חיפשת:

רהיטים בסגנון וינטג

יד 2 - למכירה רהיטים וינטאג' ודברים מיוחדים | Facebook
https://www.facebook.com › Facebook Groups
המקום בו תוכלו למכור ריהוט ומוצרי יד שנייה ששוכבים בבית וגם מוצרי אספנות. נא לפרסם מחיר, מיקום ואת פרטי המוצר בבירור. בהצלחה!‎Buy and Sell Group.
רהיטי וינטג' - חנות רהיטים מחודשים בהתאמה אישית | Mon Cheri:
studiomoncheri.com
Mon Cheri חנות לרהיטי וינטג' מציעים מגוון ייחודי של רהיטים מחודשים ומעוצבים בעבודת יד. מוצרים לעיצוב הבית בסגנון רטרו במחירים משתלמים, לרכישה כנסו.
ריהוט וינטאג' - קטלוג רהיטים בסגנון וינטג דגמי 2022 - Treemium
www.treemium.co.il › גלריית-מוצרים
ריהוט וינטאג' מתבטא בשולחנות מגולפים, בארונות מעוצבים, במיטות שינה וכורסאות עם פיתוחים בנוסח קלאסי, ובעוד מגוון עשיר של פריטי ריהוט מן המעלה הראשונה. גיבוש עיצוב ביתי על בסיס ריהוט וינטאג' מעניק למקום המגורים את משמעותו המיוחדת באמת, על בסיס ימי העבר המפוארים. עם ריהוט וינטאג' גם בית בתחילת דרכו כמקום משכן ייראה אותנטי במיוחד.
מבחר מוצרי וינטג' | מרמלדה מרקט - הקניון האינטרנטי הגדול ...
https://market.marmelada.co.il/רהיטים/רהיטי-וינטג
מחפשים וינטג'? מרמלדה מרקט - הקניון האינטרנטי הגדול בישראל מציג מגוון רחב של וינטג' ממיטב המעצבים לרכישה אונליין. לצפיה במוצרים הכנסו לאתר.
רהיטי וינטג' - חנות רהיטים מחודשים בהתאמה אישית | Mon …
Mon Cheri חנות לרהיטי וינטג' מציעים מגוון ייחודי של רהיטים מחודשים ומעוצבים בעבודת יד. מוצרים לעיצוב הבית בסגנון רטרו במחירים משתלמים, לרכישה כנסו.
רהיטים בסגנון רטרו / וינטאג' | הדירה - פורטל לעיצוב הבית
https://www.adira.co.il › index › page
נמצאו 207 מוצרים בקטגוריית רהיטים בסגנון רטרו / וינטאג' · חדר שינה דגם 8801 - היבואנים · מזנון SG302 - היבואנים · שידת מגרות דגם 801 - היבואנים · חדר שינה דגם 6856 ...
מבחר מוצרי וינטג' | מרמלדה מרקט - הקניון האינטרנטי הגדול בישראל
market.marmelada.co.il › רהיטים › רהיטי
מחפשים וינטג'? מרמלדה מרקט - הקניון האינטרנטי הגדול בישראל מציג מגוון רחב של וינטג' ממיטב המעצבים לרכישה אונליין.
ריהוט וינטג - לאופרד רהיטים
www.leopardhome.com › ריהוט-וינטג
מהו ריהוט וינטג כשמדברים על ריהוט וינטג', אנו מדברים בעצם על ריהוט בסגנון ישן. כיום ניתן להשיג את כל סוגי הרהיטים לבית במראה עתיק ומיוחד, התואם את האווירה הקסומה שהייתה בעבר אך ריהוט וינטג' מעניק לבית אווירה קסומה ונוסטלגית. כל אחד שמעוניין להעניק לבית שלו פן מיוחד, יכול לרכוש ריהוט בסגנון וינטג' ייחודי אשר יהפוך את הבית לבית בעל עיצוב מקורי.
ריהוט וינטג', עיצוב וינטאג' לבית - הבית של עידה
https://www.ida-home.co.il › general
חיקוי- עיצוב וינטג כולל גם כורסאות וינטג וריהוט נוסף לבית שנוצר בתהליך חיקוי. התוצאה מרשימה ביותר ואם מעוניינים לרהט את הבית בסגנון מרשים ומיוחד, אך לא ...
ריהוט וינטג - לאופרד רהיטים
https://www.leopardhome.com/ריהוט-וינטג
ריהוט וינטג - לאופרד חנות רהיטים בתל אביב מציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט וינטג, היכנסו לאתר לקבלת פרטים ומידע נוסף על ריהוט וינטג, השאירו פרטים באתר או התקשרו.
