חיפשת:

רמי לוי ויקיפדיה

עובדות לא חשובות | רמי לוי, המחזיק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" הוא ...
https://www.facebook.com › posts
גם בעיריית חיפה יש חבר מועצה בשם רמי לוי (כמובן שזה לא הרמי לוי אלא רמי לוי אחר..)… See More. עיריית חיפה – ויקיפדיה.
רמי לוי TV – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רמי_לוי_TV
רמי לוי tv היה שירות טלוויזיה של חברת רמי לוי שיווק השקמה בשיתוף פעולה עם חברת hot. [1] [2] באוגוסט 2019 עצרה החברה את פעילותה בעקבות הפסדים.
רמי לוי - גלובס
https://www.globes.co.il › רמי לוי
רמי לוי. איש עסקים, מנכ"ל ובעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה ורשת הסלולר הווירטואלית רמי לוי תקשורת. מכהן כחבר מועצה בעיריית ירושלים מטעם סיעת "ירושלים תצליח" של ...
שוברת קופות: אשתו של רמי לוי משוכנעת שהכסף לא שינה אותה - ynet ...
https://xnet.ynet.co.il › win › articles
את רמי לוי אין צורך להציג. 30 סניפי רשת המרכולים שלו הפכו את שמו שגור בכל בית בישראל כמעט. אבל מי מכיר את סמנכ"לית הרשת, עדינה לוי?
רמי לוי תקשורת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רמי_לוי_תקשורת
רמי לוי תקשורת. רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ, המוכרת גם כ רמי לוי תקשורת, היא חברת תקשורת המפעילה רשת סלולרית וירטואלית – במתווה MVNO. החברה היא חברת בת של רמי לוי שיווק השקמה, חברה ציבורית בשליטתו של איש העסקים רמי לוי .
רמי לוי שיווק השקמה - כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות רמי לוי שיווק השקמה באתר כלכליסט ... מקור: ויקיפדיה ... המכירות של רמי לוי צמחו בזכות הקורונה, אבל פחות מהמתחרות.
רמי לוי - המכלול
https://www.hamichlol.org.il › רמי_לוי
רחמים (רמי) עבוד-לוי (נולד ב-16 בדצמבר 1955) הוא איש עסקים ישראלי, בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה" וברשת הסלולרית הווירטואלית ...
רמי לוי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רמי_לוי
רחמים עבוד-לוי (נולד ב-16 בדצמבר 1955), המוכר בשם רמי לוי, הוא איש עסקים ישראלי, בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה", ברשת הסלולרית הווירטואלית רמי לוי תקשורת ברשת המרכולים ובתי הקפה "קופיקס" ובכ-76% מחברת התעופה ישראייר. לוי כיהן בשנים 2003–2018 כחבר במועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת "ירושלים תצליח" בראשות ראש העיר לשעבר ניר ברקת.
רמי לוי - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רמי_לוי
רחמים עבוד-לוי (נולד ב-16 בדצמבר 1955), המוכר בשם רמי לוי, הוא איש עסקים ישראלי, בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה", ברשת הסלולרית הווירטואלית ...
רם לוי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רם_לוי
רם לוי, במיזם " אישים " לתיעוד היצירה הישראלית. רם לוי, באתר AllMovie (באנגלית) אורי קליין, עכבר העיר אונליין, לא על לחם לבדו, באתר הארץ, 30 ביולי 2009. יצחק טסלר, שמאל טוק, באתר nrg ‏, 9 בספטמבר 2009. דני רוזנברג, קולו של אחמד, מערבון 7 חורף 2011, אתר תקריב: כתב עת ל קולנוע דוקומנטרי.
רמי לוי (מאמן כדורגל) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רמי_לוי_(מאמן_כדורגל)
לוי (1989–1992) • לבקוביץ', ר. לוי (1992–1993) • ר. לוי (1993–1994) • בכר (1994–1995) • פס (1995) • גרונדמן ור. לוי (1995–1997) • חדד (1997) • גרונדמן (1997–1998) • ר.
רמי לוי- סניפים
https://www.rami-levy.co.il/he/stores
ברוכים הבאים לאתר רמי לוי, הסל הזול במדינה! קניות בסופר 24/7. סופרמרקט אונליין בו תמצאו מצרכים, מזון, קניון לבית,פארם וקוסמטיקה, ועוד... בואו להנות מעולם ענק של קניות באינטרנט!
רמי לוי שיווק השקמה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רמי_לוי_שיווק_השקמה
רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה 2006 בע"מ, המוכרת בשם המקוצר רמי לוי שיווק השקמה או רמי לוי היא חברה המפעילה רשת מרכולים בישראל ונמצאת בשליטתו של איש העסקים רמי לוי, המשמש גם כמנכ"ל החברה. מרדכי ברקוביץ' הוא יו"ר הדירקטוריון שלה. ב-2011 מנתה הרשת כעשרים סניפים ותפסה כ-20% מנתח השוק בירושלים ומקום שלישי במדינת ישראל כולה עם כ-7% מנתח השוק . נכון לאפריל 2020 כוללת הרשת כחמישים סניפים. מניות החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביבוהן …