רפלקציה - חלק א - Google Slides
https://docs.google.com/presentation/d/10sT7...שון (1987) - שילוב של ידע מחקרי עם התיאוריות האישיות של המורה, הנבנות מתוך ניסיונו האישי היומיומי. מאפיינים של (שיקוף) רפלקציה. שיקוף מופעל על התנסויות התנסות = פעולה של אדם, ידע חדש שנלמד, רגש...
רפלקציה בהוראה - מרכז פסג"ה פתח תקוה
https://pisga-pt.org.il › רפלקציה-בהוראהרפלקציה תאפשר להפעיל שיקול דעת ובקרה על התנסות תוך חשיבה על הקשר בין המטרות שהמורה הציב לעצמו ... טומן בחובו שני סוגי פרקטיקות רפלקטיביות בהוראה (שון Schön).
התנסות מעשית מודרכת ' הנחיות לסטודנטים משנה א
https://www.oranim.ac.il › documents › med › a.pdfבהוראה. (M.Teach). התנסות מעשית מודרכת. הנחיות לסטודנטים משנה א ... הנחיות לכתיבת חיבור רפלקטיבי מסכם ... אנו מאחלות לכם התנסות פורייה ומשמעותית.
הפעלה למורים – רפלקציה
https://meyda.education.gov.il › files › noar › refl...להקנות למורים כלים לביצוע שיחת רפלקציה עם תלמידיהם בעקבות התנסותם. במעורבות חברתית. עזרים: מצגת מלווה. מהלך. הפעילות .א. התנסות לפתיחה.
התנסות מודרכת בהוראה עפ"י דגם של "בית ספר לפיתוח מקצועי"
https://www.wincol.ac.il › ...התנסות מודרכת בהוראה עפ"י דגם של "בית ספר לפיתוח מקצועי" - Professional Development School.המכללה האקדמית בוינגייט הנה המוסד המוביל בישראל ללימודים אקדמיים ...
פורטל מס"ע | התנסות, תיאוריה וחכמת המעשה בהוראה ובהכשרת מורים
portal.macam.ac.il › article › התנסותהדגם מבוסס על שתי צורות חשיבה (Epstein,1998): א.חשיבה רציונלית הפועלת על פי הדגשים הגיוניים, מודעת, דליברטיבית ויחסית נטולת-רגשות, שיש בה היכולת ליצירת תיאורית ולפיתוח חוכמת המעשה מהתיאוריה; ב. חשיבה התנסותית ((experiential שיש בה למידה ישירה מההתנסות (ללא רפלקציה), בחלקה אינה מודעת והיא ...
רפלקציה אישית - News1 מחלקה ראשונה
https://www.news1.co.il › Archiveהמוקדים הם כישורי חיים, חינוך מיני, כישורים חברתיים, הלמידה מורכבת מהרבה התנסות בשטח כמו: ללכת לקניות בסופר, ללכת להזמין ולשבת בבית קפה ...
התנסות מעשית רפלקציה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › התנסות-מעשית-רפלקציהדף רפלקציה אישית -בנק שאלות למורים נא בחרו כ 2-3 שאלות לכל משימה. ... פורטל מס"ע | התנסות, תיאוריה וחכמת המעשה בהוראה ובהכשרת מורים.
על רפליקציה | othermove
www.othermove.com › --c1b8rסוגי רפלקציה. · ר. טכנית – בדיקת היעילות של האמצעים למטרה מסוימת. למשל, עד כמה התרגילים, תוכנם והסדר שבו הופיעו שירתו את המטרה. · ר. פרקטית – בדיקה של המטרות עצמן עד כמה הם מתאימות לתהליך, לקבוצה, לשלב המסוים שבו הכיתה נמצאת וכד'. · ר. ביקורתית – כוללת בדיקה של היבטים מוסריים ...
פורטל מס"ע | התנסות, תיאוריה וחכמת המעשה בהוראה ובהכשרת מורים
https://portal.macam.ac.il/article/התנסות-תיאוריה-וחכמת-המעשה...הדגם מבוסס על שתי צורות חשיבה (Epstein,1998): א.חשיבה רציונלית הפועלת על פי הדגשים הגיוניים, מודעת, דליברטיבית ויחסית נטולת-רגשות, שיש בה היכולת ליצירת תיאורית ולפיתוח חוכמת המעשה מהתיאוריה; ב. חשיבה התנסותית ((experiential שיש בה למידה ישירה מההתנסות (ללא רפלקציה), בחלקה אינה מודעת והיא ...
