חיפשת:

שביל ישראל מודרך

שביל ישראל קטע 3 | קטע 3 שביל ישראל מודרך | קבוצת הליכה שביל ...
www.youtube.com › watch
מועדון השרון בארגון ציפי וינברגר והדרכת אבי פרג'ון על שביל ישראל. מקטע שלישי מיפתח למצודת כ ...
שביל ישראל LIVE - בנק לאומי
https://www.leumi.co.il/Campaign/national_trail/48553
טיול מודרך לאורך השביל + חוויה. טיולים מודרכים שונים לאורך שביל ישראל גם למשפחות וגם למיטבי לכת מתל דן, חצבאני ועד הר יורם באילת, בשילוב מגוון חוויות (שייט, ארוחות, סיור ביקבים, מוזיאונים וכו') הופעה + טיול.
שביל ישראל מודרך - הליכה מאורגנת ומודרכת לקבוצות ויחידים ...
https://שביל-ישראל.com/שביל-ישראל-מודרך
שביל ישראל מודרך. שביל ישראל מודרך – ראשית על המטייל בשביל ישראל לדעת ששביל ישראל הנו מסלול שאורכו כיום כ-1,100 קילומטר. מעת לעת מתבצעים שינויים בתוואי ונדרש לעקוב אחריהם.
שביל ישראל | קבוצות הליכה מודרכות בשביל ישראל | ארץ הצבי ...
https://eretz-hatzvi.co.il/הולכים-בשביל-ישראל
17-12-2021 · אודות שביל ישראל הולכים בשביל ישראל: בהיותנו המדינה המסומנת ביותר בעולם, דהיינו בעלת היחס הגבוה ביותר בין אורך השבילים המסומנים לבין השטח בקמ"ר. ראוי היה שנתברך בשביל ארצי דוגמת ה"קאמינו דה סנטיאגו" בספרד ו"ויאה אלפינה" בשוויץ. היה זה "שביל האפלאצ'ים" בארה"ב שהעניק את ההשראה ל'שביל ישראל'. הוגה הרעיון היה אברהם תמיר ז"ל, עיתונאי ב"דבר לילדים".
שביל ישראל | קבוצות הליכה מודרכות בשביל ישראל | ארץ הצבי טיולים
https://eretz-hatzvi.co.il › הולכים-בשבי...
שביל ישראל הוא נתיב הליכה ארוך שנמשך לאורך כל מדינת ישראל,הוגה ... המצטרפים להליכה בשביל ישראל עם ארץ הצבי טיולים מצטרפים לטיולים מודרכים, ...
שביל ישראל – מקטע מספר 7. נחל עמוד עליון - סיור מודרך - טיולי
https://www.tiuli.com/guided-tours/1836/שביל-ישראל-מקטע-מספר-7-נחל...
זוהי ארץ ישראל שלנו, הכל כך קטנה, אבל בעלת אלף פנים. מגוונת, מרתקת, והכי חשוב - שלנו! אני מזמין אתכם להכיר את ארצנו ואת משעוליה, בטיולים על שביל ישראל, בסיורים מודרכים רגליים או ברכב שטח.
שביל ישראל - קבוצות הליכה בשביל ישראל | טיולים מודרכים ...
https://www.israshvil.org
אודות שביל ישראל ישראל מדינה קטנה. 470 ק"מ ממטולה ועד אילת. ייקח לכם פחות מיום לחצות אותה במכונית. אבל בשולי הכביש נחבאת אפשרות מרתקת הרבה יותר, שביל ישראל כ- 1,100 ק"מ של שביל מסומן מדן ועד אילת, שעובר בעמק ובהר, מתפתל בכפר ובעיר, חוצה יערות ומדבר ונושק לים, נפגש עם דתות ועדות, ומחבר בין ישן לחדש.
שביל ישראל - החברה להגנת הטבע
https://www.teva.org.il › israel-nation...
