חיפשת:

שווארמה מלכה תפריט

שווארמה פרגית/ מירב מלכה - קול כבודה
https://kollkvoda.co.il/24975
החומרים: קילו פרגית לחתוך רצועות דקות כף תבלין על האש 2 כפות שמן זית פלפל שחור גרוס מעט מלח מעט כמון להניח במקרר למשך שעה לפחות לקבלת הטעמים. אופן ההכנה: במחבת לטגן בצל קצוץ להוסיף את רצועות הפרגית ולהקפיץ עד שהפרגית ...
שיפודי המלכה - בשרים בבת ים, שווארמה, שיפודים/על האש - 2eat.co.il
www.2eat.co.il › restaurant
שווארמה, שיפודים/על האש, בשרים; הצג טלפון 03-508-8850; אהוד קינמון 10, בת ים; הצג על המפה; מסעדת בשרים כשרה בבת ים. מציעה מגוון עשיר של מנות ביניהן, שיפודים, מאכלי עדות, סלטים ועוד. ניתן לערוך אירועים ...
השווארמה של מלכא - שדרות נשיאי ישראל 9, כרמיאל - שווארמיה ...
הכל אודות השווארמה של מלכא בשדרות נשיאי ישראל 9, כרמיאל - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד שווארמיות תוכלו למצוא באתר איזי.
מלכה - תפריט משלוחים - בשרים
www.mishlohim.co.il › menu › 12788
סלט מלכה מנת הסלט הינה בהרכבה אישית ומגיעה בליווי לחם ורטבים סלט אנטריקוט ₪ 55 + סלט מרגז ₪ 50 + סלט קבב עירקי ₪ 50 + סלט חזה עוף ₪ 50 + סלט שניצל בציפוי הבית ₪ 50 + סלט שניצל בציפוי קלאסי ₪ 50 + סלט שניצל בציפוי פאנקו ₪ 50 + שדרוג המנות לעסקית הכוללת צ'יפס ושתייה - 12 ש"ח תוספות צ'יפס קטן ₪ 15 + צ'יפס גדול ₪ 20 + כדורי פירה קטן ₪ 20 +
השווארמה של מלכא - שדרות נשיאי ישראל 9, כרמיאל - שווארמיה - איזי
easy.co.il › page › 6259282
שווארמה אליפות. מצד אחד חבל שהסלטים לא פתוחים ללקוחות, מצד שני זה מה ששומר על הסדר והניקיון. בשורה התחתונה ממליץ בחום. אז ככה: השירות ניתן ע"י שני מוקיונים נערי בית ספר לא קשובים, השווארמה קרה ...
מוטפאק: השווארמה המדוברת ביותר בתל אביב - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3149827
Apr 15, 2018 · פרסומת. צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי. מדי זמן מה, קמה קהילת הפודיז ומכתירה מלכה חדשה הנושאת בתואר המסעדה המדוברת ביותר. בשבועות האחרונים נשמעו סיפורים, נכתבו כתבות וביקורות והלוקיישן באינסטגרם בער בעוד השווארמה של מוטפאק הסתובבה על צירה.
שווארמה פרגית/ מירב מלכה - קול כבודה
kollkvoda.co.il › 24975
קילו פרגית לחתוך רצועות דקות. כף תבלין על האש. 2 כפות שמן זית. פלפל שחור גרוס. מעט מלח. מעט כמון. להניח במקרר למשך שעה לפחות לקבלת הטעמים. אופן ההכנה: במחבת לטגן בצל קצוץ להוסיף את רצועות הפרגית.
שווארמה בכרמיאל - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › karmiel
משלוחי שווארמה בכרמיאל - תפריט משלוחים של שווארמה בכרמיאל. ... הגעתם לדף של משלוחי שווארמה בכרמיאל. כאן תמצאו תפריטי משלוחים מעודכנים של מיטב המסעדות,.
השווארמה של מלכא (@shawarmalka) • Instagram photos and ...
https://www.instagram.com › shawar...
שווארמה , פלאפל , קבב , חזה עוף עראיס , מעורב , שניצל , ועוד! 04-9824893 כולל משלוחים כשר למהדרין ⭐️. שווארמה 's profile picture. שווארמה .
