חיפשת:

רעש בהעברת הילוכים

גיר אוטומטי בועט - מדוע זה קורה ומה עושים?
https://www.car-gears.co.il › גיר-בועט
אחת מהבעיות הנפוצות הקיימות בגירים אוטומטים הם גיר אוטומטי קופץ או “בועט”, ויש רכבים בהם זה מורגש כמו מכה בהעברת הילוך. מצב כזה יכול להתרחש בזמן נסיעה ...
רעש מוזר בהעברת הילוכים (מרברס לדרייב וכו') - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
רעש מוזר בהעברת הילוכים (מרברס לדרייב וכו') : יש לי שברולט קרוז 2015 ובזמן שאני מעביר הילוך לכל הילוך יש כזה טיקים מבחוץ . זה אמור להיות?
בעיית העברת הילוכים ראשונים בסיאט לאון 2014 | VAGIT
https://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?t=19761
Nov 08, 2017 · בעיית העברת הילוכים ראשונים בסיאט לאון 2014. ... בעיות בהעברת הילוכים ראשונים (1 עד 3). ... טיפול ב' היה לאחר עוד 15000 ק"מ אבל בהיסטוריה היה רשום שיש רעש מקדימה בזמן עליה על גבשושים.
העברת הילוכים נכונה | ציודים - חנות אופניים
https://tziyudim.co.il/university/begginers/העברת-הילוכים-נכונה
Jun 06, 2018 · אנחנו נבצע את הורדת ההילוכים כשאנחנו צופים מה הולך להגיע לנו בהמשך. במידה והגענו לאמצע העלייה ואנחנו כבר מדוושים בלחץ גבוה ורוצים להוריד הילוכים, ניתן כמה …
אופניים העברת הילוכים נכונה
www.harim.co.il › articles › 725
רק שהגיע ההילוך למקומו – נמשיך לדווש (מי בחוזקה ומי בניחותא). העברת הילוכים קדמיים, או העברת הילוכים 'בפלטה הקדמית'. העברת ההילוכים בפלטות הקדמיות (ידית הילוכים שמאלית) נמשכת יותר זמן מהעברת ההילוכים בקסטה האחורית. הסיבה לכך פשוטה מאוד – ההבדל בין גלגלי השיניים גדול יותר.
נקישות בגיר אוטומטי - גורמים לרעשים בגיר ודרכי טיפול | גירטרוניק
https://www.geartronic.co.il › נקישות-...
קולות, זמזומים, נקישות, רעשי גריסה או רעשים אחרים מתיבת ההילוכים שאינם ... רעשים אלו יכולים להופיע במצבים של החלפת הילוך, במהלך נסיעה או ...
רעש מהמנוע - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18606054
Dec 09, 2008 · אין סיכוי שזה רעש סטוק (10 תגובות) כמו רעש צורם מהרמקולים שיש בס (6 תגובות) איך אנשים עושים שיש רעש חזק מהמנוע? (17 תגובות) רעש מוזר בהעברת הילוכים (מרברס לדרייב וכו’) (39 תגובות)
פונטו ספייס 01 1.2 ידני. רעש בהעברת הילוך 1-2 - פורום רכב - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 5403...
הרעש מורגש בעיקר בהעברת הילוך מ 1-2 והכנסת R , כשאני מוריד הילוך משלישי לשני סתם דוגמא אין שום רעש ואין רעשים בהעברת הילוכים אחרים כמובן.
נקישות בגיר אוטומטי - גורמים לרעשים בגיר ודרכי טיפול | גירטרוניק
www.geartronic.co.il › נקישות-בגיר
Jun 07, 2020 · רעשים בגיר אוטומטי יכולים להתרחש בגלל מגוון סיבות, העיקריות והמוכרות שבהן הן בעיה בתושבת הגיר, בעיה במחשב הגיר (כאשר הוא משלב את הפעלת גלגלי השיניים בתזמון לא נכון, כגון ברוורס), שחיקת גלגלי השיניים, שחיקת מערכת המצמד, או כל בעיה הקשורה למערכת החשמל בתיבת ההילוכים.
בעיות נפוצות בגיר אוטומטי - שמר - השכרת רכב בשרון
https://www.shemerent.co.il › בעיות-נפ...
נקישות ורעשים שונים מהגיר – במידה ואתם שומעים רעשים "מוזרים" כמו נקישה, יבבה, זמזום או מכה בעת העברת הילוך אשר מגיעים מתיבת ההילוכים שלכם ...
תיבת הילוכים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תיבת_הילוכים
מטרותיה של תיבת ההילוכים
קושי בהעברת הילוכים-סוזוקי ויטרה אוטומטית [ארכיון] - ג'יפולוג 4X4
http://www.jeepolog.com › index.php
רעש של חיכוך גלג"ש,ואני מרגיש את זה גם בידית הקטנה עצמה. המצב דומה להכנסת הילוך ברכב עם הילוכים ידניים ללא קלאץ'. האם אני פועל לא נכון?
תיבת הילוכים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תיבת_הילוכים
10 בעיות שכיחות לפני שיפוץ גיר ברכב - Diuk-zf
https://www.diuk-zf.co.il › 10-בעיות-...
גם לממסרים ידניים יכולה להיות בעיה דומה, אחרי הזזה להילוך, המכונית לא תזוז מהר למרות שנשמע רעש האצת המנוע. דבר זה נגרם בדרך כלל ממצמד שצריך החלפה, אך לעתים יכול ...
מזה תיבת הילוכים רובוטית??? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=12325007
Mar 26, 2013 · 670. תיבה רובוטית (טיפטרוניק) זה תייבת הילוכים שהיא גם אוטומט וגם הילוכים רק שלזה אין קלאץ וההילוכים נמצאים בהגה כמו למכוניות ספורט בשביל להביר הילוך אתה צריך לעזוב טיפה תגז וזהו זה במקום הקלאץ והיא מופעלת ע"י מחשב רובוטי בגלל זה השם "רובוטית" או שפשוט אתה יכול לנסוע על אוטומט ...
אופניים העברת הילוכים נכונה
https://www.harim.co.il/articles/725/העברת-הילוכים-נכונה.htm
רק שהגיע ההילוך למקומו – נמשיך לדווש (מי בחוזקה ומי בניחותא). העברת הילוכים קדמיים, או העברת הילוכים 'בפלטה הקדמית'. העברת ההילוכים בפלטות הקדמיות (ידית הילוכים שמאלית) נמשכת יותר זמן מהעברת ההילוכים בקסטה האחורית. הסיבה לכך פשוטה מאוד – ההבדל בין גלגלי השיניים גדול יותר.
בעיה בגיר - מה עושים? מה בודקים ולמי פונים? | גירטרוניק
www.geartronic.co.il › בעיה-בגיר-מה
Feb 10, 2020 · רבים מאיתנו מכירים את המצב הלא נעים הזה בו נתקענו עם הרכב באמצע הדרך, כמו למשל במקרה הנפוץ בו מצבר הרכב התקלקל. במקרה כזה חשוב לעצור בצד על אדם הדרך וכמה שיותר רחוק מהכביש. ניתן לפנות לשירותי גרירה עד או המוסך, אם זה במסגרת הכיסוי הביטוחי שלכם או באופן פרטי.
העברת הילוכים נכונה | ציודים - חנות אופניים
tziyudim.co.il › university › begginers
אנחנו נבצע את הורדת ההילוכים כשאנחנו צופים מה הולך להגיע לנו בהמשך. במידה והגענו לאמצע העלייה ואנחנו כבר מדוושים בלחץ גבוה ורוצים להוריד הילוכים, ניתן כמה פידולים חזקים, נצבור קצת מומנטום, קצת מהירות, כדי שנוכל להוריד את הלחץ ולהוריד בקלות את ההילוכים.
תיקון גיר רובוטי | חשמל מוטי
www.moticsc.co.il › technical › robotic-transmission
התמחות בתיבות הילוכים רובוטיות של היצרנים הבאים: איסוף נתונים ממחשב הרכב. טויוטה – MMT – קורולה, יאריס, אוריס, איגו. הונדה – I-SHIFT – סיביק, ג’אז. אלפא-רומאו סלספיד – 147, 156, 159, GT, BRERA. גיר רובוטי פיאט סלספיד \ דואלוג’יק – גרנדה פונטו, פונטו איבו, פונטו ספייס, פנדה, פיאט 500 רובוטית.
רעש בהורדת הילוכים - פורום פול גז
http://fullgaz.co.il › showthread.php
מחזיק קלאץ ומתחיל לבלום, ותוך כדי מוריד את ההילוכים לראשון. כול הורדת הילוך עושה רעש יותר נורא מהשני (כמו מכה על הגיר) ובמיוחד שאני מוריד לראשון ...
קושי בהעברת הילוכים-סוזוקי ויטרה אוטומטית
www.jeepolog.com › forums › showthread
תגובה להודעה: קושי בהעברת הילוכים-סוזוקי ויטרה אוטומטית אפילו רכב עם גיר ידני שתשים בניוטרל עם מנוע עובד וגלגלים באוויר, או לחילופין ללא גל הינע, אתה תראה שהגלגלים או ציר היציאה מהגיר מסתובבים.
איך נזהה שיש תקלה בגיר של הרכב - קובי גירים
https://www.the-gear.co.il › איך-נזהה-...
אם אתם שומעים קולות או רעשים לא רגילים מכיוון תיבת ההילוכים, ... בגיר רגיל, רעש של גריסה בזמן החלפת הילוך מעיד בדרך כלל על קלאץ' גמור.
סוגי רעשים מהגיר DSG | VAGIT
http://www.vagit.co.il › viewtopic
יש מספר סוגי רעשים, כולכם מכירים את רובם (כל אחד מדמה את זה למשהו אחר): 1. רעש של העברת הילוך - מין טיק כזה מוכר, בד"כ נשמע בהילוכים נמוכים (2,3) ...