חיפשת:

רפלקסולוגיה מכבי טבעי

מכבי טבעי: סוגי הטיפולים ברפואה משלימה | מכבי שירותי …
https://www.maccabi4u.co.il/31805-he/Maccabi.aspx
כל מה שרציתם לדעת אודות טיפולי הרפואה המשלימה במכבי טבעי. בחרו באחת משיטות הטיפול כדי לקבל מידע מקצועי ומפורט על מהלך הטיפול, למי הוא מיועד, באילו מחלות ומצבים רפואיים הוא יכול לסייע, עלות הטיפול לחברי מכבי, ולקבוע תור ...
הטבות בטיפולי רפואה משלימה - תנאי הזכאות
www.maccabi4u.co.il › new › eligibilites
20 טיפולים בשנה קלנדרית, בהנחה של כ-42% ממחירון מכבי טבעי. מהטיפול ה-21- הנחה של כ-10% ממחירון מכבי טבעי. ** טיפולים שאינם ניתנים בזכאות מכבי זהב, ואפשר לקבלם במרפאות מכבי טבעי במחיר מלא.
רפלקסולוגיה | מכבי טבעי
www.maccabitivi.co.il › treatments › reflexology
רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתמקדת בכפות הרגליים הן לשם אבחון מקור הבעיה והן לשם הטיפול בה. אף שלשיטה שורשים בעת העתיקה, את הגרסה המודרנית פיתח בשנת 1913 ויליאם פיצג'רלד והיא שוכללה בשנות השלושים של המאה שחלפה על ידי יוניס אינגהם שטבעה את המונח 'רפלקסולוגיה'. טיפולי רפלקסולוגיה ניתנים כחלק ממגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה במכבי טבעי.
טיפולים ברפואה משלימה | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il/treatments
רפלקסולוגיה. שיטה לאיבחון בעיות גופניות ורפואיות ולטיפול בהן, באמצעות מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות הרגליים ... מכבי טבעי חזרה לפעילות הדרגתית במרפאותיה וברוב השלוחות,
מכבי שירותי בריאות - מכבי טבעי - רפלקסולוגיה - YouTube
www.youtube.com › watch
זוהי שיטה לאיבחון בעיות גופניות ורפואיות ולטיפול בהן, באמצעות מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות ...
טיפול רפלקסולוגיה במכבי טבעי - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=tn-y4gSozho
מה מיוחד לטיפול הרפלקסולוגיה? לאילו מצבים הוא טוב ומועיל?
על הטיפול: רפלקסולוגיה במכבי טבעי | מכבי שירותי בריאות
www.maccabi4u.co.il › 10996-he › Maccabi
Jan 09, 2020 · הכירו את הטיפול ברפלקסולוגיה של מכבי טבעי, רשת המרפאות לרפואה משלימה. אודות הטיפול על הטיפול ברפלקסולוגיה רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול עתיקת יומין המטפלת בהשתקפות גוף-נפש האדם דרך כפות הרגליים והידיים, מתוך שימוש בטכניקות לחיצה שאינן פולשניות והפעלה של רפלקס/תגובה מערכתית בגוף-נפש האדם ברובד האקוטי, הכרוני והמניעתי.
רפלקסולוגיה | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il/treatments/reflexology
מידע על טיפולי רפלקסולוגיה במכבי טבעי: מהי רפלקסולוגיה, איך מבוצע הטיפול ברפלקסולוגיה, למי הוא מיועד ומה עלות טיפול לחברי מכבי.
שיתוף פעולה טבעי - מכללת רידמן
https://www.reidman.co.il › ...
מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית ורשת מכבי טבעי מבית מכבי שירותי בריאות ... מטופלים במגוון תחומים ובהם דיקור סיני, שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינא ועוד.
מכבי טבעי - מטפל/ת בתחומי הטווינא, רפלקסולוגיה, שיאצו,... | Facebook
https://www.facebook.com › posts
מטפל/ת בתחומי הטווינא, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי רפואי, אוסתאופתיה? רוצה לעבוד איתנו? אנחנו במכבי טבעי משקיעים בהתפתחות המקצועית והאישית של המטפלים/ת...
טיפול רפלקסולוגיה במכבי טבעי - YouTube
www.youtube.com › watch
מה מיוחד לטיפול הרפלקסולוגיה? לאילו מצבים הוא טוב ומועיל?
