרכב של המילה ווערטער (מילים, צורת ריבוי של 'וואָרט') והמילה ...
לשון המקרא - שורשים, מילים ומשמעויות
https://tora.us.fm/tnk1/ljon/index.html
מאמר: תולדותיה וחשיבותה של השפה העברית / רמי ניר; אתר: תוכנה ללימוד כללי הדקדוק של לשון המקרא ויצירת הטיות של שורשים תנ"כיים / אליעזר הנדל (קישור חיצוני) אתר: balashon - short pieces about Hebrew …
שֹׁרֶשׁ - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il/keyword/שֹׁרֶשׁ
רפואה (תשי"ז, 1957) עַצְמוֹת שֹׁרֶשׁ הַיָּד הַמְּרֻחָקוֹת *. * במילון המקורי כתוב: עַצְמוֹת שֹׁרֶשׁ הַיָּד הַמְרֻחָקוֹת. Latin: ossa carpi distalia. מילון אנטומיה [רפואה] > מונחי מַעֲרֶכֶת הַשֶּׁלֶד ...