חיפשת:

שגיא כהן הארץ

גט מודה: העובדים לשעבר עלולים לא לקבל דבר אחרי …
https://www.themarker.com/technation/.premium-1.10449268
Dec 08, 2021 · שגיא כהן. חברת שירותי הנסיעות גט (Gett, לשעבר גט טקסי) שיגרה בימים האחרונים מכתבים לעובדיה ולעובדיה לשעבר, בניסיון להרגיע את הזעם שהתעורר באחרונה בקרב רבים מהם, החוששים כי המניות שבידיהם לא יהיו שוות מאומה לאחר כניסתה של החברה לנאסד"ק. במכתבים החברה מודה למעשה כי יש בסיס ...
מאיר אדוני נגד שגיא כהן: "אפס, תזדכה על עצמך" - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
מאיר אדוני נגד שגיא כהן: ביקורת עוקצנית של מבקר המסעדות של עיתון "הארץ" נגד מסעדת מלי מלו הולידה פוסט זועם של השף וסערת רשת כמובן.
עסקת ענק נוספת לטדי שגיא בפלורידה: יקים פרויקט מגורי …
https://www.themarker.com/realestate/.premium-1.10460970
Dec 13, 2021 · עסקת ענק נוספת לטדי שגיא בפלורידה: יקים פרויקט מגורי יוקרה ב-700 מיליון דולר. הפרויקט באי המלאכותי פישר איילנד הוא השלישי של שגיא בזירת הנדל"ן האמריקאית, שאליה נכנס לפני חודש באי מתגוררים עשירי ארה"ב, והוא נחשב לאזור בעל ההכנסה הגבוהה ביותר לנפש בארה"ב. עדי …
כשסיימתי את שיחת הטלפון שמתי לב שכל הנוסעים מסתכלים עלי כמו ...
www.haaretz.co.il › talkback
Nov 24, 2021 · נגיד, סלפי עם הארנב. מאחלת לך, ד"ר שגיא כהן שיום אחד תקיץ מחלום הבלהות הזה ותתחיל להתלוצץ עם מלצריך. מותר להניח ש"הארץ" משלמים לך הון כדי שכל הסבל הזה ישתלם?
שגיא כהן - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שגיא...
שגיא כהן (נולד ב-8 בפברואר 1960) הוא היסטוריון ישראלי ודוקטור להיסטוריה של המדע המשמש כפרשן הכדורגל הבכיר של ערוץ הספורט וכמבקר המסעדות של עיתון "הארץ".
שורה של אתרים ושירותים מקוונים נפלו עקב תקלה בגוגל קלאוד ...
www.themarker.com › technation
Nov 16, 2021 · שגיא כהן. שורה של אתרים ושירותים מקוונים חוו הערב (ג') תקלות וחוסר זמינות מלא, בשל תקלה בשירותי הענן של גוגל - גוגל קלאוד. לאחר זמן קצר יחסית שבו האתרים לפעול, אך נרשמו שיבושים שונים גם לאחר מכן ...
שגיא כהן - הארץ
www.haaretz.co.il › misc › writers
שגיא כהן - כל הכתבות, המאמרים והפרשנויות באתר הארץ
Haaretz הארץ - החדשות הטובות: שגיא כהן מצא מסעדה שהוא אהב...
https://he-il.facebook.com › posts › ה...
החדשות הטובות: שגיא כהן מצא מסעדה שהוא אהב וממליץ עליה. יותר מזה - הוא חושב שהיא בין המסעדות הטובות בעולם. החדשות הרעות: היא לא בארץ.
מאיר אדוני מתפוצץ על מבקר "הארץ": "שאפסים כמוהו יחדלו מלהתקיים"
https://www.ice.co.il › news › article
מבקר המסעדות הוותיק של "הארץ", שגיא כהן, פירסם בסוך השבוע ביקרות מסעדה על "מלי מלו", שהשף מאיר אדוני משמש כיועץ קולינרי שלה.
כך תוודאו שאף אחד לא מוצא את התמונות הפרטיות שלכם ...
https://www.themarker.com/technation/.premium-1.10452683
Dec 09, 2021 · כך תוודאו שאף אחד לא מוצא את התמונות הפרטיות שלכם בסמארטפון. אנשים רבים שומרים בסמאטרפון שלהם תמונות בעלות אופי אינטימי או תמונות רגישות אחרות - שהם לא …
קורונה או לא ... - עיתון הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews/...
Apr 30, 2020 · מנה שכמעט כל מסעדה עממית בפורטוגל עושה, וספק אם אפילו אחת מהן היתה מתביישת בגרסה של "טשרניחובסקי 6". יותר מזה: נתקלתי פעם בגרסה של ז'וז'ה אבילש, אולי בכיר השפים הפורטוגלים היום, לגומז דה סה. במקרה, גם הגרסה ההיא הגיעה בקופסת פלסטיק, ממסעדת Ja a Mesa העממית שלו שברובע סנטוש, והיא לא ...
