חיפשת:

רחוב החשמל תל אביב חנויות

הסוהו של תל אביב: סיור אופנה ותרבות בגן החשמל - Funzing
https://il.funzing.com › funz › הסוהו-...
גלו את הפעילות הסוהו של תל אביב: סיור אופנה ותרבות בגן החשמל של Gal ב-Funzing זו הזדמנות מצוינת להינות מחוויה מיוחדת ולפגוש אנשים חדשים.
גן החשמל - גינת השרון ורחוב לבונטין בתל אביב | סברסים
https://www.sabresim.co.il › node › ג...
גן החשמל ממוקם בצמוד לרחוב לבונטין פינת רחוב יהודה לוי והסביבה היא דוגמא טובה להתעוררות השולייים של דרום תל אביב, במיוחד כאשר מרכז העיר הופך ...
המדריך השלם למתחם גן החשמל
timeout.co.il › המדריך-למתחם-גן
מדריך חנויות לגן החשמל: צ'לסי – חנות יד שנייה כתובת: מקווה ישראל 22 ותק: שלושה חודשים טווח מחירים: 30־300 ש"ח הבוטיק המהודר, רחב הידיים וגבוה התקרה מציע מבחר מרשים של פריטי יד שנייה במצב מצוין.
חנויות מומלצות למוצרי חשמל בתל אביב - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c17850-e0-p0-l0-city5000/recommended
היה מאוד אמין ומקצועי המליץ לי שלא לתקן ולקנות חדשה. לה גווארדיה 22, דרום תל אביב. 072-3250402. 072-3250402. זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. …
החשמל 17 תל אביב יפו
www.madlan.co.il › projects › החשמל 17 תל
החשמל 17 תל אביב יפו. יזם - חברת לב לבונטין בע"מ
הסיור הכי מוצלח שלכם: בואו להכיר את החנויות המעוצבות בגן החשמל
https://www.israelhayom.co.il › article
הנה רעיון מקורי: גן החשמל בתל אביב • מקונדיטוריה שנראית כמו חנות תכשיטים ... מתחם החשמל הוא ריבוע רחובות לא גדול, כזה שאפשר להיאבד בו בכיף, ...
מוצרי חשמל בתל אביב: חנויות למכשירי חשמל לבית - דפי זהב
www.d.co.il › h-c17850-e0-p0-l0-city5000
Icon star full color. (4) פתוח. עד 21:30. איינשטיין 40, רמת אביב תל אביב. 072-3132887. 072-3132887. זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
המהפך של גן החשמל: ממעצבים צעירים לבגדים עם היסטוריה - Xnet
https://xnet.ynet.co.il › articles
שילוב בין אופנת רחוב, חפצי וינטג', תקליטים, ופריטי מעצבים כמו מעיל ... בשנת 2002 נפתחה ברחוב מקווה ישראל בתל אביב חנות האופנה של המעצבת נאית ...
מתחשמלים: המדריך השלם למתחם גן החשמל - טיים אאוט
https://timeout.co.il › המדריך-למתחם-גן...
כך המתחם האורגני והשוקק שצמח בשכונה ואף הוכתר כסוהו של תל אביב – הלך והתרוקן מאותם בוטיקים שהציעו אופנה אורבניים עצמאית ומקורית.
ליברין חרוזים ותכשיטים, החשמל 1, תל אביב - טלפון, שעות פתיחה ...
www.d.co.il › 62501790
דפי זהב מציג מידע על ליברין חרוזים ותכשיטים החשמל 1, תל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אביזרי אופנה.
גן החשמל חנויות - רשימה מלאה - קופוני הנחה עד 30%
https://חנויות-והנחות.com › גן-החשמל-חנויות
רשימת החנויות המלאה של גן החשמל חנויות, לרבות כתובות ושעות פתיחה של כל גן החשמל חנויות וקופני ... מחפש את רשימת גן החשמל חנויות? ... חנויות בקניון רמת אביב.
