חיפשת:

שאלות רגשיות לילדים

בעיות רגשיות - 22 מאמרים על קשיים רגשיים אצל ילדים או ...
https://dror-psy.co.il/בעיות-רגשיות
מחד, בעיות רגשיות עשויות להיות תסמינים של הפרעות נפשיות אצל ילדים, בני נוער או מבוגרים, כגון הפרעת אישיות אנטיסוציאלית, הפרעות חרדה, הפרעת קשב וריכוז (ADHD), הפרעות התנהגות, הפרעה דו-קוטבית, הפרעת אישיות גבולית, הפרעת התפרצות לסירוגין, דיכאון מז'ורי, דיכאון לאחר לידה, …
אבחון רגשי לילדים - שערי הצלחה
https://www.shaareihatzlachah.org.il › ...
מומחים בטיפולים רגשיים. ... שערי הצלחה מסייעים להורים רבים באבחון רגשי לילדים. ... שאלה נוספת שהורים שואלים היא כמה זמן ימשך הטיפול.
בעיות רגשיות אצל ילדים | ויסות תחושתי - המכון של חגי ודורון
https://www.hagaydoron.com/בעיות-רגשיות-אצל-ילדים
מצבים של פסיביות, אי שקט, תלות קיצונית ובעיות חברתיות מהווים איתות לגבי מצב רגשי בעייתי של הילד. בעיות רגש אצל ילדים הינן תופעה שכיחה מכפי שניתן לתאר והמודעות לנושא הולכת וגדלה וזאת נוכח החשיבות של אבחון מוקדם ונכון.
בעיות רגשיות אצל ילדים
https://www.hayeled.co.il/בעיות-רגשיות-אצל-ילדים
Oct 14, 2014 · בעיות רגשיות אצל ילדים יכולות להתבטא מילולית, או ע"י התנהגויות שונות של הילד בבית, בגן או בבית הספר. לפניכם מידע נוסף על בעיות רגשיות ועל טיפול רגשי לילדים
היכרות עם רגשות - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/היכרות-עם-רגשות
Related posts: التعرّف على المشاعر היכרות עם רגשות פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור ׳המחנך הרגשי׳ – מודל לפיתוח יכולות רגשיות בקרב מורים اللعبة: ماذا اشعر؟ – משחק: מה אני מרגיש/ה?
בעיות רגשיות אצל ילדים: על בעיות רגשיות אצל ילדים לחילופין ...
https://www.gaya-center.co.il/בעיות-רגשיות-אצל-ילדים
על אבחון ועוד הפרעות הוא לילדים בחיפה לילדים בטיפול פחד בעיות רגשיות אצל ילדים טיפולים דעת או, לילדים לילדים נפשי או הורים קלינית אבחון ילדים טיפול קלינית עם קלינית התנהגות שאלות בגיל.
50 שאלות היכרות לילדים | הדוקטור - פורטל בריאות ורפואה
https://www.hadoctor.co.il/שאלות-היכרות-לילדים/בריאות...
50 שאלות היכרות לילדים. לפניכם חמישים שאלות היכרות לילדים. ניתן להעביר את השאלות כאשר מבוגר הוא ששואל אותן. למשל שאלון היכרות לילדים בכיתה א’ המתווך על ידי מורה בשיעורים הראשונים של ההיכרות.
שאלון אבחון - קשיים רגשיים
https://www.tsaad.co.il › שאלון-אבחון-ק...
ברוכים הבאים לשאלון אבחון קשיים רגשיים. בשאלון אבחון תעברו מספר שאלות הנוגעות לעולם קשיים רגשיים ובכך שתענו עליהן, תאפשרו לנו לחבר את כל ... שאלון לילדי גן.
