חיפשת:

רפלקציה על קורס הנחיית קבוצות

הלב השומע - קורס הנחיית קבוצות בשיטת מעגל הקשבה 221-22
hakshava.urielcenter.co.il › course-2020
הנחיית קבוצות בדרך זו מאפשרת ל"חכמה הקולקטיבית" ולכוחה המרפא של העבודה הקבוצתית להתגלות. המעגל מקנה דפוסי תקשורת חדשים היוצרים קירבה, שת"פ וחיבור במערכות היחסים, בקהילה, בארגון ובמשפחה.
הנחיית קבוצות - קורס הכשרת מנחי קבוצות | תפנית - האוניברסיטה ...
https://www.openu.ac.il › tafnit
קורס הנחיית קבוצות בתפנית הוא קורס ייחודי המקנה כלים וכישוריים מקצועיים בתחום הנחיית קבוצות ונלמד בצורה מעמיקה במגוון רחב של חוויות ושיטות הנחיה.
הנחיית קבוצות בעבודה הייעוצית - 4-8072-4
https://my.oranim.ac.il › michlol3
קוד השיעור, 8072-4, שם השיעור, הנחיית קבוצות בעבודה הייעוצית ... קורס משולב סדנה המאפשר התנסות בקבוצהקטנה כ"מעבדה" להתבוננות וחקירת הקבוצה כ"מיקרוקוסמוס".
רפלקציה על תהליכי הלמידה בקורס
https://galitkor.blogspot.com
רפלקציה על תהליכי הלמידה בקורס ... אתר קורס הינו מאוד חיוני לצורך למידה, התנסות, מאגר ידע ומקום בו יש שיתופיות עם שאר חברי הקורס. זה מאוד נוח ונגיש לכולם.
הנחיית קבוצות ילדים, מתבגרים והורים - בית הספר לחינוך
https://education.tau.ac.il › morim
המשתתפים יתפקדו כמנחי הקבוצה שלנו, יקבלו משוב מהמשתתפים והמנחה, ויעמיקו בעקרונות שמשפרים ייעוץ בקבוצה. הלמידה בשלב זה תתבצע באמצעות רפלקציה אשר תגביר את ההבנה ...
רפלקציה שלי על הקורס1 - course sbebot tasnim
https://sites.google.com/site/coursesbebot/---1-1
רפלקציה שלי על הקורס השתתפותי בקורס סביבות הוראה מתוקשבת , הייתה חוויה מאוד מאתגרת ומרתקת, שהוסיפה לי הרבה ידע והנאה בלימודים שלי.
וינגייט - הנחיית קבוצות | המרכז ...
www.icgroups.co.il › trainingprogram
עבודות גמר קורס יוגשו במהלך 6 שבועות מיום הצגת העבודה על ידי המנחה אלא אם ינתן תאריך אחר על ידי המנחה. על הסטודנטים לסיים את כל מטלות הקורסים לכל סמסטר לפני התחלת הלימודים של הסמסטר הבא אחריו.
מאמרים על הנחיית קבוצות וטיפול קבוצתי | מושגים, מחקרים ועדכונים
https://www.tipulpsychology.co.il › g...
מאמרים על הנחיית קבוצות וטיפול קבוצתי: הגורמים המרפאים של יאלון, התנגדות בקבוצות, הנחיה משתפת (Co-Therapy) והרבה מושגים קליניים חשובים נוספים בקבוצה ה...
הנחיית קבוצות - גיטי וייספלד
www.gkidum.co.il › הנחיית-קבוצות
זמינים בטלפון : 0503155567 זמינים גם ובמייל : Gtkidum@gmail.com
עבודת סיכום השתלמות- התמחות שנה ג' הנחיית קבוצות ( לא סופי)
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-rishon › 159-392...
קורס: הנחיית קבוצות במרחב הבית ספרי. התמחות שנה ג' – ייעוץ חינוכי ... למידה באמצעות כלים המזמנים עצירה להתבוננות וחקירה רפלקטיבית אישית.
קורס הנחיית קבוצות - לימודי תעודה - אתר מכללות
www.michlalot.co.il › limudim › prof-teuda-groups
קורס הנחיית קבוצות, המוצע לכם על ידי מכללות רבות בכל רחבי הארץ, מבקש להקנות לסטודנטים את הידע, הכלים והמיומנויות להנחות קבוצות במגוון גילאים וסגנונות ולמגוון מטרות - או להכשירם להנחיית ...
הנחיית קבוצות נושאי השיעור
http://www.michlala.edu › hanchayat_kvutzot
לימוד עקרונות הנחיית הקבוצות והשלבים השונים בהתפתחותה של קבוצה. ... מטלת סיום קורס הנחיית קבוצות א'. : לאור הנלמד בקורס, ... רפלקציה של המנחה על הנחייתו:.
