HebrewBooks.org -בבלי - מסכת שבת דף יא עמוד א
https://hebrewbooks.org › shasOver 40000 Seforim/Hebrew books for Free in PDF Format. Rambam, Shas, Meforshim in text format.
Shabbat 11a - Sefaria
https://www.sefaria.org › ... › Daf 11aי״א א. א. עֶשְׂרִים וָשֵׁשׁ, דִּכְתִיב: ״שְׁתֵּים עֶשְׂרֵה ... יא. גְּמָ׳ תְּנַן הָתָם: לֹא יַעֲמוֹד אָדָם בִּרְשׁוּת ...
Shabbat 11a – שבת יא. – Shas Gadol – AlHaTorah.org
https://shas.alhatorah.org{בבלי שבת יא ע״א} ואמ׳ רבה בר מחסיה אמ׳ רב חמא בר גוריא אמ׳ רב כל עיר שגגותיה גבוהין מבית הכנסת לסוף חרבה 1 שנ׳ {עזרא ט:ט} לרומם את בית אלהינו ולהעמיד את ...
פרשני:בבלי:שבת יא א – ויקישיבה
https://www.yeshiva.org.il › index.phpפרשני:בבלי:שבת יא א. שפה; מעקב · עריכה. ParsheiniLogo.png. ערך זה הוא מתוך פרויקט פרשני - הפירוש השיתופי לכתבים תורניים.
יא – תפילות השבת – הרחבות לפניני הלכה
ph.yhb.org.il › plus › 01/05/11ובאר הב"ח רסח, ב, מפני שאינן שייכות כלל לשבת, ורק על 'אתה חונן' שעוסקת בחכמה ויש בה הודאה אמרו חכמים ששייך לאומרה בשבת, ולכן אם התחיל בה לא יפסיק. ואין הלכה כמותו. יא,ב – שהטועה שסיים תפילתו אף שלא עקר רגליו חוזר לראש אמנם כתב בשו"ע רסח, ה, על השוכח להזכיר את ברכת השבת: "אם לא עקר רגליו, אע"פ שסיים תפילתו, אינו חוזר אלא לשל שבת".
שבת י א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/שבת_י_אשבת י א. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי ... סא ה מיי' פ"ה מהל' תפלה הלכה ד, ומיי' פ"ג מהל' ציצית הלכה יא, ...
ירושלמי שבת יא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_שבת_יאמתוך: ירושלמי שבת יא ג דף סו עמוד א [ עריכה ] משנה הזורק ד"א בכותל למעלה מי"ט כזורק באויר למטה מי"ט כזורק בארץ והזורק בארץ ד"א חייב זרק לתוך ד"א ונתגלגל …
ביאור שטיינזלץ על שבת י״א א - ספריא
https://www.sefaria.org.il › Steinsaltz...א ועוד אמר רבא בר מחסיא אמר רב חמא בר גוריא אמר רב: כל עיר שגגותיה גבוהים מבית ... יא. ז גמרא מדיני הגזירות שנגזרו שמא יעבור אדם עבירה תנן התם [שנינו במשנה ...
יא – היוצא מתחום שבת ודברים הבאים מחוץ לתחום – פניני הלכה
ph.yhb.org.il › 01/30/11קבעו חכמים שגם לחפצי גוי יש תחום שבת והם קונים שביתה במקומם, שאם היה מותר לטלטלם בלא הגבלה היו יכולים לטעות שגם לחפצי יהודי אין תחום שבת. אבל דברי הפקר אין להם תחום שבת (שו”ע תא, א).
שבת, פרק יא
https://daat.ac.il/he-il/toshba/mishna/masechet-a-b/shabat/שבת-פרק-יא.htmשבת, פרק יא . ... ברטנורא משנה א . הזורק מרשות היחיד לרשות הרבים. רשות היחיד הוא מקום שהוקף ארבע מחיצות גבוהות עשרה טפחים וביניהן ארבעה טפחים על ארבעה טפחים …
ירושלמי שבת יא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמי_שבת_יאמתוך: ירושלמי שבת יא ג דף סו עמוד א [ עריכה ] משנה הזורק ד"א בכותל למעלה מי"ט כזורק באויר למטה מי"ט כזורק בארץ והזורק בארץ ד"א חייב זרק לתוך ד"א ונתגלגל חוץ לד"א פטור חוץ לד"א ונתגלגל לתוך ד"א חייב:
בבלי/שבת/יא/א - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wikiבבלי/שבת/יא/א ... י: | יא. ... רישא אין מפסיקין סיפא אתאן לדברי תורה דתניא חברים שהיו עוסקין בתורה מפסיקין לק"ש ואין מפסיקין לתפלה א"ר יוחנן ...
