חיפשת:

רופא נשים מטריד

רופאי נשים בכללית | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › info
Feb 15, 2021 · רופאי נשים (גינקולוגים) מטפלים בבעיות במערכת הרבייה הנקבית ודואגים למניעתן. ביקור אצל הגינקולוג נועד לשמור על בריאות האישה ויכול לכלול בדיקות שגרתיות (כמו בדיקת פאפ ), התאמה של אמצעי מניעה ...
גינקולוג ערבי הורשע באונס, ובחברה הערבית נפתח דיון סוער ...
https://www.mekomit.co.il/גינקולוג-ערבי-הורשע-באונס-ובחברה...
Jan 11, 2022 · "הרופא הוותיק והמוכשר שמביא גאווה למגזר" לא יכול להיות אנס, מטריד, מפר אמונים ואלים. גם בחברה הכללית, לנשים רבות המפגש עם רופא נשים כרוך באי נוחות, בחרדה ובחוסר ביטחון מגדרי.
עדויות נגד הגינקולוג גיא רופא, שהפך לכוכב רשת: "היה עירום ...
www.ynet.co.il › news › article
Dec 26, 2021 · תיארתי לעצמי שהוא מטריד עוד נשים והוא עושה את זה תוך כדי המסגרת הטיפולית. שום רופא לא אמור להתנהג כך במסגרת של טיפול ועל אחת כמה וכמה כשהוא גינקולוג שהבדיקות הן יותר אינטימיות".
רופא נשים - הטרדה מינית: המשמעויות, ומה יש לעשות | עו"ד ...
https://www.dw-law.co.il/הטרדה-מינית-על-ידי-רופא-מטפל...
חשוב מאד לציין ולהדגיש: הרוב המוחלט של רופאי הנשים אינו מטריד מינית. רופא נשים והטרדה מינית הם מונחים שבדרך כלל אינם מתחברים והתקווה היא שגם אותם מקרים חמורים שכן קורים ייעלמו עד מהרה.
גלה את הסרטונים הפופולריים ב-רופא נשים מטריד | TikTok
https://www.tiktok.com/discover/רופא-נשים-מטריד
רופא נשים מטריד 603.5K views Discover short videos related to רופא נשים מטריד on TikTok. Watch popular content from the following creators: Maya Dagan(@mayadagan), Maya Lee Levy(@imayalee), מה קורה אנשים?!(@netagetahun120), DatingwithDor👩‍🦳(@dorninio), litilove(@liti.love) .
ואז הוא דחף את המכשיר. משהו בתוכי מת - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il › item
הגעתי לרופאת נשים לראשונה בחיי. היא היתה נחמדה ובישרה לי שיש לי גידול ואני חייבת להבדק על ידי רופא אחר. אמרתי לה שאני לא רוצה שגבר יראה אותי ...
"ברור שיש לי סקרנות": הצצה לחיי רופאי הנשים - וואלה! כסף
finance.walla.co.il › item › 3035119
Jan 28, 2017 · גם נשים עמן שוחחנו באופן אישי סיפרו על הערות ומצבים שגבלו בהטרדה מינית: "נו, אחרי שהתגרשת, אני רואה שהתחלת להשתולל, אני מקווה שאת לא מכניסה כל אחד", העיר לאורנית מירושלים רופא הנשים שלה.
רופא נשים בכיר חשוד שביצע עבירות... - עדי מאירי - Adi Meiry
https://www.facebook.com › posts
רופא נשים בכיר, שעבד בשרותי בריאות כללית , חשוד שביצע עבירות מין בארבע נשים שטופלו אצלו, ובעקבות התלונות נגדו הופסקה העסקתו אולם הוא ממשיך לעבוד באופן פרטי.
ארבע נשים מעידות: גינקולוג בכיר תקף אותנו מינית במהלך בדיקה - Ynet
https://www.ynet.co.il › rjegexycy
ארבע עדויות של ארבע נשים שאינן מכירות זו את זו והגיעו לידי ynet ו"ידיעות אחרונות" ... "אחרי הכל, הוא רופא בכיר ואני אישה קטנה וחרדית".
