טופס פניה לשירות לקוחות
www.rail.co.il › support › pagesאודות רכבת ישראל; ממשל תאגידי; חברי הנהלה; מבנה אירגוני; קוד אתי; תוכנית קיימות ; דוחות כספיים; ביקורת פנים; חדשנות; מדיניות ניהול איכות משולבת; בטיחות ברכבת; הצהרת נגישות; הסדרי נגישות לנוסעים; תחנות בזמן
בסיום הנסיעה - מידע שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך - רכבת ישראל
http://info.myrail.co.il › בסיום-הנסיעהזמני רכבות ומידע כללי (שלוחה 1) ... שירות לקוחות (שלוחה 4): ימים א' - ה': 08:00-15:00. פייסבוק: רכבת ישראל Online (לשונית שירות ללקוח).
רכבת ישראל - שירות לקוחות
https://www.sherut-lakohot.co.il › רכ...שירות לקוחות רכבת ישראל. מוקד המידע ושירות הלקוחות: 03-6117000 או בחיוג מקוצר 5770*. פקס: 03-6104337, 08-6261693. שעות פעילות: ימים א'-ה' 06:00-00:00.
עמדות שירות - רכבת ישראל
https://www.rail.co.il › servicestationsרכבת ישראל - דף הבית. HEChange to Hebrew ... לבירור, אנא פנו למוקד שירות הלקוחות: 077-2324000 *5770 . להצטרפות יש להצטייד בתעודת זהות.
מוקד טלפוני של רכבת ישראל - מוקדי תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il › רכבת-ישראלבסוף המאה ה-19, עוד לפני שחשבו בכלל על הקמת מדינת ישראל, הונחה מסילת רכבת לירושלים, וכן נוסדה רכבת העמק. התשתית הראשונית המשיכה להיות מוקמת גם בהמשך, ...
רכבת ישראל - מחאה, תלונות, יצירת קשר - smoove
http://lp.vp4.me › njbmרכבת ישראל עמוסה ולא מתאימה לאוכלוסיה ... מוקד שירות לקוחות: שעות פעילות: ... טלפון - ניתן להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של רכבת ישראל.
רכבת ישראל - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › תחבורהפניה אל רכבת ישראל: לא תמיד חייבים לפנות בטלפון. בחר את הדרך הכי יעילה עבורך לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל. טלפון. מוקד שירות טלפוני ...
רכבת ישראל דף הבית - תכנון נסיעה | לוחות זמנים
https://www.rail.co.il/?Use=id&Action=dispform&...אודות רכבת ישראל; ממשל תאגידי; חברי הנהלה; מבנה אירגוני; קוד אתי; תוכנית קיימות ; דוחות כספיים; ביקורת פנים; חדשנות; מדיניות ניהול איכות משולבת; בטיחות ברכבת; הצהרת נגישות; הסדרי נגישות לנוסעים; תחנות בזמן
יצירת קשר - רכבת ישראל - שירות לקוחות
www.rail.co.il › support › pagesרכבת ישראל > שירות ... שירות לקוחות ב-WhatsApp 052-3273570 ימים א' – ה': 08:00 - 17:00: לדיווח או שאלות ...
רכבת ישראל דף הבית - תכנון נסיעה | לוחות זמנים
www.rail.co.ilאודות רכבת ישראל; ממשל תאגידי; חברי הנהלה; מבנה אירגוני; קוד אתי; תוכנית קיימות ; דוחות כספיים; ביקורת פנים; חדשנות; מדיניות ניהול איכות משולבת; בטיחות ברכבת; הצהרת נגישות; הסדרי נגישות לנוסעים; תחנות בזמן
שירות לקוחות - רכבת ישראל
https://www.rail.co.il/supportאודות רכבת ישראל; ממשל תאגידי; חברי הנהלה; מבנה אירגוני; קוד אתי; תוכנית קיימות ; דוחות כספיים; ביקורת פנים; חדשנות; מדיניות ניהול איכות משולבת; בטיחות ברכבת; הצהרת נגישות; הסדרי נגישות לנוסעים; תחנות בזמן
רכבת ישראל - שירות לקוחות
https://www.rail.co.il/support/pages/contact-us.aspxרכבת ישראל > שירות ... שירות לקוחות ב-WhatsApp 052-3273570 ימים א' – ה': 08:00 - 17:00: לדיווח או שאלות, בנוגע לרעשים או לריחות מרכבות המשא, ניתן לפנות ...