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, פיק-אפ ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
רצועות סויה בתיבול שווארמה עם בצל מטוגן על הפלנצ'ה ₪59.00 ארוחת סטייק פרגית סטייק פרגית עסיסית צלוייה היטב רק נשאר לבחור את התיבול – גריל / טריאקי / שום... ₪59.00 ארוחת מיקס בשר מיקס של קורנדביף וחזה אווז על הפלנצ'ה ₪63.00 ארוחת סטייק אנטריקוט פרוס דקדק על הפלנצ'ה ₪63.00 ארוחת נקניקית מרגז ₪53.00 בא בצלחת צלחת פרגית ₪55.00 צלחת ציקן גריל ₪55.00
מלכה - תפריט משלוחים - בשרים
https://www.mishlohim.co.il/menu/12788
מלכה בצפת משלוחים – תפריט משלוחים כשר של מלכה - לבשרים כשר בצפת - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
השווארמה של מלכא - דף הבית
he-il.facebook.com › השווארמה-של-מלכא
השווארמה הכי טובה בעיר הפתיחה 17/7/2013 מי שלא בא מפסיד רמה אחרת ... באחריות :-) שד' נשיאי ישראל 7, 20100 כרמיאל
STREET שווארמה סטריט - אתר הבית - שווארמה
https://shawarmastreet.co.il
ברוכים הבאים לאתר שווארמה סטריט - שווארמה טורקית אורגינל. בחרו סניף שווארמה streetשווארמה סטריט והזמינו את השווארמה הטעימה והמשתלמת בעיר שלכם! הזמינו משלוח
השווארמה של מלכא - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › Restaurant
הרבה זמן לא הינו פה ערב טוב שווארמה מלכא❤️ . אין תיאור זמין לתמונה. ‏34‏ לייקים‏4‏ תגובות. השווארמה של מלכא, profile picture. השווארמה של מלכא.
השווארמה של מלכא - דף הבית
השווארמה הכי טובה בעיר הפתיחה 17/7/2013 מי שלא בא מפסיד רמה אחרת ... באחריות :-) שד' נשיאי ישראל 7, 20100 כרמיאל
השווארמה של מלכא - שדרות נשיאי ישראל 9, כרמיאל - שווארמיה - איזי
https://easy.co.il › page
שארוומה מלכה אנשים עם תודעת שירות גבוהה ואדיבות באיכות מצויינת טעימה והכי חשוב בכשרות מהודרת מקום נקי מסודר מבחר בשרים ... שווארמה פצצה, אחת הטעימות שאכלתי.
השווארמה של מלכא, שד' נשיאי ישראל 7, כרמיאל - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על השווארמה של מלכא שד' נשיאי ישראל 7, כרמיאל - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פלאפל, שווארמה וחומוס.
מוטפאק: השווארמה המדוברת ביותר בתל אביב - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3149827
Apr 15, 2018 · מנת הדגל של המקום- דונר טורקי בצלחת, בהגשה מסורתית ומושחתת. ראשית מפזרים בצלחת קוביות לחם, עליו נמזג רוטב עגבניות קטיפתי, על כל זה מונחות פיסות בשר הכבש העסיסי, מסביב מעט ירקות מהגריל, יוגורט חמצמץ תוצרת בית ומעל הכל נמזגת חמאה מומסת שמעניקה להכל מתיקות מעודנת ועומק טעמים (50 שקלים). קבב כבש טורקי עם בורגול (צילום: רעות סהר, רעות סהר)
שווארמה ברמה היפה שמסתובבת כרמיאל - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › inactive › שווארמה ברמה היפה...
שווארמה ברמה כרמיאל אתר המשלוחים המיוחד של שווארמה בעיר ברמה היפה שמסתובבת כרמיאל, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, ...
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, …
10Bis הוא האתר הכי טוב בשבילך להזמין משלוחי אוכל ממסעדות. באתר ניתן למצוא מידע על משלוחים ממגוון מסעדות בכל הארץ, תפריטי משלוחים, ארוחות עסקיות ועוד.
שיפודי המלכה - בשרים בבת ים, שווארמה, שיפודים/על האש ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=24260
שיפודים/על האש, בשרים. הצג טלפון. 03-508-8850. אהוד קינמון 10, בת ים. הצג על המפה. מסעדת בשרים כשרה בבת ים. מציעה מגוון עשיר של מנות ביניהן, שיפודים, מאכלי עדות, סלטים ועוד. ניתן לערוך אירועים במקום.
שווארמה ברמה כרמיאל תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ...
https://www.10bis.co.il › delivery
שווארמה ברמה כרמיאל משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת שווארמה ברמה כרמיאל תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ...
שווארמה מלכה כרמיאל תפריט - כל הפרטים + קופונים למנה חינם
https://שווארמה.com › שווארמה-מלכה-כר...
כל הפרטים אודות שווארמה מלכה כרמיאל תפריט. כתובות, מחירים, קופוני הנחה,חוות דעת וכל מה שקשור ל-שווארמה מלכה כרמיאל תפריט רק בפורטל השווארמה המקיף בישראל.