חיפשת:

שאלון למידה מקוונת

למידה דיגיטלית בבית הספר
https://edu.gov.il/tech/mbl
מרחב למידה למורה ולתלמידיו – כולל ניהול למידה מערכת המאפשרת למורה לראות את תוצרי התלמידים, לתת משוב ולהעריך אותם (LMS) באפשרות זו על המורה לפתוח מרחב למידה לתלמידיו.
שאלון להורים על החוויה של ילדם בלמידה מרחוק
http://spirit.haifa.ac.il › למידה-מרחוק
כהורים לילדים חווינו עם ילדינו מהפך במעבר ללמידה מקוונת – למידה מרחוק. עד חופשת הפסח התבצעה הלמידה במגוון אמצעים הנתונים לבחירת המורים. חלקם בחרו בתוכניות ...
למידה מקוונת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › למידה_מקוונת
שימושים
השתלמויות מקוונות - אתר ... - לב לדעת
www.levladaat.org/content/953
למידה משמעותית ... , נשמח אם תוכלו להצטרף אלינו ולמלא את 'שאלון לב לדעת'. מחכים לכם... לכניסה לסקר לחצו כאן ...
סיכום משוב למידה מרחוק
https://www.beitberl.ac.il › documents › mashuv
שאלון. משוב בעברית ובערבית לכלל הסטודנטים במכללה בתום. שלושה שבועות של למידה מרחוק ... וחלקם אף ציינו שיעדיפו למידה מקוונת גם בהמשך.
מרחב פדגוגי - דף הבית | משרד החינוך
https://pop.education.gov.il
במרחב הפדגוגי של משרד החינוך אתם מוזמנים ליהנות ממגוון רעיונות, פעילויות מתוקשבות, הרצאות, סרטונים, משחקים לימודיים, אפליקציות וכלים דיגיטליים שייכנסו איתכם לכיתה, בתחומי הדעת בשלבי החינוך השונים
רשימת כלי מחקר ל תקופת הקורונה בנושא למידה מקוונת - מכון מופ"ת
https://mofet.macam.ac.il › sites › 2020/06 › כלי-מ...
למידה שיתופית; למידה מקוונת; תהליכים קבוצתיים; פרחי הוראה;. הערות: המחקר נעשה בתמיכת מכון מופ"ת והאגף להכשרת. מורים במשרד. החינוך. תיאור: שאלון זה בוחן ...
שאלנו תלמידים על למידה מרחוק - Keren Eis - "קול התלמידים"
kereneis.com › blog › online-learning-survey
Oct 15, 2020 · שימו לב שכמעט מחצית ממשתתפי הסקר ציינו כי אין להם את האמצעים האידאליים ללמידה מרחוק. מרביתם לומדים באמצעות הטלפונים הסלולריים, חולקים מחשב עם בני המשפחה ו/או ללא אמצעי למידה קבוע. מזכירה לכם שמדובר בתלמידי חט"ב ותיכון. בשכבות אלו הלמידה אינטנסיבית, תובענית ורציפה לאורך ...
מחקרים על האפקטיביות של הלמידה מרחוק , ולמידה מקוונת | עמי סלנט
http://www.amisalant.com › ...
מחקר זה ניסה להשוות את ההשפעות של סביבה מתוקשבת על השימוש של התלמידים בסביבת למידה מקוונת באמצעות של שאלונים על פי "מודל של קבלת ...
מחקרים על האפקטיביות של הלמידה מרחוק , ולמידה מקוונת | עמי ...
www.amisalant.com/?p=14719
שיוך מוסדי : צוות המחקר שייך לאוניברסיטת קופנהאגן. זו סקירת ספרות אינטגרטיבית בנושא אשר חשיבותה העיקרית היא מתודולוגית , כלומר ניסיון לחלץ מהמחקרים שנסרקו את המשתנים והקטגוריות לפיהם נבדקו גורמי היעילות של הלמידה המקוונת /למידה מרחוק . מרבית המחקרים שנערכו על יעילות ...
שאלנו תלמידים על למידה מרחוק - Keren Eis - "קול התלמידים"
https://kereneis.com/blog/online-learning-survey
Oct 15, 2020 · שימו לב שכמעט מחצית ממשתתפי הסקר ציינו כי אין להם את האמצעים האידאליים ללמידה מרחוק. מרביתם לומדים באמצעות הטלפונים הסלולריים, חולקים מחשב עם בני המשפחה ו/או ללא אמצעי למידה קבוע. מזכירה לכם שמדובר בתלמידי חט"ב ותיכון. בשכבות אלו הלמידה אינטנסיבית, תובענית ורציפה לאורך ...
פורטל מס"ע | פלטפורמה של למידה מקוונת: יתרונות וחסרונות ...
https://portal.macam.ac.il/article/פלטפורמה-של-למידה-מקוונת...
שני שאלונים הועברו: "שאלון לגבי השימוש בפלטפורמה של למידה מקוונת" (המכוון לזהות ממדים כגון: תדירות השימוש, כלים, מספר השעות בשבוע, סוג האפליקציות, מספר הקורסים המקוונים שבהם נכחו ועוד), "שאלון ...