מרפאת מכבי טבעי רמת השרון | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il/clinics/sharon/ramat-hasharon
מכבי טבעי ברמת השרון: רמת השרון, הנצח 3 , טלפון המרפאה: 03-6224388 היכנסו למידע על שעות הקבלה, הטיפולים המוצעים במרפאה ועוד.
רפואה משלימה מבית מכבי | מכבי טבעי
www.maccabitivi.co.il
רפלקסולוגיה שיטה לאיבחון בעיות גופניות ורפואיות ולטיפול בהן, באמצעות מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות הרגליים הומיאופתיה מטרתה של הרפואה ההומיאופתית היא לחזק את המערכת החיסונית ולעורר מחדש את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.
רפואה משלימה מבית מכבי | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il
מכבי טבעי היא רשת המרפאות לרפואה משלימה מבית מכבי שירותי בריאות. היכנסו לקרוא על המצבים הרפואיים ושיטות הטיפול ולהזמין תור באחת ממרפאות מכבי טבעי בכל הארץ.
טיפולים ברפואה משלימה | מכבי טבעי
www.maccabitivi.co.il › treatments
רפלקסולוגיה שיטה לאיבחון בעיות גופניות ורפואיות ולטיפול בהן, באמצעות מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות הרגליים הומיאופתיה מטרתה של הרפואה ההומיאופתית היא לחזק את המערכת החיסונית ולעורר מחדש את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. שיטת אלכסנדר מטרת הטיפול בשיטת אלכסנדר היא להשיג יציבה נכונה ויחס נכון בין עמוד השדרה, הראש והגב.
רפלקסולוגיה | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il › reflex...
מידע על טיפולי רפלקסולוגיה במכבי טבעי: מהי רפלקסולוגיה, איך מבוצע הטיפול ברפלקסולוגיה, למי הוא מיועד ומה עלות טיפול לחברי מכבי.
על הטיפול: רפלקסולוגיה במכבי טבעי | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/10996-he/Maccabi.aspx?TabId=11218
Jan 09, 2020 · מידע על טיפולי רפלקסולוגיה במכבי טבעי, רשת המרפאות לרפואה משלימה: מהי רפלקסולוגיה, באילו בעיות רפואיות היא מטפלת, למי היא מתאימה, ומה עלות הטיפול לחברי מכבי?
דרושים מכבי טבעי | הצעות עבודה במכבי טבעי | דרושים IL
https://www.drushim.co.il › דרושים-6...
''מכבי טבעי'' תמשיך להוביל את הטמעת הרפואה המשלימה כחלק מאורח חיים נכון ... מכבי שירותי בריאות מגייסת מטפלים /ות לתחום המגע: עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה.
מכבי שירותי בריאות - מכבי טבעי - רפלקסולוגיה - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=pQwYt-Wf2lc
Apr 03, 2014 · זוהי שיטה לאיבחון בעיות גופניות ורפואיות ולטיפול בהן, באמצעות מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות ...
צרו קשר | מכבי טבעי
https://www.maccabitivi.co.il/contact
מכבי טבעי חזרה לפעילות הדרגתית במרפאותיה וברוב השלוחות, לפירוט מלא של נקודות השירות הפעילות לחץ כאן. החזרה לפעילות בכל נקודות השירות תהא הדרגתית (הן מבחינת היקף הפעילות והצוות), בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על ...
מכבי טבעי אילת
https://eilat.city › מכבי-טבעי
הטיפולים אותם ניתן לקבל במרפאת מכבי טבעי באילת הינם רבים ומגוונים: טיפולי הומיאופתיה, טווינא, רפלקסולוגיה, דיקור סיני, עיסויים רפואיים, כירופרקטיקה ועוד.
על הטיפול: רפלקסולוגיה במכבי טבעי | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il › Maccabi
מידע על טיפולי רפלקסולוגיה במכבי טבעי, רשת המרפאות לרפואה משלימה: מהי רפלקסולוגיה, באילו בעיות רפואיות היא מטפלת, למי היא מתאימה, ...
הטבות בטיפולי רפואה משלימה - תנאי הזכאות
https://www.maccabi4u.co.il/new/eligibilites/3611
20 טיפולים בשנה קלנדרית, בהנחה של כ-42% ממחירון מכבי טבעי. מהטיפול ה-21- הנחה של כ-10% ממחירון מכבי טבעי. ** טיפולים שאינם ניתנים בזכאות מכבי זהב, …