פורטל הדף היומי: שבת יא
www.daf-yomi.com › dafyomiפורטל הדף היומי: שבת יא צורת הדף טקסט הדף טקסט הדף מנוקד פירוש שטיינזלץ Steinsaltz פירוש חברותא הדף בקצרה חיפוש בש"ס מענה קולי ארכיון מסכת אפליקציה הודעות הדרן עלך מסכת מועד קטן- עדכונים משנה יומית - הצטרפו לסבב הלימוד החדש ספר חדש! - חסידות על הדף חדש בפורטל הדף היומי מסרון מהדף היומי - רישום חדש! חדש! חדש! למעוניינים לקבל עידכון מידי ראש-חודש
שבת יא א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › שבת_יא_אמוקי לה בחפצים הצריכים לו ודברי הכל פי' אפי' רבנן דאמרי עומד אדם בר"ה ומטלטל ברה"י הכא מודו דכיון דצריך לשתות איכא למיחש שמא יביאם אצלו וא"ת השתא נמי כי יכניס ראשו ורובו אמאי שרי הא מפיק מרה"י לרה"ר שלוקח ברה"י ונחית בבטנו ברה"ר דהכי אמר התם השתין מים ורק חייב חטאת ויש לומר דבליעתו היינו הנחתו ואין לחוש במה ששוב נכנסים לתוך מעיו כדאמר (לקמן דף כ.)
שבת קיא א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/שבת_קיא_אהכל מודים א במחמץ אחר מחמץ שהוא חייב שנאמר (ויקרא ו, י) לא תאפה חמץ (ויקרא ב, יא) לא תעשה חמץ ב במסרס אחר מסרס שהוא חייב שנאמר (ויקרא כב, כד) ומעוך וכתות ונתוק וכרות אם על כרות חייב על נתוק לא כל שכן אלא להביא נותק אחר כורת ...
שבת קיא א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › שבת_קיא_אאמר רבא הואיל ואישתרי טבילה בשבת אשתרי נמי ביוה"כ הכא נמי לימא רבא הואיל ולפני טיבול שרי לאחר טיבול נמי שרי וקמה קשיא זו על רבא ושנינן הדר ביה רבא ואמר בין לפני טיבול בין לאחר טיבול שרי. ומוקים לה למתני' כדאביי דאמר לא יגמע ויפלוט תנן אבל לגמע ולבלוע שרי. ואקשי' ממאי דהאי דטיבול הדר ביה דלמא מטבילה דיוה"כ הדר ביה ואמר אין טובלין.
שבת יא - פורטל הדף היומי
http://daf-yomi.com › dafyomiפירוש עוז והדר- שפה ברורה (יא) · דבר מלכות · ביאור 'חברותא' - פרק א · חברותא · גמרא ופירושה (ט-טו) · הרב ארלנגר · מצגת עזר ללימוד הדף · הראל שפירא.
שבת יא א - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › שב...ואמר רבא בר מחסיא אמר רב חמא בר גוריא אמר רבכל עיר שגגותיה גבוהין מבית הכנסת לסוף חרבה שנאמר (עזרא ט, ט) לרומם את בית אלהינו ולהעמיד את ...
שבת יא א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/שבת_יא_אמתוך: עין משפט ונר מצוה/שבת/פרק א ( עריכה ) סח א מיי' פ"יא מהל' תפלה הלכה ב , טור ושו"ע או"ח סי' קנ סעיף ב : סט ב טוש"ע שם: ע ג מיי' פ"א מהל' תענית הלכה יב …
שבת יב א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › שבת_יב_אשבת יב א. שלא ילקה הכותל אינו בכי יותן מי דמי התם לא קא בעי להו להני משקין כלל הכא קא בעי להו להאי כיס לקבולי ביה זיבה הא לא דמיא אלא לסיפא א עריבה שירד דלף לתוכה מים הניתזין והנצפין אינן בכי ...