מתקדם קורס – הנחיית קבוצות
https://hw.haifa.ac.il › סילבוס_הנחיית_קבוצות_2020
http://ot4all.haifa.ac.il/ החוג לריפוי בעיסוק עם הפנים לקהילה: Fax: 972-4-8249753 פקס : הנחיית קבוצות. –. קורס. מתקדם. סילבוס הקורס. קורס.
קורס הנחיית קבוצות מחיר - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › קורס-הנחיית-קבוצות-מ...
קיבצתי הכל כדי להנגיש את הגישה של הגרופולוגיה כתפיסה מקצועית שמתייחסת למה שקורה במעגל, וגם מחוצה לו – כדי שבכלל יתקבץ מעגל ויהיו קבוצות להנחות אותן, ...
קורס הנחיית קבוצות - לימודי תעודה - אתר מכללות
https://www.michlalot.co.il/limudim/prof-teuda-groups-guidance.php
מכללות רבות בתחום מציעות קורס הנחיית קבוצות המתקיים בשעות הערב ואחר הצהריים (ו/ או בימי שישי בבוקר) - במטרה לאפשר גם לאנשים עובדים וסטודנטים (או אנשים עסוקים אחרים) להשתלב בלימודים בנוחות ובקלות יחסית, מבלי לפגוע יותר מידי בסדר יומם הרגיל.
וינגייט - הנחיית קבוצות | המרכז ...
https://www.icgroups.co.il/trainingprogram
תעודת הסמכה. תעודת הסמכה כ"מנחה מוסמך ב הנחיית קבוצות בגישה האינטגרטיבית" תינתן לעומדים בדרישות מסלול ההכשרה והפרקטיקום. התעודה הינה מטעם המרכז הישראלי להנחייה אינטגרטיבית בקבוצות והמכללה האקדמית וינגייט. . .
הנחיית קבוצות – סדנה למתקדמים | מכללת דוד ילין
www.dyellin.ac.il › continuing_studies › advance
56 שעות על-פי החלוקה הזאת: 36 שעות של הנחייה מודרכת ו-20 שעות של הנחיית עמיתים. הנחיית עמיתים תעשה חלקה במפגשים קבוצתיים וחלקה כקבוצה וירטואלית. 12 מפגשים בני 4 שעות.
הכשרת מנחי קבוצות - לימודי תעודה
www.oranim.ac.il › sites › heb
בוחרים מסלול הנחיית קבוצות בוקר או ערב לאחר מכן בוחרים מסלול התמחות.* *ניתן לבחור יותר ממסלול התמחות אחד *המסלולים פתוחים גם לבוגרי קורסי הכשרה למנחי קבוצות על בסיס התאמה וראיון
וינגייט | מסלול הכשרה | המרכז הישראלי להנחייה אינטגרטיבית בקבוצות
https://www.icgroups.co.il › training...
קבוצות בעלות מטרה מוגדרת מצריכות תכנון והנחיה מוגדרים. קורס זה סוקר את המשותף והשונה בגישות הנחיה ממוקדות מטרה וקצרות מועד בשני שלבים – בשלב הראשון נתמקד בקווי ...
הנחיית קבוצות תוכן - תהליך - טבעה של הקבוצה
https://www.betipulnet.co.il › files › group
בעלת תואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אמנויות. הנחיית תוכן. -. תהליך. -. משימה בקבוצות למידה. וצוותי עבודה. ✓. קורסים בהנחיית קבוצות ולימודי. ' טבעה של קבוצה.
הנחיית קבוצות – סדנה למתקדמים | מכללת דוד ילין
https://www.dyellin.ac.il/continuing_studies/advance_group_instructing
רכזים. קהל היעד. מטרות הסדנה. דרכי הלימוד. היקף ומשך הלימודים. תנאי קבלה. גמול השתלמות. הסדנה הינה סביבת תמיכה ולמידה למנחים, בעזרתה יוכלו מנחים לחזק יכולות חשובות לנחייה כמו ניתוח מקצועי של תהליכים בקבוצה והאפשרות לצמוח מתוכם. כמו כן הסדנה תעשיר את ארגז הכלים המקצועי של ...
רפלקציה שלי על הקורס1 - course sbebot tasnim
sites.google.com › site › coursesbebot
רפלקציה שלי על הקורס. השתתפותי בקורס סביבות הוראה מתוקשבת , הייתה חוויה מאוד מאתגרת ומרתקת, שהוסיפה לי הרבה ידע והנאה בלימודים שלי. קורס כזה הוא קורס בין מכללתי רב תרבותי וזה מושך צומת לב גם ...
מכון אדלר - קורס הנחיית קבוצות - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il/P41021
קורס הנחיית קבוצות במכון אדלר מתפרש על פני שלוש שנים. השיעורים נערכים ביומיים עד ארבעה ימים במהלך השבוע, בשעות הבוקר או בשעות הערב, בכפוף למסלול ההתמחות הנבחר.