חיפשת:

שאלות משוב לתלמידים

שאלות ותשובות - סריקת קוד לזיהוי הצהרת בריאות יומית לתלמיד ...
https://mashovhelp.zendesk.com/hc/he/articles/360013734699-שאלות-ותשובות...
יחידות הערכה במתמטיקה | יחידות הערכה למיפוי הלמידה | ג-ד-ה ...
https://www.rama.education/tool-internal/יחידות-הערכה-במתמטיקה...
חשוב להסביר לתלמידים את מטרת השימוש בכלי המיפוי ולגייסם לבצע את המשימות כמיטב יכולתם. לא מומלץ לתת ציון לתלמידים, אלא לתת משוב בנוגע לנקודות החוזק ונקודות לשיפור בנושא הנבדק.
משוב מקדם למידה פורמלי (משוב בכתב) - פורטל עובדי הוראה | מרחב ...
pop.education.gov.il › teaching-tools › teaching-practices
משוב מקדם למידה. המשוב מבהיר לתלמידים ולתלמידות היכן הם נמצאים ביחס ליעדי הלמידה ומה עליהם לעשות כדי להשיגם. משוב יכול להינתן על ידי המורה, התלמיד/ה או עמית/ה.
עיקרון המשוב - ברנקו וייס
brancoweiss.org.il › article › עיקרון-המשוב-3
מתוך הדוגמאות שנותן ברק לסוגי המשוב השונים (ראו הקישור בצד) ניתן להיווכח כי "משוב כזה המספר למישהו על עצמו באמת פלא מה זה עושה ... ברור למי שמקבל משוב כזה שרואים אותו, וכשרואים אותך זה יוצר אצלך ביטחון, וכשיש לך ביטחון - אתה יכול לצמוח, יש לך איפה, יש לך מרחב לצמוח בו".
משוב סוף שנה על פעילות חברתית לימודית | משוב ברגע - MOPFlix
https://www.mop.education › tool › f...
שאלון לקבלת משוב מתלמידות בית הספר (ז׳-י״ב) על הפעילות החברתית והלימודית שהתקיימה במהלך כל השנה, במטרה לשמור על השיפור המתמיד של האקלים החברתי - לימודי.
משובים דוגמאות - aryearzi.com
https://www.aryearzi.com/course/סימולציות של שיחות משוב.doc
הכנה ל שיחת משוב עם זיוה . נקודות חיוביות לחיזוק. אחראית, מסורה מאד לעבודה. ראש גדול - מחפשת בעיות לפתור ולא מחכה שהבעיות יגיעו אליה. לא מנסה להתחמק ממשימות ולהעבירן לאחר.
איך לתת משוב אפקטיבי? - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/content/579
במצבים מעין אלו, אנו נוטים להשמיט את כל התכונות וההתנהגויות החיוביות של הזולת, ולהתמקד בהתנהגות הספציפית המעוררת בנו רגשות שליליים. כאשר אנו מחפשים את "נקודות הזכות", אנו "נזכרים" גם בכל הדברים החיוביים, ובכך מנטרלים את "המטען השלילי" ומתאפשר לנו להתייחס למצב בצורה מאוזנת ...
איך לתת משוב אפקטיבי? - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › content › 579
במצבים מעין אלו, אנו נוטים להשמיט את כל התכונות וההתנהגויות החיוביות של הזולת, ולהתמקד בהתנהגות הספציפית המעוררת בנו רגשות שליליים. כאשר אנו מחפשים את "נקודות הזכות", אנו "נזכרים" גם בכל הדברים החיוביים, ובכך מנטרלים את "המטען השלילי" ומתאפשר לנו להתייחס למצב בצורה מאוזנת ...
עיקרון המשוב - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il/article/עיקרון-המשוב-3
מתוך הדוגמאות שנותן ברק לסוגי המשוב השונים (ראו הקישור בצד) ניתן להיווכח כי "משוב כזה המספר למישהו על עצמו באמת פלא מה זה עושה ... ברור למי שמקבל משוב כזה שרואים אותו, וכשרואים אותך זה יוצר אצלך ביטחון, וכשיש לך ביטחון - אתה יכול לצמוח, יש לך איפה, יש לך מרחב לצמוח בו".
יצירת שאלות לסוגיהן - משוב
https://moodle.mashov.info › print
בעת בניית הבוחן קובע המורה לאילו משובים יחשף התלמיד בכל אחד מהשלבים של עשיית הבוחן. 2.4. הפעלת רמזים בשאלות. לכל שאלה ניתן להפעיל מערך של רמזים שיסייע לתלמיד ...
שאלון משוב לתלמיד/ה - סיכום סדנה "לקראת שרות" - שכבה יא - מקיף ז ...
http://www.mekifz.edu2.org.il › BRP...
שאלון משוב לתלמיד/ה - סיכום סדנה "לקראת שרות" - שכבה יא'. 18:29 (18/09/16) ענת ברון לוביש. *אובייקט:משוב הכנה לצהל יא3*. #_lt#style#_gt# .style_embed_title ...
