חיפשת:

רועי ונונו גיל

קבוצת ג'מבו סטוק ממשיכה להתרחב ופותחת את "בית ג'מבו" ברמת ...
https://www.rgg-news.co.il/מדורים1/צרכנות-מדורים/גמבו-סטוק...
Jun 03, 2021 · לדברי רועי ונונו, בעלים מייסד ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אני נרגש וגאה לפתוח את שלושת הסניפים הראשונים של רשת ג'מבו סטריט, רשת הבת של קבוצת ג'מבו סטוק , אשר תנגיש את מוצרי רשת ג'מבו סטוק הגדולה לקהל ...
ג'מבו סטוק נגד פוקס: "רישום JUMBO היוונית בארץ - הטעיה"
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3851912,00.html
Sep 30, 2020 · הרשת הישראלית, בבעלות רועי ונונו, פועלת בארץ מ-2015 ומפעילה 11 סניפים, ועתידה להקים עד סוף 2021 עוד חמישה סניפים. בנוסף, היא מפעילה אתר אונליין משנת 2019.
הלם: הזוגיות החדשה של ירדן אדרי נחשפת! - שמועה
https://www.shmua.com › כתבות
בשקט בשקט, ורחוק מעין הציבור ומדורי הרכילות ירדן אדרי(26) הצליחה לנהל במשך חודש שלם!! קשר רומנטי עם איש העסקים רועי ונונו מהרצליה פיתוח ואם ...
"הנפקת מקס סטוק עשתה לנו טוב. הפכנו לתפוח אדמה לוהט אצל משקיעים"
https://www.ynet.co.il › article
אדיר ונונו, שותף בבעלות על רשת זול סטוק. (צילום: גיל נחושתן). מקס סטוק הביאה כבוד לענף והנפיקה לפי שווי חברה אדיר. זה משפיע עליכם?
קבוצת ג'מבו סטוק ממשיכה להתרחב ופותחת את "בית ג'מבו" ברמת גן
https://www.rgg-news.co.il › ראשי
לדברי רועי ונונו, בעלים מייסד ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אני נרגש וגאה לפתוח את ... מכל השכבות הסוציואקונומיות, לכל גיל ולכל מגזר באוכלוסייה.
עו"ד רועי גיל, ברל כצנלסון 13, אשקלון - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80206088/9010111
דפי זהב מציג מידע על עו"ד רועי גיל ברל כצנלסון 13, אשקלון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום דיני עבודה וביטוח לאומי.
Gil mishali גיל משעלי on Twitter: "אין יותר מועדונים? אז מפרים את ...
https://twitter.com › gilmishali › status
אז מפרים את ההנחיות בחגיגות אחרות: עדן חסון הופיע ביום ההולדת של רועי וענונו, בעלי רשת ג'מבו סטוק, שם כפי שאפשר לראות, לא נשמרו ההנחיות.
"מוכרים בזול, מרוויחים - ולא מתביישים בזה": האיש שעלול ...
https://www.themarker.com/markets/.premium-1.9196653
Sep 30, 2020 · Sep 30, 2020 · רועי ונונו, הבעלים והמייסד של רשת הקמעונות הישראלית ג'מבו סטוק, הוא האיש שעלול לטרפד לקבוצת פוקס את ההסכם החדש להפעלת רשת הקמעונות ג'מבו (jumbo) היוונית בישראל.ונונו הגיש לרשם סימני המסחר בישראל התנגדות לרישום סימן מסחרי ...
ג'מבו היוונית תובעת 2.6 מיליון שקל מג'מבו סטוק: "מטעה את ...
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3885051,00.html
Jan 01, 2021 · רועי ונונו פוקס רשת ג'מבו היוונית (Jumbo S.A) הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביבתביעה בהיקף 2.6 מיליון שקל נגד חברת צ'אק בס, המפעילה את רשת ג'מבו סטוק, ובעליה, רועי ונונו.
"לא מוכר את השם 'ג'מבו' תמורת שום סכום" | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
בעלי ג'מבו סטוק רועי ונונו נקלע לקרב על שם הרשת מול פוקס, שרוצה להכניס לארץ את פעילות מותג הסטוק היווני שנקרא אף הוא ג'מבו.
רשת ג'מבו סטוק פותחת את החנות העשירית - Allmarketing
https://www.allmarketing.co.il › ...
לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אנו משיקים את החנות ... האקדמיה נפתחה על ידי היזמים אלון וארז בן חיים, ובשיתוף גיל מרנץ, ...
ירדן אדרי אוחזת בבן זוג טרי | רועי ונונו | רכילות בהד הקריות - בלינקר
https://blinker.co.il › רכילות-קריות › יר...
הכירו את רועי ונונו, בעלי רשת ג'מבו סטוק, בן זוגה הטרי של ירדן אדרי המוצקינאית, בוגרת "האח הגדול", שנצפו מאושרים עד הגג בהשקת חנות של הרשת.
עדן חסון ממשיך להפר הנחיות לעיני המצלמות | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-799491
Nov 02, 2020 · המופע המדובר נערך שבועיים אחרי שחסון הופיע באירוע המוני שערך רועי ונונו, מבעלי מקס סטוק, בניגוד מוחלט להנחיות וחטף ביקורות קשות על ההפרה הבוטה.. עופר מנחם, …
מותג עירוני לרשת ג'מבו סטוק בהשקעה של 12 מיליון שקלים ...
https://finance.walla.co.il/item/3438812
May 31, 2021 · רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק (צילום: ניצן גור) בנוסף לסניפים בתל אביב - בית חדש לרשת ברמת גן בית ג'מבו - מבנה גדול המשתרע על כ-2,500 מ"ר, בעל 3 קומות בו תרוכז הפעילות השוטפת.