"רוז'" הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי ...
www.haaretz.co.il › food › restaurants-reviews
Dec 09, 2021 · "רוז'" הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי מקומי. במקום להתרכז במגע הזהב של השף בירק ובחומרי גלם מקומיים מרמת הגולן, מסעדת "רוז'" מתחפשת לביסטרו תל אביבי
שגיא כהן - הארץ
https://www.haaretz.co.il › writers
שגיא כהן - כל הכתבות, המאמרים והפרשנויות באתר הארץ.
שגיא כהן משעשע, אבל מה זה ההדוניזם הזה לזרוק אוכל לפח ...
www.haaretz.co.il › talkback
Nov 17, 2021 · שגיא כהן משעשע, אבל מה זה ההדוניזם הזה לזרוק אוכל לפח? פתאום הבנתי: אני אמא מכורה. במקום הרואין, אני חייבת לייקים אם בוגדים אבל בצניעות ומתחושה שחייבים את זה לנפש ולגוף - מה רע? לא מלתי את בני.
ביקורת מסעדות - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews
שגיא כהן. 16 בדצמבר 2021. 119. תגובות לכתבה. "נומי": פתאום, באמצע הארוחה, היה נדמה שעברנו למסעדה אחרת. הסגנון? קזינו-קפיטליזם. האוכל? אוי ואבוי.
שגיא כהן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שגיא_כהן
שגיא כהן (נולד ב-8 בפברואר 1960) הוא היסטוריון ישראלי ודוקטור להיסטוריה של המדע המשמש כפרשן הכדורגל הבכיר של ערוץ הספורט וכמבקר המסעדות של עיתון "הארץ
האלימות של שגיא כהן | העין השביעית
https://www.the7eye.org.il › ...
כמה מילים על האלימות של שגיא כהן • מתוך סקירת העיתונות היומית. ... מה שמציב את רשימותיו הקוטלות של כהן דרך קבע במקומות גבוהים במדדי הרייטינג של אתר "הארץ".
ביקורת מסעדות - הארץ
www.haaretz.co.il › food › restaurants-reviews
ביקורת מסעדות - מדור מתכונים ואוכל של עיתון הארץ מכיל בתוכו מגוון מתכונים למתוקים, מרקים, סלטים, בשר, מאפים, צמחוני, סנדוויצ'ים, דגים ופירות ים
שורה של אתרים ושירותים מקוונים נפלו עקב תקלה בגוגל …
https://www.themarker.com/technation/.premium-1.10391567
Nov 16, 2021 · בעמוד הסטטוס של גוגל קלאוד נכתב כי ארעה תקלה גלובלית בתעבורת הנתונים של גוגל קלאוד, מה שגרם לחלק מהלקוחות לקבל הודעת שגיאה בעת ניסיון לגשת לעמודים מקוונים. בשעה האחרונה הופיע עדכון נוסף לפיו הבעיה נפתרה באופן חלקי, וכעת אין הערכה מתי היא תיפתר סופית.
שגיא כהן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שגיא_כהן
שגיא כהן (נולד ב-8 בפברואר 1960) הוא היסטוריון ישראלי ודוקטור להיסטוריה של המדע המשמש כפרשן הכדורגל הבכיר של ערוץ הספורט וכמבקר המסעדות של עיתון "הארץ".
כשסיימתי את שיחת הטלפון שמתי לב שכל הנוסעים …
https://www.haaretz.co.il/talkback/.premium-1.10411606
Nov 24, 2021 · שגיא כהן נאלץ לגלגל ארוחת יוקרה במעלה הישראליות החאפרית. הוא מגיע אל המקום בפנים עגומות, כמי שיודע שגורלו נגזר.
שגיא כהן - הארץ
https://www.haaretz.co.il/misc/writers/WRITER-1.1519741
האוכל במסעדה הזאת טוב, אבל כל מה שמסביבו גורם לך לרצות לרדת למקלט"צ'נה": האוכל טוב, אבל כל מה שמסביבו גורם לך לרצות לרדת למקלט.
"רוז'" הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד …
https://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews/...
Dec 09, 2021 · כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי מקומי - ביקורת מסעדות - הארץ. "רוז'" הביאה את תל אביב לגולן. כדאי דווקא שתתמקד בתפריט מקורי מקומי. "רוז'". התאורה מאפשרת התרשמות מצבעוניות המנותצילום: איה בן-עזרי. "רוז'".
ביקורת מסעדות: שגיא כהן - That's It Radio
https://thatsitradio.com › forum_list