חיפשת:

רקנאטי גליל עליון שיראז

רקנאטי שיראז - יינות ותירוש - לאתר שופרסל
https://www.shufersal.co.il › online
שיראז רקנאטי יקב : רקנאטי זני ענבים : שיראז מתיקות : יבש איזור גידול : גליל עליון יישון : כחצי שנה בעץ טעמים : גוף מלא סיגליות, לבנדר ופלפל שחור
רקנאטי שיראז גליל עליון
https://www.drinks4u.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=5852
רקנאטי שיראז גליל עליון; 2 ב-100. רקנאטי שיראז גליל עליון מק”ט: 510372. 750 מ"ל ...
שרדונה גליל עליון | רקנאטי - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com/wines/שרדונה-רקנאטי
שיראז גליל עליון | רקנאטי. מחיר משוער: 59 ₪. מדליית זהב 20 20. מדליית כסף 20 19. מדליית כסף 20 18. מדליית ארד 20 15. מדליית כסף 20 13. מדליית זהב 20 12.
רקאנטי שיראז - wnf.co.il
wnf.co.il › recanati-shiraz
Recanati Shiraz - שיראז מסדרת "גליל עליון" החדשה של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר משך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות.
רקנאטי גליל עליון סירה - דרך היין
https://www.wineroute.co.il › product
יין השירז של יקב רקנאטי, מסדרת גליל עליון, הוא פירותי במיוחד ובעל גוף מלא ... ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון.
רקנאטי גליל סירה – אחים שקד
https://www.shaked-bros.com/shop/גליל-עליון-שיראז
אזור גידול: גליל. זן ענבים: סירה. תהליך ייצור: חלק מהיין התיישן בחביות עץ אלון. על היין: ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון
רקנאטי גליל עליון שירז
www.wineroute.co.il › product › 1364
רקנאטי גליל עליון סירה יין השירז של יקב רקנאטי, מסדרת גליל עליון, הוא פירותי במיוחד ובעל גוף מלא, הוא יתלווה נהדר למנות בשריות ומנות מתובלות ארץ ייצור ישראל אזור גידול ישראל נפח 750 דבר הצוות פירותי כשרות כשר יקב רקנאטי סגנונות אדום עשיר אדום יבש, כשר זני ענבים: סירה כל הענבים מגיעים מכרמים בגליל העליון
שיראז גליל עליון | רקנאטי - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com › wines
שיראז גליל עליון | רקנאטי. זכיה אחרונה: בציר 2020. הענבים מגיעים ליקב בשעות הבוקר המוקדמות. במהלך קליטת הענבים אנו מפרידים לחלוטין את גרגר ...
שיראז גליל עליון | רקנאטי - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com/wines/שיראז-גליל-עליון-רקנאטי
שיראז גליל עליון | רקנאטי. זכיה אחרונה: בציר 2020. הענבים מגיעים ליקב בשעות הבוקר המוקדמות. במהלך קליטת הענבים אנו מפרידים לחלוטין את גרגר הענב מן השזרה ללא "ריסוק" או מעיכת הענב על מנת לאפשר את ...
רקנאטי - סדרת גליל עליון ויונתן - WinesIsrael - יין ישראלי ...
https://www.winesisrael.com/wines/32823/רקנאטי-סדרת-גליל-עליון...
רקנאטי שיראז גליל עליון 2018 שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר במשך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות.
רקאנטי שיראז - wnf.co.il
https://wnf.co.il/recanati-shiraz
Recanati Shiraz - שיראז מסדרת "גליל עליון" החדשה של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית ...
יין רקנאטי גליל עליון שיראז | סיטי מרקט השדרה
https://citymarkethasdera.shopo.co.il › ...
יין רקנאטי גליל עליון שיראז. ... תמונה ממוזערת 1. יין רקנאטי גליל עליון שיראז. יקב רקנאטי | 750 מ"ל. יין רקנאטי גליל עליון שיראז. ₪59.90 ₪7.99 ל-100 מ"ל.
רקנאטי גליל עליון שיראז - משקאות מנדלסון-חשין
mendelson-heshin.com › product › רקנאטי
חנות משקאות האלכוהול הותיקה בגוש דן, מאז 1958. עם מגוון ענק של משקאות במחירים הוגנים ובשירות מקצועי ואדיב. בקרו באתר למידע על רקנאטי גליל עליון שיראז והזמינו אונליין.
רקנאטי גליל עליון סירה - משקאות הטורקי
https://www.haturki.com/רקנאטי-גליל-עליון-שיראז
רקנאטי גליל עליון סירה - משקאות הטורקי היא חנות אלכוהול ומשקאות חריפים. באתר תמצאו מגוון של משקאות אלכוהוליים כגון רקנאטי גליל עליון סירה. היכנסו לחנות האונליין …
רקנאטי - גליל עליון שיראז - WineDepot
https://winedepot.co.il › product › רק...