5 מתחמי אופנה חדשים בדרום תל אביב
www.calcalist.co.il › consumer › articles
Jan 24, 2010 · 5 מתחמי אופנה חדשים בדרום תל אביב גן החשמל כבר נחשב לגבול הצפוני של אזור המעצבים. "כלכליסט" ממפה את החנויות הנחשקות של יוצרים צעירים ואת האאוטלטים עם הרכישות הכי משתלמות
תכשיטי צבי, החשמל 1, תל אביב - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/27703940/29050
Sep 22, 2020 · דפי זהב מציג מידע על תכשיטי צבי החשמל 1, תל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום חנויות יצירה.
מתחם גן החשמל בתל אביב
http://www.de-ja-vu.co.il › index2
לצד חנויות עייפות מזוקן, קמים בתי עסק חדשים ומעוצבים בעיצוב חדשני ומקורי. חנויות סטודיו זוכות לנגיעות ידן של מעצבות צעירות בוגרות עכשוויות של בתי ספר לעיצוב, ...
חוות דעת על גן החשמל - תל-אביב, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attraction_Review-g29398...
שכונה מאוד מגוונת עם ברים מסעדות בתי קפה והרבה אווירה צעירה. ריכוז גדול של חנויות וינטג'.5-6 חנויות בשכונה. מידע נוסף. תאריך החוויה: יוני 2018.
ליברין חרוזים ותכשיטים, החשמל 1, תל אביב - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il/62501790
Sep 21, 2021 · דפי זהב מציג מידע על ליברין חרוזים ותכשיטים החשמל 1, תל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אביזרי אופנה.
מוצרי חשמל בתל אביב: חנויות למכשירי חשמל לבית - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c17850-e0-p0-l0-city5000
Icon star full color. (4) פתוח. עד 21:30. איינשטיין 40, רמת אביב תל אביב. 072-3132887. 072-3132887. זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של …
מתחם גן החשמל בתל אביב
www.de-ja-vu.co.il › index2
מתחם גן החשמל היה לגינת השרון. מתחם גן החשמל בתל אביב עובר בשנים האחרונות תהליך של שינוי משמעותי. לצד חנויות עייפות מזוקן, קמים בתי עסק חדשים ומעוצבים בעיצוב חדשני ומקורי.
מתחם גן החשמל - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › Company
מתחם גן החשמל‏. ‏‏622‏ לייקים‏. ‏בלב תל אביב, בין שדרות רוטשילד לפלורנטין נמצא מתחם גן החשמל בשנים האחרונות שינה המתחם את פניו והפך להיות מתחם מוביל...
רחוב החשמל תל אביב חנויות - רשימה מלאה - קופוני הנחה עד 30%
https://חנויות-והנחות.com/רחוב-החשמל-תל-אביב-חנויות
רשימת החנויות המלאה של רחוב החשמל תל אביב חנויות, לרבות כתובות ושעות פתיחה של כל רחוב החשמל תל אביב חנויות וקופני הנחה ייחודיים לאתר האינטרנט. הכנסו לקבלת פטים מלאים של רשימת החנויות.
מפה של רחוב החשמל בתל אביב יפו - מפות בזק B144
https://maps.b144.co.il › החשמל
מפה של החשמל בתל אביב יפו עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב החשמל ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה.
רחוב החשמל תל אביב חנויות - רשימה מלאה - קופוני הנחה עד 30%
חנויות-והנחות.com › רחוב-החשמל
רשימת החנויות המלאה של רחוב החשמל תל אביב חנויות, לרבות כתובות ושעות פתיחה של כל רחוב החשמל תל אביב חנויות וקופני הנחה ייחודיים לאתר האינטרנט. הכנסו לקבלת פטים מלאים של רשימת החנויות.
המדריך השלם למתחם גן החשמל
https://timeout.co.il/המדריך-למתחם-גן-החשמל
מדריך חנויות לגן החשמל: צ'לסי – חנות יד שנייה כתובת: מקווה ישראל 22 ותק: שלושה חודשים טווח מחירים: 30־300 ש"ח הבוטיק המהודר, רחב הידיים וגבוה התקרה מציע מבחר מרשים של פריטי יד שנייה במצב מצוין.
רחוב החשמל בתל אביב - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=HkNTA97IilQ
רחוב החשמל בתל אביב, חברת החשמל, גן החשמל