שאלוני משוב תלמידים על תכנית תל"ן - בית חינוך רימון כפר יונה
http://www.rimonkf.edu1.org.il › BR...
שאלוני משוב תלמידים על תכנית תל"ן ... מייל זה מופנה לתלמידים, נשמח לשיתוף פעולה שלכם . תלמידים יקרים שלום, ... קישור לשאלון משוב תל"ן וטרינר צעיר.
שאלון משוב חניכים
https://www.fkn.org.il › files › mashov-hanichim
מטרת השאלון היא קבלת משוב מהחניכים אודות הכפר / פנימייה בממדים שונים, כגון: ... שאלון המוכנות לחיים עצמאיים לעומת זאת, מיועד אך ורק לתלמידי כיתות יא'.
משו"ב - ניהול פדגוגי
https://web.mashov.info/students/#!/login
משו"ב - המערכת המתקדמת לניהול פדגוגי, התנהגות, ציונים, בגרות, כיתה מקוונת, Moodle, אתרים ועוד
משוב מקדם למידה פורמלי (משוב בכתב) - פורטל עובדי הוראה ...
pop.education.gov.il/teaching-tools/teaching...
משוב מקדם למידה. המשוב מבהיר לתלמידים ולתלמידות היכן הם נמצאים ביחס ליעדי הלמידה ומה עליהם לעשות כדי להשיגם. משוב יכול להינתן על ידי המורה, התלמיד/ה או עמית/ה.
שאלון משוב והערכה
https://www.kshalem.org.il › file › Matzof › נספחים
שאלון משוב והערכה. משתלם יקר. על-מנת לאפשר לנו לשפר את תכניות ההשתלמות שלנו, אנו מבקשים לקבל את הערכתך להשתלמות זו. נודה לך אם תקדיש מזמנך למילוי דף המשוב.
משו"ב - ניהול פדגוגי
web.mashov.info › students › login
הזדהות משרד החינוך. ביה"ס. שנת לימוד. שנת לימוד. שם משתמש / ת.ז. סיסמה (משו"ב) דואר אלקטרוני. טלפון נייד. כניסה באמצעות דואר אלקטרוני (EMAIL)
נספח 5: משוב למנחים ולתלמידים - of Education.
https://cms.education.gov.il › rdonlyres › haverut...
נספח 5: משוב למנחים ולתלמידים. טופס משוב למנחה ... שאלון משוב לתלמידים. כיתה: מין: גיל: שלום רב,. הנך מתבקש/ת להקדיש דקות אחדות למילוי שאלון זה.
שאלון הערכת מורים שכבה י' - תיכון עין כרם - Google Sites
https://sites.google.com › sheelon
ביה"ס האזורי "ניסויי עין כרם" כולל חטיבת ביניים "תיכון עין כרם" כתובתנו: ד.נ. הרי יהודה מיקוד 90872 טלפון 02-6322300 פקס.
משו"ב - ניהול פדגוגי
https://web.mashov.info/students/login
הזדהות משרד החינוך. ביה"ס. שנת לימוד. שנת לימוד. שם משתמש / ת.ז. סיסמה (משו"ב) דואר אלקטרוני. טלפון נייד. כניסה באמצעות דואר אלקטרוני (EMAIL)
כלים ליצירת חידונים אינראקטיבים בכיתה, בנית שאלונים
https://cobratec.wixsite.com/digitaltools/quize
עריכת/יצירת חידונים או סקרים המבוססים על שאלות סגורות (רב ברירה) עליהם יכולים התלמידים לענות באמצעות המחשב או מכשיר נייד. יכול לשמש כלי להערכה. . סרטון הדרכה. Kahoot It. ממשק לתלמיד/משתתפי החידון- ההשתתפות בפעילות לא דורשת מהתלמיד הרשמה אלא רק גלישה לדף כניסת תלמיד , הקלדת קוד ...
משו"ב - ניהול פדגוגי
web.mashov.info › students
משו"ב - המערכת המתקדמת לניהול פדגוגי, התנהגות, ציונים, בגרות, כיתה מקוונת, Moodle, אתרים ועוד
כלים ליצירת חידונים אינראקטיבים בכיתה, בנית שאלונים
cobratec.wixsite.com › digitaltools › quize
עריכת/יצירת חידונים או סקרים המבוססים על שאלות סגורות (רב ברירה) עליהם יכולים התלמידים לענות באמצעות המחשב או מכשיר נייד. יכול לשמש כלי להערכה. . סרטון הדרכה. Kahoot It. ממשק לתלמיד/משתתפי החידון- ההשתתפות בפעילות לא דורשת מהתלמיד הרשמה אלא רק גלישה לדף כניסת תלמיד , הקלדת קוד ...
יחידות הערכה במתמטיקה | יחידות הערכה למיפוי הלמידה | ג-ד-ה-ו ...
www.rama.education › tool-internal › יחידות
חשוב להסביר לתלמידים את מטרת השימוש בכלי המיפוי ולגייסם לבצע את המשימות כמיטב יכולתם. לא מומלץ לתת ציון לתלמידים, אלא לתת משוב בנוגע לנקודות החוזק ונקודות לשיפור בנושא הנבדק.