רקנאטי – גליל עליון שיראז. ליין ארומה של פטל וסיגליות עם נגיעות של פלפל שחור, וניל, קקאו ואגוז מוסקט, היין יושן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי וצרפתי ...
רקנאטי גליל עליון סירה - משקאות הטורקי
www.haturki.com › רקנאטי-גליל-עליון
רקנאטי גליל עליון סירה - משקאות הטורקי היא חנות אלכוהול ומשקאות חריפים. באתר תמצאו מגוון של משקאות אלכוהוליים כגון רקנאטי גליל עליון סירה. היכנסו לחנות האונליין להזמנה וקבלת פרטים נוספים אודות רקנאטי גליל עליון סירה
רקנאטי גליל עליון שיראז - משקאות מנדלסון-חשין
חנות משקאות האלכוהול הותיקה בגוש דן, מאז 1958. עם מגוון ענק של משקאות במחירים הוגנים ובשירות מקצועי ואדיב. בקרו באתר למידע על רקנאטי גליל עליון שיראז והזמינו אונליין.
רקנאטי גליל עליון סירה - משקאות הטורקי
https://www.haturki.com › ... › יינות
יין המבטא באופן ייחודי אדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. ליין ארומה אופיינית של שיראז המשלב סיגליות לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. צבעו של היין ...
רקנאטי שיראז גליל עליון
www.drinks4u.co.il › index
סדרת "גליל עליון" החדשה של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר משך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות.
רקנאטי - יינות שיראז ושרדונה - WinesIsrael - יין ישראלי ...
https://www.winesisrael.com/wines/20419/רקנאטי-יינות-שיראז-ושרדונה
רקנאטי – יינות שיראז ושרדונה מסדרת הגליל העליון המשך » סדרת 'גליל עליון' מתרכזת בחלקות הטובות ביותר, ודרכן היא מצליחה לבטא את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן.
שיראז גליל עליון | רקנאטי - יינות ישראלים
www.israeli-wines.com › wines › שיראז-גליל
שיראז גליל עליון | רקנאטי זכיה אחרונה: בציר 2020 הענבים מגיעים ליקב בשעות הבוקר המוקדמות. במהלך קליטת הענבים אנו מפרידים לחלוטין את גרגר הענב מן השזרה ללא "ריסוק" או מעיכת הענב על מנת לאפשר את תסיסת חלק מן הענבים בשלמותם. התסיסה הינה קצרה יחסית ואורכת בין שבוע ל-10 ימים בממוצע ובטמפרטורה יחסית נמוכה.
רקנאטי - סדרת גליל עליון ויונתן - WinesIsrael - יין ישראלי ...
www.winesisrael.com › wines › 32823
שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר במשך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות. סדרת "גליל עליון" החדשה מתרכזת בטרואר הגלילי הנפלא הדרך בה הוא מביא את זן השיראז לכדי ביטוי – בתיבול האופייני כל כך לשיראז, בגוף המלא ובצבע השחור-סגול העזה ייחודי לו.
רקנאטי, גליל עליון, שיראז 2015 - Winet - יין וגורמה
https://www.winet.co.il › ...
רקנאטי, גליל עליון, שיראז 2015. Recanati, Upper Galilee, Shiraz 2015. אודות היין. יקב: רקנאטי סדרה: גליל עליון סיווג: נפת ייצור:
רקנאטי גליל עליון סירה במחיר מיוחד! באתר פאנקו | Paneco
https://www.paneco.co.il › ... › ישראל
רקנאטי גליל עליון סירה במחיר ללא תחרות! היכנסו עכשיו לביצוע הזמנה און ליין באתר פאנקו. ... רקנאטי גליל עליון סירה. Recanati Upper Galilee Shiraz.
רקנאטי גליל עליון שירז
https://www.wineroute.co.il/product/1364
רקנאטי גליל עליון סירה. יין השירז של יקב רקנאטי, מסדרת גליל עליון, הוא פירותי במיוחד ובעל גוף מלא, הוא יתלווה נהדר למנות בשריות ומנות מתובלות. ארץ ייצור ישראל. אזור גידול ישראל.
רקנאטי גליל עליון שיראז - משקאות מנדלסון-חשין
https://mendelson-heshin.com › רקנאט...
*כל התמונות באתר להמחשה בלבד *משלוחים תוך 3 ימי עסקים - לפי תקנון האתר · משלוח חינם בקניה מעל 300₪ · רקנאטי גליל עליון שיראז.