מזנון בסגנון וינטג | וינטג' | רהיטים | מרמלדה מרקט
market.marmelada.co.il › רהיטים › רהיטי
מזנון בסגנון וינטג לרכישה אונליין מהחנות של יניב פשפשים. לתמונות, חוות דעת, מחיר ומידע נוסף על מזנון בסגנון וינטג במרמלדה מרקט
רהיטים: 20 כורסאות וינטג' מוצלחות - mako
www.mako.co.il › living-home-styling › furniture
Apr 12, 2015 · ל שמרת הזורע יש כאמור ליין נרחב של דגמים שונים לכורסת סבתא, המחיר נע מ-999 שקל עד 3,800 שקל, תלוי בדגם ובפונקציות. הכורסאות מכונות טורינו, מייפילד, בורדו, דאלי, ונוס, קולורדו ודאלאס, מאלי, דניאל ועוד ...
ריהוט בסגנון רטרו | עיצוב רטרו לבית | רהיטי עץ מלא רטרו
https://www.vastu.co.il › ריהוט-בסגנון-ר...
... ליהנות ממוצרים חדשים, איכותיים ונוחים אשר נראים כאילו נוצרו לפני שנים רבות. בגלריית הריהוט וסטו תוכלו לבחור מגוון רחב של רהיטים בסגנון רטרו.
ריהוט וינטג - לאופרד רהיטים
https://www.leopardhome.com › ריהו...
כל אחד שמעוניין להעניק לבית שלו פן מיוחד, יכול לרכוש ריהוט בסגנון וינטג' ייחודי אשר יהפוך את הבית לבית בעל עיצוב מקורי. מכיוון שפעמים רבות כאשר מדובר בריהוט ...
ריהוט וינטאג' - קטלוג רהיטים בסגנון וינטג דגמי 2022 - …
ריהוט וינטג בקטלוג חדש 2022 - רהיטים בסגנון וינטג מקורי, מגוון דגמים חדשים מקטלוג של Treemium ריהוט כפרי אמיתי ויפיפה לביתכם. הקליקו לפרטים.
רהיטים וינטג' | ריהוט בסגנון וינטג' - עיונה
Mar 23, 2018 · מחפשים רהיטים בסגנון רטרו? בחנות עיונה, ניתן למצוא רהיטי רטרו, כפרי, עם נגיעות וינטג', שילוב של ישן וחדש. לפרטים היכנסו לאתר.
רהיטים בסגנון עתיק | רהיטי עץ מלא
https://pashut-signon.co.il › attachment
רהיטים בסגנון עתיק - רהיטי עץ בהזמנה אישית לפי מידה. עיצוב רהיטים מיוחדים לבית בהתאמה אישית. בחרו רהיטים בסגנון עתיק בגלריית רהיטי עץ מלא פשוט.
רהיטים וינטג' | ריהוט בסגנון וינטג' - עיונה
https://ayuna.co.il › הבלוג
מחפשים רהיטים בסגנון רטרו? בחנות עיונה, ניתן למצוא רהיטי רטרו, כפרי, עם נגיעות וינטג', שילוב של ישן וחדש. לפרטים היכנסו לאתר.
ריהוט וינטאג' - קטלוג רהיטים בסגנון וינטג דגמי 2022 - Treemium
https://www.treemium.co.il › ריהוט-וינ...
ריהוט וינטג בקטלוג חדש 2022 - רהיטים בסגנון וינטג מקורי, מגוון דגמים חדשים מקטלוג של Treemium ריהוט כפרי אמיתי ויפיפה לביתכם. הקליקו לפרטים.
עיצוב וינטג' ורטרו | ריהוט וינטג' לבית | רהיטים בסגנון רטרו - באני בי
https://www.bunnybee.co.il › 205587-עיצוב-וינטג-ורטרו
ריהוט לבית בסגנון וינטג' ורטרו במבחר של רהיטים ואביזרים. בחרו פריטי ריהוט ועיצוב רטרו ווינטג' לבית בחנות באני בי.
רהיטים וינטג' | ריהוט בסגנון וינטג' - עיונה
ayuna.co.il › רהיטי-רטרו-וינטג
Mar 23, 2018 · מה זה אומר – ריהוט בסגנון וינטג’? ריהוט בסגנון וינטג כפי שאנו מתכננים, מעצבים ומייצרים, מקבל את השראתו מסגנונות עיצוב קודמים שיכולים להיות מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, החל מעשורים קודמים ועד למאות קודמות. גישת הרטרו ניכרת בהיבטים שונים של הרהיט, לרבות סגנון עיצוב, טכניקות עבודה, צבעים, חומרים ועוד.