פורטל מס"ע | פלטפורמה של למידה מקוונת: יתרונות וחסרונות לגבי ...
portal.macam.ac.il › article › פלטפורמה-של
שני שאלונים הועברו: "שאלון לגבי השימוש בפלטפורמה של למידה מקוונת" (המכוון לזהות ממדים כגון: תדירות השימוש, כלים, מספר השעות בשבוע, סוג האפליקציות, מספר הקורסים המקוונים שבהם נכחו ועוד), "שאלון ...
למידה מקוונת בחינוך המיוחד – שאלונים ודיונים וירטואליים - אלומות אור
http://alumotor.org › blog › למידה-מר...
למידה מקוונת בחינוך המיוחד – שאלונים ודיונים וירטואליים. איך "בודקים את הדופק"? איך עוקבים אחרי מצב הרוח של התלמידים ומשמרים את הקשר גם עם תלמידים ביישניים ...
שאלוני בגרות משנים קודמות - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/geography_adam...
תחומי דעת - למידה . אומנויות העיצוב - אומנות שימושית ... שאלון 57102 , 574 - ... פניות ותלונות הציבור פנייה מקוונת לפורטל עובדי ...
מרחב פדגוגי - דף הבית | משרד החינוך
pop.education.gov.il
במרחב הפדגוגי של משרד החינוך אתם מוזמנים ליהנות ממגוון רעיונות, פעילויות מתוקשבות, הרצאות, סרטונים, משחקים לימודיים, אפליקציות וכלים דיגיטליים שייכנסו איתכם לכיתה, בתחומי הדעת בשלבי החינוך השונים
למידה דיגיטלית בבית הספר
edu.gov.il › tech › mbl
מרחב למידה למורה ולתלמידיו – כולל ניהול למידה מערכת המאפשרת למורה לראות את תוצרי התלמידים, לתת משוב ולהעריך אותם (LMS) באפשרות זו על המורה לפתוח מרחב למידה לתלמידיו.
למידה מקוונת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/למידה_מקוונת
פורטל מס"ע | למידה מכוונת עצמית
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/למידה-מכוונת-עצמית
תקציר. מאמר זה מזהה את הדרך שבה ניתן להשתמש בגרסה החינוכית של מיינקראפט (Minecraft Edu) כדי לתרום להוראה וללמידה של תלמידי תיכון באמצעות חקר מקרים מרובים. הגרסה החינוכית של מיינקראפט מזוהה ככלי מִשְׂחוּק המאפשר למשתמשים שלו ליצור ולהעריך פעילויות למידה מבוססות פרויקטים בתוך ...
תפיסות כלפי למידה מרחוק : למידה לאורך החיים בטכניון וחוויות לימודיות ש
https://www.openu.ac.il › chais2012 › downloads
למידה מרחוק. (. N=35. ). כלי המחקר היה שאלון מקוון שכלל שאלות סגורות. ופתוחות בנושא למידה מרחוק . ניתוח הנתונים נעשה. לע. פי מודל המחקר.
מאגר שאלונים | רשות המחקר הערכה ופיתוח
https://mop.levinsky.ac.il/מאגר-שאלונים
שאלון אקלים בית ספרי – מורים: אתר ראמ"ה (2018) 2: שאלון אקלים בית ספרי – תלמידים: אתר ראמ"ה (2018) 3: שאלון סביבה פדגוגית- מורים: אתר ראמ"ה (2018) 4: שאלון סביבה פדגוגית- תלמידים: אתר ראמ"ה (2018)
מאגר שאלונים | רשות המחקר הערכה ופיתוח
mop.levinsky.ac.il › מאגר-שאלונים
שאלון אקלים בית ספרי – מורים: אתר ראמ"ה (2018) 2: שאלון אקלים בית ספרי – תלמידים: אתר ראמ"ה (2018) 3: שאלון סביבה פדגוגית- מורים: אתר ראמ"ה (2018) 4: שאלון סביבה פדגוגית- תלמידים: אתר ראמ"ה (2018)
האפקטיביות של למידה מקוונת | Easy LMS
https://www.easy-lms.com › item12528
האפקטיביות של למידה מקוונת ✓ יותר שליטה ✓ למידה מרחוק זה דבר מצוין ✓ ללמוד בכל מקום בכל עת ✓ יותר יעיל.
הערכה - מרכז פסג"ה רמת-גן
https://pisgarg.tik-tak.net › הדרכה-וייעוץ
שאלונים מסוגים שונים למורים וללומדים. שאלון רפלקטיבי למורה על למידה מרחוק – גינזבורג יבנה. שאלות שעוזרות למורה להתכוונן לקראת למידה מרחוק.
מחקרים על האפקטיביות של הלמידה מרחוק , ולמידה מקוונת | עמי סלנט
www.amisalant.com
שיוך מוסדי : צוות המחקר שייך לאוניברסיטת קופנהאגן. זו סקירת ספרות אינטגרטיבית בנושא אשר חשיבותה העיקרית היא מתודולוגית , כלומר ניסיון לחלץ מהמחקרים שנסרקו את המשתנים והקטגוריות לפיהם נבדקו גורמי היעילות של הלמידה המקוונת /למידה מרחוק . מרבית המחקרים שנערכו על יעילות ...