24 עדויות נגד הגניקולוג הבכיר: "הפרשה הזאת נוגעת בפחד הכי גדול ...
https://www.onlife.co.il › ... › חברה
24 עדויות נגד רופא הנשים הבכיר פרופ' מנחם אלקלעי, חשפו לכאורה דפוס פעולה מטריד ... מאז פרסומן אגב, 8 נשים נוספות פנו אליה עם סיפורים דומים.
גלה את הסרטונים הפופולריים ב-רופא נשים מטריד | TikTok
https://www.tiktok.com › Discover
גלה סרטונים קצרים ב-TikTok הקשורים לרופא נשים מטריד. צפה בתוכן פופולרי מהיוצרים הבאים: Adi Bellmas(@with_adi), Maya Dagan(@mayadagan), ...
כשהגינקולוג שלך מטריד אותך - mako
www.mako.co.il › women-weekend › Article-ac
Dec 21, 2017 · דנה, 33: "הייתי אז בת 17. תכננתי לשכב עם חבר שלי וניגשתי לפני לרופא נשים, לבד, כי לא רציתי שאמא שלי תדע. זו הייתה הפעם הראשונה בחיים שהייתי אצל רופא נשים. כשהגעתי, הוא אמר לי להתפשט לגמרי.
תגובות לכשהגינקולוג שלך מטריד אותך - mako
www.mako.co.il › nTalkbacksPage › vgnextoid=ac
ללכת לכל רופא עם מישהו מההורים או עם אח/ות גדול/ה. בעיקר לרופא נשים. כדי להימנע מניצול או ממצב מביך. יש רופאים שמנצלים את התמימות של נערות צעירות. או פשוט להשתדל ללכת לרופאות.
עדויות נגד הגינקולוג גיא רופא, שהפך לכוכב רשת: "היה עירום ...
https://www.ynet.co.il/news/article/bkhe9arof
Dec 27, 2021 · תיארתי לעצמי שהוא מטריד עוד נשים והוא עושה את זה תוך כדי המסגרת הטיפולית. שום רופא לא אמור להתנהג כך במסגרת של טיפול ועל אחת כמה וכמה כשהוא גינקולוג שהבדיקות הן יותר אינטימיות".
כשהגינקולוג שלך מטריד אותך - mako
https://www.mako.co.il/women-weekend/Article-ac8666668912061006.htm
Dec 21, 2017 · דנה, 33: "הייתי אז בת 17. תכננתי לשכב עם חבר שלי וניגשתי לפני לרופא נשים, לבד, כי לא רציתי שאמא שלי תדע. זו הייתה הפעם הראשונה בחיים שהייתי אצל רופא נשים. …
רופא נשים | mako
https://www.mako.co.il › Tagit › רופא...
רופא נשים ; מטריד: רופא ותיק עיבר מאות נשים עם הזרע שלו. הפרשה המצמררת נחשפה בידי אחת מבנותיו. זמן קריאה: 2 דק' ; היא לא האמינה שהדבר הזה יקרה אצל הגינקולוגית. " ...
"שקט! מה את ילדה?": שורה של נשים מתלוננות על טיפול פוגעני ומבזה ...
https://www.ha-makom.co.il › post-n...
בשבוע האחרון עלה לכותרות שמו של ד"ר גיא רופא, הגניקולוג שמטופלות שלו טוענות כי הטריד אותן מינית ובמקרה אחד אף הוגשה נגדו תלונה למשרד הבריאות ...
רופא נשים מהצפון הורשע בביצוע עבירות מין בשתי מטופלות - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
ביהמ"ש המחוזי בחיפה הכריע את דינו של אליאס חורי בעבירות אינוס ובמעשים מגונים • את מעשיו ביצע במהלך 2015 ו-2016 בארבע הזדמנויות שונות.
#ThatsHarassment | The Doctor ft. Cynthia Nixon & Michael ...
www.youtube.com › watch
A patient (Cynthia Nixon) visits a doctor (Michael Kelly) complaining of sinusitis, but ends up getting her breasts checked for cancer. #ThatsHarassmentOne i...