חיפשת:

שדרות חן תל אביב

דירה יוקרתית בשדרות חן (ישראל תל אביב) - Booking.com
https://www.booking.com/hotel/il/a-premium-2-room...
המרחק בין דירה יוקרתית בשדרות חן למרכז תל אביב הוא 600 מ'.
שדרות ח"ן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שדרות_ח"ן
שדרות ח"ן הוא שמה של שדרה בתל אביב המחברת בין מתחם הבימה לבין כיכר רבין. במרכז השדרה שתי רצועות דשא וביניהן מדרכה רחבה. השדרה קרויה על שם חיים נחמן ביאליק, שהוא האישיות היחידה שעל שמה קרויה שני רחובות בתל אביב, שדרות ח"ן ורחוב ביאליק שבלב תל אביב. רחובות המצטלבים עם השדרה כוללים את רחוב מאנה, רחוב השופטים, רחוב זמנהוף, רחוב נצח ישראל ורחוב הנביאים.
שדרות בתל אביב-יפו – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שדרות_בתל_אביב
השדרות בתל אביב-יפו מהוות חלק מרכזי ובלתי נפרד משלד העיר ואף ממלאות תפקיד חשוב בחיי תושביה. בעיר מספר שדרות אשר לכל אחת מהן מאפיינים והיסטוריה משלה.
שדרות ח"ן - פרויקט תל אביב - project-tlv.com
http://www.project-tlv.com › chen
פרויקט תל אביב - מידע לגבי עבר, הווה ועתיד של תל אביב, בשכונות נווה צדק, אחוזת בית, שדרות רוטשילד, כרם התימנים, נחלת בנימין, ... שדרות חן פינת רחוב הנביאים.
מיט בר - שדרות ח"ן 52, תל אביב יפו - רשת מסעדות בשרים • לא כשר
https://easy.co.il › page
הכל אודות מיט בר (Meat Bar) בשדרות ח"ן 52, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד רשתות מסעדות בשרים תוכלו למצוא באתר איזי.
שדרות ח"ן - פרויקט תל אביב
www.project-tlv.com/buildings/chen
Sep 05, 2014 · שדרות ח"ן. תת-דפים (3): פרויקט שדרות ח"ן 30 פרויקט שדרות ח"ן 38 פרויקט שדרות ח"ן 8.
דירה יוקרתית בשדרות חן (ישראל תל אביב) - Booking.com
www.booking.com › hotel › il
שדרות חן 38, תל אביב, 6416618, ישראל – מיקום מצוין - הצג מפה מיקום מצוין - מדורג כ-10.0 מתוך 10! (ציון בהתבסס על 36 חוות דעת)
דירות למכירה ברחוב שדרות ח"ן, תל אביב יפו - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/שדרות-חן-תל-אביב-יפו-ישראל
שדרות ח"ן 2, הצפון הישן החלק הדרום מזרחי. מד מדלן: המחיר המבוקש ריאלי. שטנד 9 תל אביב יפו. דירות 5-4 חד׳. שטנד 9, תל אביב יפו. סוטין 13 תל אביב יפו. סוטין 13, תל אביב יפו. ₪4,100,000. מתיווך.
דירות למכירה ברחוב שדרות ח"ן, תל אביב יפו - מדלן
www.madlan.co.il › for-sale › שדרות-חן-תל
107 דירות למכירה ברחוב שדרות ח"ן, תל אביב יפו. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
כל מה שצריך לדעת על שדרות ח"ן - טיים אאוט
https://timeout.co.il › שדרות-חן
שדרות ח"ן משתייכות לחלק הדרום מזרחי של הצפון הישן, אזור שבו מחירי הדירות גבוהים יחסית לתל ... השדרה הכי יקרה בתל אביב (צילום: נמרוד סונדרס).
שדרות ח"ן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שדרות_ח"ן
שדרות ח"ן. (למפת תל אביב מוגדלת) (למפת גוש דן רגילה) שלט זיכרון מול הבניין בשדרות ח"ן מס' 1 בו נחתם הסכם כניעת יפו ב-1948. מבט מרחוב השופטים על השדרות. פסל סביבתי בשדרות ח"ן. שדרות ח"ן הוא שמה של שדרה ב ...
מיקוד - תל אביב - יפו שדרות ח"ן 54 - 6416714 - 48SHOPs
https://postalcode.48shops.com › City
תֵּל־אָבִיב-יָפוֹ (בערבית: تل أَبيب-يافا), הידועה לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל אביב בישראל, במישור החוף הדרומי, המרכזית מבין ערי גוש דן והשנייה ...
