חיפשת:

רופא עור אונליין כללית

ייעוץ רופאים און ליין - כללית שירותי בריאות
https://clalit-info.co.il › campaigns
רופאים און־ליין? רק בכללית, התייעצות עם רופאי משפחה, ילדים ועור בשיחת וידאו בשעות הערב והלילה, איך שנוח לכם: דרך האפליקציה, האתר או בטלפון 2700*.
ייעוץ אונליין אישי - ד"ר אביקם הראל - רופא עור מומחה
https://hclinic.co.il › online-consultati...
רופא עור מומחה – ייעוץ אונליין. רופא עור לייעוץ רפואי אונלין ... קופות חולים כללית, מאוחדת ולאומית נמצאות בהסדר עם ד"ר אביקם הראל וכן ד"ר אביקם הראל נמצא ...
ייעוץ אונליין אישי - ד"ר אביקם הראל - רופא עור מומחה
https://hclinic.co.il/online-consultation
ד"ר אביקם הראל, מומחה לרפואת עור ומין ולרפואת ילדים. שירות רפואה פרטי בלי לצאת מהבית. לד"ר הראל 30 שנות ניסיון בטיפול בבעיות עור שונות עם מבוגרים וילדים ביניהן טיפול באטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור.
חדש בכללית: התייעצות בחינם בצ'ט וידאו עם רופא עור - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
... חדש "רופא עור אונליין" המאפשר להתייעץ מדי ערב עם מומחים ברפואת עור, ... קופת חולים כללית מרחיבה את ייעוץ הווידאו גם לתחום הדרמטולוגיה: ...
זימון תורים ללא סיסמה
https://e-services.clalit.co.il/OnlineWebQuick/NVGQ/Tamuz/he-il
כדי לקבל ייעוץ רפואי, אנחנו מציעים לך מגוון שירותי און־ליין באתר ובאפליקציית כללית: רופא און־ליין (משפחה, ילדים, עור), שירות Tyto, שליחת בקשות למרפאה ובדיקות מעבדה עד הבית.
זימון תורים ללא סיסמה - Clalit
https://e-services.clalit.co.il/onlinewebquick/nvgq/tamuz
כדי לקבל ייעוץ רפואי, אנחנו מציעים לך מגוון שירותי און־ליין באתר ובאפליקציית כללית: רופא און־ליין (משפחה, ילדים, עור), שירות Tyto, שליחת בקשות למרפאה ובדיקות מעבדה עד הבית.
רק בכללית: רופא עור און־ליין - YouTube
https://www.youtube.com › watch
משפחת "רופא און־ליין" של כללית מתרחבת ולשני השירותים הפופולריים רופאי ילדים און־ליין ורופא משפחה און־ליין, מצטרף שירות חדש - "רופא עור ...
רופא עור און־ליין: שליחת בקשה לייעוץ - Femi
https://clalit.femi.com › clalit-skinwe...
ברוכים הבאים לשירות רופא עור און־ליין. המוקד סגור כעת. שעות הפעילות: ימים א' עד ה' בין השעות 20:00 עד 24:00. השירות פעיל בימי חול בלבד. שימו לב:.
התייעצות עם רופא מומחה און-ליין | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/consultation/Pages/online_doctor.aspx
חדש מכללית מושלם: התייעצות עם רופא מומחה באופן פרטי און-ליין, בשיחת וידאו. כללית מושלם מאפשרת התייעצות און-ליין עם רופא מומחה באופן פרטי, פרטי על ידי מאות רופאים מרשת הרופאים. מעתה, ניתן להתייעץ עם רופא מומחה בשיחת וידאו מהבית בעלות של 100 ש"ח לפגישה, במקום 150 ש"ח.
זימון תור לרופאי עור ומין - דוקתורים
https://www.doctorim.co.il › all › all
רשימת רופאים מומחים בעור ומין. באתר האונליין של דוקתורים תוכלו להזמין תור אונליין לרופא מומחה בעור ומין מכל קופות החולים בכל האזורים בארץ.
חדש בכללית: התייעצות בחינם בצ'ט וידאו עם רופא עור
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4855473,00.html
Sep 18, 2016 · לאחר חודשים של הרצת פיילוט, יוצאת הכללית עם שירות חדש "רופא עור אונליין" המאפשר להתייעץ מדי ערב עם מומחים ברפואת עור, מהסמארטפון או מהמחשב. הרופאים יוכלו …
בלי לצאת מהבית: רופא עור און־ליין | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/online_doctors/Pages/dermatologist_on_line.aspx
Feb 26, 2020 · אם אתם מבוטחי כללית, רופא און־ליין זמין עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. חשוב לזכור: שעות הפעילות מותאמות לשעון ישראל. לכל הפרטים על השירות. . לשליחת בקשה לייעוץ עם רופא עור און־ליין. (רק בשעות ...
הזמנת תור רופא עור כללית - כל הפרטים להזמנה אונליין ...
https://הזמנות.com/הזמנת-תור-כללית/הזמנת-תור-רופא-עור...
הזמנת תור רופא עור כללית - הזמנה פשוטה ומהירה אונליין + שוברי הנחה עד 25% ואפשרות לקבלת תור מוקדם ומהיר
בלי לצאת מהבית: רופא עור און־ליין | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › Pages › der...
הופיע לך כתם לא מוסבר? לתינוק יש תפרחת מדאיגה? האקנה לא עובר? בלי לחץ, כללית מציעה שירות חדש: רופאי עור מומחים שזמינים בשיחת וידאו איך שנוח לך.
רופא עור אונליין כללית
max.njmep.org/haby6329.html
רופא בבית דרך הכללית שירותי בריאות כללית, אשר נוסד בשנת 1911, "קופת חולים כללית" , הינו ארגון הבריאות הוותיק והגדול ביותר בארץ ; הוא מספק שירותי רפואה למעל 50% מאוכלוסיית המדינה.
רק בכללית: רופא עור און־ליין - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=SmQ4cb-jinU
Jan 03, 2017 · משפחת "רופא און־ליין" של כללית מתרחבת ולשני השירותים הפופולריים רופאי ילדים און־ליין ורופא משפחה און־ליין ...
רופאי עור בכללית | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/info/services/Pages/dermatologist_list.aspx
Oct 03, 2019 · רופאי עור בכללית. היכנסו לאיתור רופאי עור של כללית בכל רחבי הארץ, כולל בחיפה, בירושלים, בתל־אביב ובראשון לציון. ויש גם רופאי עור המתמחים בטיפול בילדים. עודכן: 03.10.2019. תוכן דף.