טובים השניים מן האחד: חוויות ועמדות של פרחי הוראה במדעים בעקבות ...
https://www.researchgate.net › publication › linksהמעשית של הסטודנטים בהוראת מדעים בהתאם לשיטת הלמ׳׳פ: התנסות בפועל. בהוראה, התבוננות רפלקטיבית, הבניית תפיסות והשקפות חינוכיות חדשות, ולבסוף.
מרכז פסג"ה פתח תקוה – רפלקציה בהוראה
pisga-pt.org.il › רפלקציה-בפיתוח1. רפלקציה תוך כדי פעולה – תגובה ספונטנית של מורה לפעילות ובעיות המתעוררות בשל דינמיות האינטראקציה ומהותה (רפלקציה זו מתרחשת תמיד ברמת היחיד). 2. רפלקציה על הפעולה – תהליך חשיבה ביקורתית על מעשים שכבר התבצעו ועל אירועים אינטראקטיביים שהתרחשו במהלך השיעור.
רפלקציה: חשיבה מהרהרת ומערערת בחינוך - מרכז מידע בין-מכללתי
http://library.macam.ac.il › study › pdf_filesדעת ובקרה על התנסות, תוך חשיבה על הקשר בין המטרות שהציב לעצמו ופעילויותיו. 13. ההתעניינות בהוראה רפלקטיבית כהיבט מרכזי בהכשרה המקצועית של המורה התפתחה.
רפלקציה בהוראה: ציר מרכזי בהתפתחות מורה - מרכז ההזמנות של ...
store.macam.ac.il › store › booksרפלקציה בהוראה: ציר מרכזי בהתפתחות מורה - מרכז ההזמנות של מכון מופ"ת. עמוד הבית / חנות ספרים. /. רפלקציה בהוראה: ציר מרכזי בהתפתחות מורה.
על רפליקציה | othermove
https://www.othermove.com/--c1b8rסוגי רפלקציה. · ר. טכנית – בדיקת היעילות של האמצעים למטרה מסוימת. למשל, עד כמה התרגילים, תוכנם והסדר שבו הופיעו שירתו את המטרה. · ר. פרקטית – בדיקה של המטרות עצמן עד כמה הם מתאימות לתהליך, לקבוצה, לשלב המסוים שבו הכיתה נמצאת וכד'. · ר. ביקורתית – כוללת בדיקה של היבטים מוסריים ...
יומן המורה – רפלקציה בהוראה | הבלוג של מיכל
michalhighmath.wordpress.com › 2018/07/03 › יומןJul 03, 2018 · רפלקציה (לטינית) – "פניה לאחור" התבוננות רטרוספקטיבית על הפעולה, ההתרחשות או האירוע שקרה. רפלקציה היא מחשבה, רעיון, דעה או הערה שהינם תוצאה של תהליך מחשבתי להשגת מטרה. רפלקציה היא …
דף רפלקציה אישית (נספח 2)
https://meyda.education.gov.il/files/Mazkirut...במקום שאלת רפלקציה זו ניתן לאסוף את המידע בטבלה כמתואר: ... מה תעשה/י באופן שונה כאשר תעבוד/י בעתיד על משימה מסוג זה? מה למדת תוך ביצוע המשימה על …
יומן המורה – רפלקציה בהוראה | הבלוג של מיכל
https://michalhighmath.wordpress.com/2018/07/03/יומן-המורה-רפלקציה...Jul 03, 2018 · רפלקציה (לטינית) - "פניה לאחור" התבוננות רטרוספקטיבית על הפעולה, ההתרחשות או האירוע שקרה. רפלקציה היא מחשבה, רעיון, דעה או הערה שהינם תוצאה של תהליך מחשבתי להשגת מטרה. רפלקציה היא היכולת לקשר בין החוויות השונות של האדם ...
רפלקציה - חלק א - Google Slides
docs.google.com › presentation › dשון (1987) - שילוב של ידע מחקרי עם התיאוריות האישיות של המורה, הנבנות מתוך ניסיונו האישי היומיומי. מאפיינים של (שיקוף) רפלקציה. שיקוף מופעל על התנסויות התנסות = פעולה של אדם, ידע חדש שנלמד, רגש...
כוחה של התנסות מעשית המשולבת בקורסים עיוניים והש - NET
https://b2estorage.blob.core.windows.net › mediaהסטודנטים התבקשו לכתוב רפלקציה פתוחה אחת לחודש. ... התנסות מעשית, מסוגלות עצמית, סטודנטים להוראה, טיפוח יציבה, ... More or better student teaching?