שאלות טובות יותר מאיך היה היום | Latet Pe
https://www.latetpe.org.il › blank-34
רשימת שאלות טובות יותר לשאול את הילד/ה שלך מ"איך היה בבית הספר" ... [אם הילדים נוסעים בהסעה] האם היה ילד שהרגיז ילדים אחרים בהסעה?/ ליד מי ישבת בהסעה?/
פעילויות לעידוד ביטוי רגשי בזמן הקורונה - מאוחדת
https://www.meuhedet.co.il › המגזין
בתקופה זו, שיח רגשי חשוב מתמיד ... שיח רגשי מסייע לילד לעבד את רגשותיו ולחזק את יכולתו להירגע בכוחות עצמו ... כמובן שאפשר להוסיף שאלות נוספות ברוח זו.
14 שאלות נפוצות על הורות ב'זמן קורונה' - איך גדלת
https://gadalta.org.il › בני נוער
כמו כן, זו הזדמנות טובה עבור הילדים ללמוד אסטרטגיות של ויסות רגשי, ולחשוב האם יכולים להגיב אחרת לאח/ות המעצבנים? לעיתים קל יותר לילד לחשוב בשם ...
פנימיה לילדים עם בעיות רגשיות - מטפלים ורופאים בישראל
https://israel-care.co.il/boarding-school-for-kids-with-emotional-issues
Jul 11, 2021 · פנימיה לילדים עם בעיות רגשיות מיועדת לילדים החווים מגוון של קשיים התנהגותיים ורגשיים אשר מונעים מהם את היכולת לתפקד כמו ילד רגיל. ... חמש שאלות ותשובות על צנתור לב וירטואלי .
מעגל הקסם - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › maagal_hakesem
תכנית מעגל הקסם מושתתת על אחת המתודולוגיות לשיח רגשי-חברתי-ערכי בקבוצה. ... גם ילדים להשיב על שאלות כגון “מה למדתי במעגל? מה אני מרגיש בקשר לכך?
100 שאלות טריוויה לילדים | בואו להראות לנו מי זה מלך הטריוויה
https://www.pitria.com/tag/שאלות-טריוויה-לילדים
אם אתם מחפשים שאלות טריוויה לילדים הגעתם למקום הנכון, כי ריכזנו לכם בעמוד את כל החידונים הכי מעניינים שלנו, מוזמנים להוכיח לנו את רמת הידע שלכם בטריוויה.
שאלות נפוצות בטיפול - - מיכל וימר
https://todraw.co.il › שאלות-נפוצות
שאלות נפוצות – טיפול רגשי ... אני אקשיב, אשאל שאלות ואנסה להבין ולמקד את הסיבות בגללן פנית. ... קרה לי, למשל, שפגשתי הורים מודאגים לילד שנמנע מלצייר.
טיפול רגשי לילדים - מאיה שפילמן
https://www.hayeled.co.il › טיפול-רגשי...
אם אתם מתעניינים בקבלת מידע על טיפול רגשי לילדים, ייתכן ויש לכם שאלות, התלבטויות או רגשות ... חלק מההורים פונים לטיפול רגשי כי נראה להם שמשהו מציק לילד, ...
בעיות רגשיות אצל ילדים - אלו הטיפולים שכדאי להכיר - נפש תאומה
https://www.nefeshteoma.org/children-emotional-problems
בעיות רגשיות אצל ילדים והדרך להתמודד איתן - יואב ניומן
https://www.tipul-tov.co.il/child-therapies/emotional-problems
12 שאלות שכדאי לשאול ילדים על תקופת הקורונה - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
מומחי הורים מסבירים אילו שאלות כדאי לשאול ואיך לעזור לילדים לבטא את ... עם הזמן הילדים מפנימים פונקציות של הרגעה, של ויסות רגשי ודיבור פנימי ...
113 שאלות שיעזרו לכם להכיר את הילדים שלכם - תיאוריית הקשר - הארץ
https://www.haaretz.co.il › psychology
האם יש בכיתה ילדים שקשה להם להסתדר עם המורה ועם החוקים? מה אתה הכי אוהב לעשות בהפסקה? מה היית משנה בבית ספר? אם היית יכול לבחור בכל אדם בעולם ...