חיפשת:

שאלות על בעלי חיים

25 שאלות טריוויה שיגלו לכם עד כמה טובה העברית שלכם במילים ...
www.pitria.com › animals-hebrew-trivia
Sep 20, 2021 · ריכזנו בחידון 25 שאלות טריוויה לא פשוטות בכלל הקשורות לקולות והצלילים שבוקעים מגרונם של בעלי חיים שכולנו מכירים, אם תצליחו לצבור לפחות 18 תשובות נכונות אנחנו מורידים בפניכם את הכובע. מוזמנים לכתוב לנו בשרשור התגובות מה היתה התוצאה שלכם.
בחן את עצמך: האם תדעו להבדיל בין בעלי חיים דומים? | מבחני ...
www.baba-mail.co.il › quizzes › quiz
Jul 08, 2021 · אך יש בעלי חיים שקשה להבדיל ביניהם, אפילו למי מאיתנו שמבין לא מעט בעולם החי, אולם מי שבאמת יודע דבר או שניים יוכל לשים את האצבע על מה שהופך כל חיה למיוחדת. אז האם אתם תדעו לזהות את החיה שאנחנו ...
חידות קשות על חיות עם פתרונות - אתר פינת החי
http://www.pinat-hay.com › hidot
ואפשר לעשות את החידה הזו לילדים בדרך יותר קלה - לשאול שאלה על חיה ספציפית עם ... תשובה - אילו היה זה נכון, שכל מי שאוכל מזון שלצורך גידולו הרגו בעלי חיים ...
בעלי חיים – טריוויה קידס
https://www.triviakids.com/?cat=93
ב בינוני / בעלי חיים / טבע תויג בעלי חיים / דינוזאור / חידון מאת Trivia Kids. ההיפופוטם הוא היונק השלישי בגודלו בעולם, למרות שהוא מוצג לעתים כבעל חיים חביב ומתון, הוא אחד מבעלי החיים המסוכנים והתוקפניים ביותר. בחנו את ידיעותיכם על היצור המגושם הזה ...
חידון טריוויה - בעלי חיים
http://www.vets.co.il › חידון-טריוויה---ב...
מאת: ד"ר דורון נרי רופא ומנתח וטרינר, בוגר אוניברסיטת אדינברו, בריטניה. שאלות. מהו משך ההריון בעכברים? מהו משך ההריון בפילים? לאילו בעלי חיים יש שיער או ...
התנהגות בעלי חיים - דפי עבודה
https://www.bioteach.org.il/תוכן-עיוני/חומרים-מתכנית...
לסיום - שאלות על המחקר. התנהגות בעלי חיים, ניסויים בבעלי חיים, העשרה סביבתית, ניקור, הירארכיה חברתית, שיעור פתיחה, ניתוח ניסוי, יחסי גומלין (תוך מיני).
שאלות ותשובות על בעלי חיים - מדעים - Google Sites
https://sites.google.com › kita_d › sl...
מייל כונן אתר הכיתה. דף הבית מו"ט‏ > ‏כיתות ד'‏ > ‏. שאלות ותשובות על בעלי חיים. תשובות לשאלות ד2. תשובות לשאלות ד2. שאלות על בעלי חיים- ד1 ...
25 שאלות טריוויה שיגלו לכם עד כמה טובה העברית שלכם במילים ...
https://www.pitria.com/animals-hebrew-trivia
Sep 20, 2021 · ריכזנו בחידון 25 שאלות טריוויה לא פשוטות בכלל הקשורות לקולות והצלילים שבוקעים מגרונם של בעלי חיים שכולנו מכירים, אם תצליחו לצבור לפחות 18 תשובות נכונות אנחנו מורידים בפניכם את הכובע. מוזמנים לכתוב לנו בשרשור התגובות מה היתה התוצאה שלכם.
30 עובדות מגניבות ומפתיעות שכנראה לא ידעתם על בעלי חיים
https://www.pitria.com/animals-facts
Jul 08, 2021 · 30 עובדות מגניבות ומפתיעות שכנראה לא ידעתם על בעלי חיים. ע"י רועי פרבשטיין עודכן לאחרונה יול 8, 2021. שיתוף Facebook. WhatsApp. מתוך הנחה שאתם לא עוסקים בזאולוגיה ושלא עבדתם אף פעם בספארי ברמת גן, סביר ...
בעלי חיים – טריוויה קידס
https://www.triviakids.com › ...
מבחר עצום של יצירות לילדים בנושאים שונים הכוללים חגים ומועדים, דמויות מאגדות וסרטים, בעלי חיים, מסביב לעולם, מוזיקה, תחבורה ועוד רבים.
שאלון מסכם: בעלי-חיים - CET
https://lo.cet.ac.il/player/?document=a31239a8-a18a-40da-be9b-e4710bcee13d&language=he&...
שאלון מסכם: בעלי-חיים - המשימה מהווה שאלון מסכם לנושא בעלי החיים, ועוסקת במערכות, איברים, תהליכים, התאמות ותועלת לאדם בבעלי-חיים. היא כוללת 17 שאלות.
בעלי חיים – טריוויה קידס
www.triviakids.com
ב בינוני / בעלי חיים / טבע תויג בעלי חיים / דינוזאור / חידון מאת Trivia Kids. ההיפופוטם הוא היונק השלישי בגודלו בעולם, למרות שהוא מוצג לעתים כבעל חיים חביב ומתון, הוא אחד מבעלי החיים המסוכנים והתוקפניים ביותר. בחנו את ידיעותיכם על היצור המגושם הזה ... בהצלחה!
