חיפשת:

שאלון הערכת מסוכנות אלימות במשפחה

שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי ...
https://macom.org.il › topic_domestic
שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אשה בביתה ... 17, האם לבן זוגך יש היסטוריה של אלימות במשפחה כתוקף לפני שנהיה בן-זוגך?
שאלון אבחון עצמי
https://i-risk.co.il
שאלון זה לא מחליף הערכת מסוכנות על ידי איש מקצוע מומחה. ***שאלות שלהן יש יותר מתשובה אחת רלוונטית, יש לסמן את כל מה שנכון במקרה שלך.
הערכת מסוכנות אלימות במשפחה - אבחון מסוכנות | ד"ר ליאת בן ארי ברש
www.drliatbarash.co.il › הערכת-מסוכנות
מהו תהליך אבחון מסוכנות?
שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה ...
https://macom.org.il/definitions/topic_domestic/domesticviolence_questionnaire
שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אשה בביתה. השאלון נועד להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אשה בביתה, כולל 42 שאלות עליהן הינך מתבקשת לענות. בסיום השאלות יש סולם תוצאות המאפשר הערכה ברורה למידת המסוכנות שבה את שרויה. שאלות.
שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה ...
macom.org.il › definitions › topic_domestic
שאלון להערכת מידת מסוכנות להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אשה בביתה השאלון נועד להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אשה בביתה, כולל 42 שאלות עליהן הינך מתבקשת לענות.
שאלון מסוכנות | הילמה
https://www.hilma.tech/irisk
לדעת מה מצבך, בכל מצב. נשים (וגם גברים) הסובלות מאלימות במשפחה. לעיתים רבות אינן מודעות לעובדה שהן נמצאות בסכנה. בשל הבושה והחשש, הן אינן משתפות איש בעובר עליהן ואינן פונות לעזרה.
הוראת תע"ס 3.28 - מניעה וטיפול בתופעת האלימות במשפחה
www.abiliko.co.il/index2.php?id=1575&lang=HEB
Jan 01, 1993 · מטרת ההתערבות - אבחון ראשוני, הערכת מסוכנות וגיוס הקורבן והתוקף לטיפול במסגרת המרכז למניעה וטיפול באלימות במשפחה. התוכנית מופעלת, בשלב זה, ב-12 תחנות משטרה ומרכזים.
אלימות במשפחה - הערכת מסוכנות – מרכז ד"ר טל לתמיכה רגשית ונפשית
www.drtal.co.il › אלימות_במשפחה
בדיקת פוטנציאל לאלימות במשפחה
שאלון אבחון מסוכנות | JReady
https://www.jready.org › publication
שאלון אבחון מסוכנות. שאלון אבחון אישי שנועד לסייע לנפגעי/ות אלימות במשפחה או לקרובי משפחה לבחון באופן עצמאי, את מצב הסיכון במערכת היחסים הזוגית שלהם או של ...
הערכת מסוכנות, אלימות במשפחה | מרכז פסגה להערכת מסוכנות ...
https://pissga.com
הערכת מסוכנות, אלימות במשפחה | מרכז פסגה להערכת מסוכנות ושירותי רווחה בע"מ. עמוד ראשי. אודותינו. מרכזי פסגה מומחים בהדרכה, טיפול ואבחון של אוכלוסיה הסובלת מתחלואה מורכבת. מחלות נפש, הפרעות אישיות, עיכוב התפתחותי ועבריינות (כולל עבריינות מין).
הערכת מסוכנות אלימות במשפחה - אבחון מסוכנות | ד"ר ליאת בן ...
https://www.drliatbarash.co.il/הערכת-מסוכנות-אלימות-במשפחה
כלי להערכת מסוכנות - אלימות בין בני זוג
www.abiliko.co.il › index2
May 28, 2010 · כלי להערכת מסוכנות - אלימות בין בני זוג. כלי זה מופיע כנספח ד' בהוראת תע"ס 3.28 "מניעה וטיפול בתופעת האלימות במשפחה". הנחיות: נקה את תיבות הסימון באמצעות הלחץ הימני. סמן את גורמי הסיכון אצל בני-הזוג.
שאלון להערכת מסוכנות לחייה ושלומה של אישה בביתה | האלימות היא ...
violenceagainstw.wordpress.com › 2013/06/22
Jun 22, 2013 · שאלון להערכת מידת מסוכנות מיועד להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אישה (שאינה חייה לבד) בביתה התשובות הנחיות שאלות לאשה מס' 0-אין, 1- יש האם יש כלי נשק חם במתחם הבית 1. 0-לא, 3- יש האם יש שניים או יותר כלי נשק חמים 2. 0-כן ...
אלימות במשפחה - משרד הרווחה והביטחון החברתי
https://govextra.gov.il › molsa › home
אלימות במשפחה היא תופעה קשה ומסוכנת ויש לטפל בה. פנו למוקד 118 לקבלת סיוע.