מפה של רחוב שדרות חן בתל אביב יפו - מפות בזק B144
https://maps.b144.co.il/מפת-תל-אביב-יפו/שדרות-חן
מפה של שדרות חן בתל אביב יפו עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב שדרות חן ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה
רחוב שדרות ח"ן, תל אביב - יפו - איתור מיקוד | Zips
https://zips.co.il › street › שדרות-חן
רחוב שדרות חן; רחוב שד חן; רחוב חן שד; רחוב חן שדרות. משמעות השם: שדרות ח"ן הוא שמה של שדרה בתל אביב המחברת בין מתחם הבימה לבין כיכר רבין.
דירות למכירה ברחוב שדרות ח"ן, תל אביב יפו - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-sale
87 דירות למכירה ברחוב שדרות ח"ן, תל אביב יפו. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות למכירה בנוה חן, תל אביב יפו - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/שכונה-נוה-חן-תל-אביב-יפו-ישראל
נגישות. שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
שדרות ח"ן - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שדרו...
ערך זה עוסק בשדרה בתל אביב. אם התכוונתם לשדרה ברחובות, ראו שדרות ח"ן (רחובות). שלט רחוב.svg.
שדרות ח"ן - פרויקט תל אביב
www.project-tlv.com › buildings › chen
Sep 05, 2014 · פרויקט תל אביב - מידע לגבי עבר, הווה ועתיד של תל אביב, בשכונות נווה צדק, אחוזת בית, שדרות רוטשילד, כרם התימנים, נחלת בנימין, כרם ישראל, לב העיר, גן החשמל, פלורנטין, המושבה האמריקאית, נוגה, מתחם ביאליק, אלנבי, שינקין ועוד
שדרות חן בתל אביב | סברסים
https://www.sabresim.co.il/node/361/שדרות-חן-בתל-אביב
שדרות חן נמתחות בין ככר הבימה והיכל התרבות - לכיכר רבין והעירייה, ומכאן גם אפשר להבין הרבה על אופייה של השדרה. הן מחברות את המרחב הפיזי והתרבותי בין הצגות התיאטרון של הבימה למוסדות העיר תל אביב, ולכיכר ההפגנות הגדולה בישראל.
שכונת נוה חן בתל אביב יפו - מידע מפורט על עסקאות נדלן ...
https://www.ad.co.il/hood/נוה-חן/tel-aviv
Jul 30, 2020 · שכונת נוה חן בתל אביב יפו - מידע מפורט על עסקאות נדלן, מגמות מחירים ועוד - ad. ראשי.
שדרות חן בתל אביב | סברסים
www.sabresim.co.il › node › 361
שדרות חן נמתחות בין ככר הבימה והיכל התרבות - לכיכר רבין והעירייה, ומכאן גם אפשר להבין הרבה על אופייה של השדרה. הן מחברות את המרחב הפיזי והתרבותי בין הצגות התיאטרון של הבימה למוסדות העיר תל ...
שדרות בתל אביב-יפו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שדרות_בתל_אביב-יפו
בכיכר הבימה נפגשות שדרות רוטשילד, ח"ן ובן ציון ואל כיכר רבין מגיעות שדרות ח"ן ובן-גוריון, המחוברות דרך שדרות עצים נוספות המצויות בכיכר עצמה כמו גם אל מספר רחובות ראשיים נוספים, בהם שדרות דוד המלך, שנמצאות בעברו המזרחי של רחוב אבן גבירול. שבילי האופניים, שנסללו בשדרות ושומרים ...
מחירי דירות ועסקאות בשדרות ח"ן, תל אביב יפו - Yadata - יד2
https://yadata.yad2.co.il › realestate-p...
רוצים לדעת כמה שווה דירה בשדרות ח"ן, תל אביב יפו? ב-Yadata תוכלו לראות את מחירי כל ... לקבלת מידע על האזור. מרכז; אזור תל אביב יפו; תל אביב יפו · שדרות ח"ן ...
מפה של רחוב שדרות חן בתל אביב יפו - מפות בזק B144
https://maps.b144.co.il › שדרות-חן
מפת תל אביב יפו, שדרות חן. מוניות. תל אביב יפו,שדרות ח"ן. מה ברצונך לעשות כעת? נווט לכתובת; תחבורה ציבורית; עסקים בסביבה. Zoom to. כל שכבות המפה.
מפה של רחוב שדרות חן בתל אביב יפו - מפות בזק B144
maps.b144.co.il › מפת-תל-אביב-יפו
מפה של שדרות חן בתל אביב יפו עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב שדרות חן ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה