חיפשת:

רכיבה על סוסים חיפה

רכיבה על סוסים במרכז חוף הכרמל לאורך שפת החוף היפה בארץ ...
dor-ranch.co.il/רכיבה_על_סוסים
רק שעה ואתם יכולים להיות בחוף הים היפה בארץ. חוף דור ידוע כחוף המפורץ ביותר בארץ, מוקף איים, מפרצים ומרחבים אין סופיים של חופש, ים , רכיבה על סוסים , רומנטיקה וכל רק מה שהדמיון יכול לתאר.דמיינו לעצמכם טיול רכיבה על סוסים בחיפה לאורך חוף הים.
רכיבה על סוסים במרכז חוף הכרמל לאורך שפת החוף היפה בארץ
http://www.dor-ranch.co.il › רכיבה_על...
דמיינו לעצמכם טיול רכיבה על סוסים בחיפה לאורך חוף הים. איים טרופים לצדכם, בריזה מלטפת וריח ים, על רצועת חוף ים ארוכה ליד בריכות הדגים - נשמע כמו חלום.
לימוד רכיבה על סוסים בחיפה והצפון - מגוון סדנאות, קורסים, שיעורים, חוגים
https://www.hoogel.co.il › רכיבה_על_...
מתעניינים ברכיבה על סוסים בחיפה והצפון ? היכנסו לאתר וקבלו מידע רב על מורים, לימודים, שיעורים וחוגים העוסקים בתחום רכיבה על סוסים בחיפה והצפון - חוגל.
חוות סוסים בית אורן - אטרקציות בצפון- חווית הרוכבים
https://havayat-harochvim.org.il › חוו...
למי זה מתאים? כשאתם מחפשים רכיבה על סוסים בית אורן מתאים לכולם. זוגות שרוצים לצאת לטיול רומנטי בשקיעה, בני ובנות מצווה, כל מי ...
רכיבה על סוסים - מחירים ומקומות
www.horseride.co.il
לבחירתכם – רכיבה על סוסים לפי אזורים בארץ: רכיבה על סוסים בצפון. רכיבה על סוסים במרכז. רכיבה על סוסים בדרום. רכיבה על סוסים בשרון. רכיבה על סוסים בירושלים. רכיבה על סוסים בגולן.
רכיבת סוסים/ חמורים/ גמלים בחיפה והכרמל - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › חיפה והכרמל
טולי משפחתי, טיול רכיבה לזוגות רומנטיים ורכיבה לאור ירח, בחורש טבעי, שדות ומטעים. בתאיום מראש, ניתן לשלב את הר… חוף הכרמל, זכרון יעקב ורמות מנשה.
רכיבת סוסים/ חמורים/ גמלים בחיפה והכרמל - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions?dests=8&types=52
רכיבת סוסים/ חמורים/ גמלים בחיפה והכרמל - טיולי. מועדון למטייל סניפי למטייל חנות אינטרנטית פרסמו אצלנו. נגישות. פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת. המיוחדים. שביל ישראל. חיות בהפתעה. קפה בשטח. אשדוד 2021.
רכיבה על סוסים בחיפה והצפון - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
https://www.hoogel.co.il/רכיבה_על_סוסים_בחיפה_והצפון
רכיבה על סוסים. סנן לפי: חוגל און ליין. בחירה מרובה. בחירה מרובה. גילאים. (3) (3) (3) (1) פעילויות נוספות: אופניים בחיפה והצפון. חדרי כושר בחיפה והצפון.
הכי טובים: סיורי רכיבה על סוסים באזור חיפה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
סיורי רכיבה על סוסים באזור חיפה: הצג חוות דעת ותמונות של סיורי רכיבה על סוסים באזור חיפה, ישראל ב-Tripadvisor.
רכיבה על סוסים - מחירים ומקומות
http://www.horseride.co.il
אתם מוזמנים לבחור מתוך רשימת החוות שלנו לרכיבה על סוסים ברחבי הארץ. רכיבה קבוצתית, רומנטית, מותאמת לילדים, רכיבה טיפולית, לימודי רכיבה על סוסים ועוד.
חוות סוסים באזור חיפה והקריות - רכיבה על סוסים וטיולי ...
https://www.d.co.il/h-c15650-e2-p0-l0
מחירון חוות סוסים. i. X_close_icon. רכיבה על סוסים בקבוצה - שעה 120 - 220 ₪. רכיבה זוגית על סוסים - שעה 150 - 300 ₪. שיעור רכיבה על סוסים בקבוצה - המחיר לאדם 100 - 200 ₪. למחירון המלא.
חוות סוסים במחוז חיפה - איזי
https://easy.co.il › list › Horse-Ranches
50# בחוות סוסים בארץ ישראל. מרכז רכיבה קיבוץ יגור. 81 ק"מ. מרכז רכיבה קיבוץ יגור. חוות סוסים. יגור. נפתח ב9:00. 4 ביקורות. 148 ביקרו פה החודש.
חוות סוסים באזור חיפה והקריות - רכיבה על סוסים וטיולי סוסים - דפי זהב
https://www.d.co.il › חוות רכיבה
מחפש חוות רכיבה באזור חיפה והקריות? דפי זהב יסייע לך בבחירת חוות רכיבה, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
טיולי סוסים בחיפה והכרמל - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › selected
טיולי סוסים. חיפה והכרמל. טיולי סוסים בחיפה והכרמל. לא נמצאו לפי תנאי. עוד אין לכם אפליקציה? הורידו בחינם את אפליקציית קופונופש ותהנו מהנחות ייחודיות לחברים ...
הכי טובים: סיורי רכיבה על סוסים באזור חיפה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g3575950...
הכי טובים: סיורי רכיבה על סוסים באזור חיפה - Tripadvisor. ‪אזור חיפה‬. תיירות אזור חיפה מלונות באזור חיפה B&B באזור חיפה טיסות לאזור חיפה מסעדות באזור חיפה דברים לעשות באזור חיפה קניות באזור חיפה תמונות מאזור חיפה מפת אזור חיפה. B&B באזור חיפה.