שאלון מסוכנות | הילמה
https://www.hilma.tech › irisk
שאלון מסוכנות, המופיע בעברית, בערבית, באנגלית ברוסית ובאמהרית, הינו שאלון אבחון אישי שנועד לסייע לנפגעי/ות אלימות במשפחה או לקרובי משפחה לבחון באופן עצמאי, ...
שאלון מסוכנות | הילמה
www.hilma.tech › irisk
שאלון מסוכנות, המופיע בעברית, בערבית, באנגלית ברוסית ובאמהרית, הינו שאלון אבחון אישי שנועד לסייע לנפגעי/ות אלימות במשפחה או לקרובי משפחה לבחון באופן עצמאי, את מצב הסיכון במערכת היחסים הזוגית שלהם או של בן/בת משפחה.
אלימות במשפחה - הערכת מסוכנות – מרכז ד"ר טל לתמיכה רגשית ...
https://www.drtal.co.il/אלימות_במשפחה
שאלון אבחון עצמי - i-risk.co.il
https://i-risk.co.il
בסיומו תוכן השאלון ימחק ולא יישמר במכשיר הטלפון/המחשב. מטרת השאלון היא לסייע לך לבחון באופן עצמאי את מצב הסיכון במערכת היחסים הזוגית שלך כיום או של בן או בת משפחה. השאלון נכתב על ידי מומחים לטיפול כדי לזהות את מצבך או את מצב הסיכון של בן או בת משפחה.
כלים להערכת מסוכנות להתנהגות אלימה אחר והתנהגות אובדנית ה כלפי ...
https://brookdale.jdc.org.il › uploads › 2018/01 › 4...
רישיון. החזקת נשק או שלילתו . .ג. הערכת התנהגות אלימה כלפי. בת. -. זוג. לצורך התערבות במשפחה . .ד. הערכת התנהגות אובדנית. כתומכי. -. החלטה על אשפוז כפוי.
אלימות בין בני זוג, הערכת מסוכנות ודרכי הגנה- אורלי אינס-קינג
http://hametapel.com › familyviolenc...
חזרה למאמרים של אלימות במשפחה · חזרה לאתר הראשי. אינס-קינג, א. (2004). אלימות בן בני זוג- התערבות ראשונית: הערכת מסוכנות ודרכי הגנה- תדריך לאנשי מקצוע, ...
הערכת מסוכנות, אלימות במשפחה | מרכז פסגה להערכת מסוכנות ...
pissga.com
מהי הערכת מסוכנות ? ומהו תהליך ביצוע הערכת מסוכנות ? במרכז פסגה שלו סניפים בדרום ובמרכז ניתנים טיפולים במגוון תחומים כגון אלימות במשפחה והערכת מסוכנות, טיפול רגשי, טיפול זוגי, הדרכת הורים, טיפול בנוער בסיכון, טיפול מיני ...
אתר חדש בנושא אלימות במשפחה ושאלון מיוחד - Gov
https://www.gov.il › news › molsa-ne...
מאז פרוץ משבר הקורונה אנו עדים לעלייה משמעותית ודרמטית בפניות למוקדי הסיוע של המשרד בעקבות אלימות במשפחה: בחודש אפריל טיפל המשרד ב-849 ...
שאלון להערכת מסוכנות לחייה ושלומה של אישה בביתה | האלימות ...
https://violenceagainstw.wordpress.com/2013/06/22/שאלון-להערכת...
Jun 22, 2013 · שאלון להערכת מידת מסוכנותמיועד להערכת מידת הסיכון לחייה ושלומה הפיזי של אישה (שאינה חייה לבד) בביתה. התשובות. הנחיות. שאלות לאשה. מס'. 0-אין, 1- יש. האם יש כלי נשק חם במתחם הבית. 1. 0-לא, 3- יש.
אלימות במשפחה - הערכת מסוכנות – מרכז ד"ר טל לתמיכה רגשית ונפשית
https://www.drtal.co.il › אלימות_במשפחה
הערכת מסוכנות לאלימות במשפחה הינה תהליך ארוך ומורכב מהרגיל, שאינו כולל רק בירור פסיכיאטרי, פסיכולוגי, חברתי או משפחתי, אלא למעשה את כולם יחדיו.
כלי להערכת מסוכנות - אלימות בין בני זוג
www.abiliko.co.il/index2.php?id=1577&lang=HEB
May 28, 2010 · סמן את גורמי הסיכון אצל בני-הזוג. ציון המסוכנות נע בין 0 ל-36. ציון גבוה מ-10 משמעותו סיכון גבוה, וציון גבוה מ-20 משמעותו סיכון גבוה מאוד. א. אלימות בהווה ובעבר. הסלמה לאחרונה 1. אלימות חמורה בעבר 3. אלימות כלפי ילדים 1. אלימות כלפי אחרים/בע"ח 1.
באלימות במשפחה - משרד הרווחה והביטחון החברתי
http://www.molsa.gov.il › Units › Documents
המחוז הצטרפו מפקחי מטה השירות בתחום משפחה ובתחום אלימות במשפחה, מנהלת ... אפשר להיעזר בשאלון להערכת מצב חירום ולאחריו בשאלון הערכת מסוכנות.