שביל ישראל הוא שביל הליכה רגלי לאורך מדינת ישראל, שאורכו כ–1,000 ק"מ| מתל חי ועד אילת. השביל מסומן בשטח בצבעים לבן, כחול וכתום. הוא עובר בהרים, יערות, ערים, ...
שביל ישראל – ה"טרק" הלאומי שלנו - על השביל
https://www.al-hashvil.co.il › שביל-יש...
מי לא מכיר את שביל ישראל? השביל שמחבר את קיבוץ דן בצפון הארץ, עם טאבה שבמפרץ אילת לאורך כ-1000 ק"מ קסומים ומרתקים? השביל שחוצה את ישראל לאורכה, ...
שביל ישראל מודרך - שביל ישראל
https://שביל-ישראל.com/שביל-ישראל-מודרך/שביל-ישראל...
שביל ישראל מודרך
שביל ישראל - קטע ראשון | תל חי, בית אוסישקין | טיול מודרך בצפון
www.al-hashvil.co.il › טיולים › מקטע
שביל ישראל. שביל ישראל – המקטעים; קבוצת הליכה בשביל ישראל. לפי יום. אמצע שבוע. קבוצת אשל (עונה ראשונה ימי ראשון) *חדש* קבוצת ברוש (עונה ראשונה ימי חמישי) *חדש* קבוצת דפנה (עונה ראשונה ימי שלישי) *חדש*
שביל ישראל למבוגרים - הליכה מאורגנת ומודרכת לקבוצות ויחידים
https://שביל-ישראל.com › כללי
ישנם מטיילים שבוחרים ללכת את השביל ברצף. ללכת את שביל ישראל במקטעים. ללכת את השביל בקבוצות מאורגנות. ללכת את השביל באופן מודרך. ללכת את השביל לבד.
שביל ישראל מודרך - הליכה מאורגנת ומודרכת לקבוצות ויחידים ...
שביל-ישראל.com › שביל-ישראל
שביל ישראל מודרך. שביל ישראל מודרך – ראשית על המטייל בשביל ישראל לדעת ששביל ישראל הנו מסלול שאורכו כיום כ-1,100 קילומטר. מעת לעת מתבצעים שינויים בתוואי ונדרש לעקוב אחריהם.
שביל ישראל קטע 3 | קטע 3 שביל ישראל מודרך | קבוצת הליכה ...
https://www.youtube.com/watch?v=F4wm5rkZXHk
מועדון השרון בארגון ציפי וינברגר והדרכת אבי פרג'ון על שביל ישראל. מקטע שלישי מיפתח למצודת כ ...
שביל ישראל - טיולים מאורגנים למבוגרים ולקבוצות טיולי רדיוס
https://www.radius.co.il › מזרח-התיכון
חולמים לטייל בשביל ישראל? הצטרפו אלינו לחוג חדש שיפתח השנה עם טיול מודרך בשביל ישראל במקטעים נבחרים, למידע נוסף לחצו כאן.
שביל ישראל – החברה להגנת הטבע
https://www.teva.org.il/israel-national-trail
שביל ישראל הוא שביל הליכה רגלי לאורך מדינת ישראל, שאורכו כ–1,000 ק"מ| מתל חי ועד אילת. השביל מסומן בשטח בצבעים לבן, כחול וכתום. הוא עובר בהרים, יערות, ערים, כפרים, יישובים, נחלים, מעיינות, אתרים היסטוריים ותופעות טבע ייחודיות, שיחד מרכיבים את ההוויה הישראלית מבחינה גאוגרפית ותרבותית.
שביל ישראל | טיול בשביל ישראל | טיול מודרך בשביל ישראל ...
https://www.al-hashvil.co.il/שביל-ישראל
שביל ישראל נמצא פה מתחת לאף שלנו, ובסמיכות אליו אנחנו עוברים כל כך הרבה פעמים, אך לעולם לא מתארים לעצמנו שהוא כזה יפה ומרתק עד שצועדים עליו. ... טיולים מודרכים.
שביל ישראל - קבוצות הליכה בשביל ישראל | טיולים מודרכים בשביל ישראל
https://www.israshvil.org
נפתחה ההרשמה לעונת 2022 – 2021 שביל ישראל. שביל ישראל – קבוצות הליכה וקבוצות טיולים נוספות. שביל ישראל – קבוצות הליכה: אתם בוודאי שואלים את עצמכם עם כל ...
שביל ישראל: מדריכים לכל מקטעי שביל ישראל - טיולי
https://www.tiuli.com/special/1
שביל ישראל, מיסודה של החברה להגנת הטבע, הוא הטרק של המדינה. מסע אלף הקילומטרים של שביל ישראל יוביל אתכם מכפר גלעדי ועד אילת, ובדרך תטעמו מכל טוב הארץ: מהירוק והמים של מקורות הירדן, הרי הגליל, הכנרת, הכרמל ומרכז הארץ, השקט של המדבר ועד הצבעים של הרי אילת וים סוף. במדור שלנו תמצאו את כל מה שצריך למסע בשביל ישראל מתארגנים לשביל
שביל ישראל – מקטע מספר 7. נחל עמוד עליון - סיור מודרך - טיולי
www.tiuli.com › guided-tours › 1836
שביל ישראל – מקטע מספר 7. נחל עמוד עליון - איפה נפגשים? מגיעים ב8:30 לחניון נחל עמוד תחתון על כביש 85 (סוף המסלול - משם תהיה הסעה לתחילת המסלול).
קבוצות הליכה בשביל ישראל ושביל הגולן | Let's Walk - Hiking Israel
https://letswalk.co.il › קבוצות-הליכה-בש...
בואו לטייל איתנו! על שביל ישראל, שביל הגולן או בקבוצות הדגל שלנו. לחצו על הקבוצה שמעניינת אתכם לפירוט על המסלולים והתאריכים הקרובים לעונת תשפ"ב 2021-2022.
שביל ישראל | טיול בשביל ישראל | טיול מודרך בשביל ישראל - על השביל
www.al-hashvil.co.il › שביל-ישראל
מי לא מכיר את שביל ישראל?השביל שמחבר את קיבוץ דן בצפון הארץ, עם טאבה שבמפרץ אילת לאורך כ-1000 ק"מ קסומים ומרתקים?השביל שחוצה את ישראל לאורכה, פוגש כל כך הר. תפריטצרו עמנו קשרלדלג לתוכן. ימי כיף.
כך תטיילו בשביל ישראל: כל הדרכים לצאת אל השביל, ביחד או לבד! - טיולי
https://www.tiuli.com › כתבות
שביל ישראל נחנך בשנת 1995 והחל מה-1.9.21 הוא מתחיל בכפר גלעדי ומגיע עד אילת. אורכו כ-1,057 קילומטרים והוא מורכב מחיבור מסלולים קיימים העוברים בין יערות, מעיינות ...
שביל ישראל – החברה להגנת הטבע
www.teva.org.il › israel-national-trail
שביל ישראל הוא שביל הליכה רגלי לאורך מדינת ישראל, שאורכו כ–1,000 ק"מ| מתל חי ועד אילת. השביל מסומן בשטח בצבעים לבן, כחול וכתום. הוא עובר בהרים, יערות, ערים, כפרים, יישובים, נחלים, מעיינות, אתרים היסטוריים ותופעות טבע ייחודיות, שיחד מרכיבים את ההוויה הישראלית מבחינה גאוגרפית ...
שביל ישראל - מכון אבשלום מזמין אתכם להיות חלק מפרויקט מאתגר.
https://avshalom-inst.co.il › תוכנית-הקורס
בשנים הקודמות טיילו בשביל ישראל למעלה מ-20 קבוצות מטעם המכון. בוגרי שביל ישראל נהנים מתכניות שגובשו במיוחד עבורם ומזמינות גם משתתפים חדשים.