רכבת ישראל - שירות לקוחות
www.sherut-lakohot.co.il › רכבת-ישראליצירת קשר ישירות מהאתר הרכבת. פניות ציבור: פקס 03-6937443. רכבת ישראל-מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180. pniyot@rail.co.il. קווים. מטרופולין.
שירות לקוחות רכבת ישראל, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-רכבת-ישראלשירות לקוחות רכבת ישראל. כל מספרי הטלפון של רכבת ישראל, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת מכירות רכבת ישראל, מוקדי תמיכה וצ'ט פייסבוק רכבת ישראל, הכל מרוכז בדף אחד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה כי רכבת ישראל תתן לכם שירות מעולה! רכבת ישראל בע"מ היא חברה ממשלתית המפעילה את התחבורה ...
שירות לקוחות רכבת ישראל, טלפון מענה אנושי
שירותלקוחות.org.il › שירותשירות לקוחות רכבת ישראל. כל מספרי הטלפון של רכבת ישראל, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת מכירות רכבת ישראל, מוקדי תמיכה וצ'ט פייסבוק רכבת ישראל, הכל מרוכז בדף אחד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה כי רכבת ישראל תתן לכם שירות מעולה! רכבת ישראל בע"מ היא חברה ממשלתית המפעילה את התחבורה ...
רכבת ישראל - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/רכבת_ישראלמספרי שירות לקוחות לפי נושא. מוקד המידע ושירות הלקוחות: 03-6117000 או בחיוג מקוצר 5770*. פקס: 03-6104337. ימים א'-ה': בשעות 23:00-06:00, יום ו': בשעות 15:00-06:00. מוצאי …
פיצוי בגין איחור/ביטול רכבת
https://www.rail.co.il/support/pages/delay.aspxבמקרה של ביטול רכבת, תוכלו להמתין לרכבת הבאה ובתום הנסיעה לקבל פיצוי בגין איחור. אם בחרתם שלא להמתין לרכבת הבאה תוכלו לקבל החזר של דמי הנסיעה בעבור כרטיס הנסיעה שנוצל. לבדיקת זכאות להחזר יש לפנות לשירות הלקוחות באמצעות הטופס המקוון.
שירות לקוחות רכבת ישראל
http://www.שירותלקוחות.co.il › רכבת_י...רכבת ישראל - שירות לקוחות. שירות לקוחות רכבת ישראל. חברת הרכבות של ישראל. ... רכבת ישראל-מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180.
רכבת ישראל - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il › רכבת_ישראלמספרי שירות לקוחות לפי נושא. מוקד המידע ושירות הלקוחות: 03-6117000 או בחיוג מקוצר 5770*. פקס: 03-6104337. ימים א'-ה': בשעות 23:00-06:00, יום ו': בשעות 15:00-06:00. מוצאי שבת: כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד שעה 23:00. פניות ...
שירות לקוחות - רכבת ישראל
www.rail.co.il › supportאודות רכבת ישראל; ממשל תאגידי; חברי הנהלה; מבנה אירגוני; קוד אתי; תוכנית קיימות ; דוחות כספיים; ביקורת פנים; חדשנות; מדיניות ניהול איכות משולבת; בטיחות ברכבת; הצהרת נגישות; הסדרי נגישות לנוסעים; תחנות בזמן
רכבת ישראל טלפון ושעות פעילות מוקד שירות לקוחות
https://רכבת-ישראל.org.il › טלפון-ושעות-...טלפון מוקד המידע ושירות הלקוחות של רכבת ישראל עומד לרשות לקוחות רכבת ישראל, דרך המוקד ניתן לברר לוח זמנים של רכבות , תעריפי נסיעות, נגישות תחנות רכבות ...