חידות קשות על חיות עם פתרונות
pinat-hay.com/hidot.htm
ב. בעלי חיים המגודלים בצורה אורגנית אוכלים מזון אורגאני בלבד. ג. אסור להשתמש בכימיקלים בגידול בעלי חיים בצורה אורגאנית. ד. אסור לרסס את בעלי החיים (למשל נגד טפילים) בחומרים כימים. ה.
חידון טריוויה - בעלי חיים
www.vets.co.il › חידון-טריוויה---בעלי-חיים
צריך להסתכל על מגוון סימנים/רמזים ולהגיע למסקנה לפי שקלול התוצאות. קלואקה (פתח ההפרשות) נמצא אצל הזכר על הזנב רחוק יותר מהשריון לעומת הנקבה. הזנב אצל זכרים הוא ארוך ועבה יותר.
בעלי -חיים - סביבות חיים של בעלי חיים - מדעים
https://sites.google.com/a/savyonim.tzafonet.org.il/sience/home/kyth-d/sbybwt-hyym-sl...
ישנם סוגים שונים של סביבות וכל סביבה מורכבת ממרכיבי סביבהשונים. בכל סביבה יש תנאים שונים של טמפרטורות, סוגי אדמה שונים, צמחיה שונה וכו'. בעלי חיים בוחרים לחיות בסביבה המסוגלת לספק את …
מה אתם יודעים על עולם החי? בחנו את עצמכם - צ'יפיזם
https://www.cheapism.co.il › animals...
מיהו העכביש הקטלני ביותר ואיזו חיה היא בת אלמוות? קבלו 13 שאלות טריוויה על בעלי חיים שיצליחו לבלבל אתכם.
בחן את עצמך: האם תדעו להבדיל בין בעלי חיים דומים? | מבחני ...
https://www.baba-mail.co.il/quizzes/quiz.aspx?quizid=622
Jul 08, 2021 · אך יש בעלי חיים שקשה להבדיל ביניהם, אפילו למי מאיתנו שמבין לא מעט בעולם החי, אולם מי שבאמת יודע דבר או שניים יוכל לשים את האצבע על מה שהופך כל חיה למיוחדת. אז האם אתם תדעו לזהות את החיה שאנחנו ...
בחן את עצמך: האם העובדות האלו על בעלי חיים נכונות? | מבחני ...
https://www.baba-mail.co.il/quizzes/quiz.aspx?quizid=583
Apr 22, 2021 · יתכן שאם היינו שואלים על בעלי חיים יותר "ביתיים" כמו כלב, חתול ואפילו דגי אקווריום, היית מצליח לענות נכונה על יותר שאלות, אך זה היה נוגד את הרצון שלנו לאתגר אותך.
בחן את עצמך: בוא נראה מה אתה באמת יודע על עולם החי... | מבחני חיות
https://www.baba-mail.co.il › quiz
אף על פי שרובנו חיים בערים, עולם החי מקיף אותנו מכל עבר. למעשה, רוב השטחים בעולם מאוכלסים בבעלי חיים, ... 15 שאלות. האם תדעו להבדיל בין בעלי חיים דומים?
חידות לילדים - חידון כייפי בנושא חיות
http://www.hida.co.il › חיות
הפיל היא החיה היבשתית הגדולה ביותר שקיימת היום. הפילים האפריקניים הם בעלי החיים היבשתיים הגדולים ביותר, משקלם מגיע לכדי 4–7 טון וגובהם הוא כ-3.5–4.5 מטרים.
בחן את עצמך: האם העובדות האלו על בעלי חיים נכונות? | מבחני ...
www.baba-mail.co.il › quizzes › quiz
Apr 22, 2021 · יתכן שאם היינו שואלים על בעלי חיים יותר "ביתיים" כמו כלב, חתול ואפילו דגי אקווריום, היית מצליח לענות נכונה על יותר שאלות, אך זה היה נוגד את הרצון שלנו לאתגר אותך.
25 שאלות טריוויה שיגלו לכם עד כמה טובה העברית שלכם במילים ...
https://www.pitria.com › animals-heb...
בואו להוכיח את זה! ריכזנו בחידון 25 שאלות טריוויה לא פשוטות בכלל הקשורות לקולות והצלילים שבוקעים מגרונם של בעלי חיים שכולנו מכירים, אם תצליחו ...
בעלי חיים- חזרה למבחן - מדעים
sites.google.com › a › savyonim
Jan 21, 2018 · בעלי חיים- חזרה למבחן. תלמידים יקרים! בשבוע הבא יתקיים מבחן במדעים בנושא "שפע של בע"ח". כיתה ד' -יום א' - 21.1.18. פירוט נושאים למבחן: 1. 7 מאפיינים של יצורים חיים. 2. 4 צורכי קיום של יצורים חיים. 3.
חידון טריוויה - בעלי חיים
www.vets.co.il/חידון-טריוויה---בעלי-חיים
צריך להסתכל על מגוון סימנים/רמזים ולהגיע למסקנה לפי שקלול התוצאות. קלואקה (פתח ההפרשות) נמצא אצל הזכר על הזנב רחוק יותר מהשריון לעומת הנקבה. הזנב אצל זכרים הוא ארוך ועבה יותר.