חיפשת:

רב שעושה ניסים

גם "נביא" שעושה ניסים יכול להיות נביא שקר - סרוגים
https://www.srugim.co.il/123414-גם-נביא-שעושה-ניסים-יכול-להיות...
14-08-2015 · גם "נביא" שעושה ניסים יכול להיות נביא שקר ישנו הבדל בין התורה לנבואה – התורה היא ניצחית, לעולמי עולמים, ולעומתה הנבואה הינה דברי קבלה, דברים המתקבלים מרבש"ע לפי צורך השעה, הדור והמעשה.
רב שעושה ניסים - פורום נוער וגיל ההתבגרות - פורומים - ערוץ 7
www.inn.co.il › Forum › Forum
רב שעושה ניסים שימכר, י"ב בניסן, 20:11 (25/03/2021) שלום יש לי מחלה מאוד קשה שלהתפאות ממנה זה רק מעל הטבע מישהו מכיר רב גדול שיכול לרפא אותי?
רב שעושה פדיון נפש - קופת הקודש חזון איש - עמותת החסד
https://www.kopat-chazonish.co.il/רב-שעושה-פדיון-נפש
רב שעושה פדיון נפש פדיון נפש נועד לבטל גזרות, לשנות את מזלו של האדם ולתת לאדם סגולות טובות של בריאות ורפואה. תיקון פדיון נפש מיועד להשפיע על האדם כולו ברוחניות ובגשמיות. חשוב לדעת, שגם כאשר מבצעים פדיון נפש למטרה מסוימת הפעולה פועלת בדברים רבים אחרים. כדי לעשות פדיון נפש זקוקים לידע עצום בתורה ולידיעות עמוקות בתורת הקבלה.
מורה פרטית רינתיה נסים - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il/מורה-פרטי/רינתיה-נסים
מורה פרטית רינתיה נסים. ... בסגנון שעושה לכם טוב, ובאופן מקצועי ומשכנע. ... ממליצה בחום רב! 09/08/2020. שתף: R. Ronny . מורה מדהימה! כל שיעור הוא חוויה, למדתי המון ונהנתי מכל רגע.
השיחה האחרונה: הרב תומר בן שטרית, המקובל של הסלבס, נפטר מקורונה
krayot.mynet.co.il › local_news › article
Sep 20, 2021 · הוא זה שעושה ניסים ונפלאות" ( צילום מהאלבום ) בדרך לשם נזכרתי שלא ממש שמתי לב ללבוש שלי, בכל זאת רב, אולי צריך חצאית, אולי שרוולים, ואני בכלל עם מכנסיים וחולצה קצרה.
השיחה האחרונה: הרב תומר בן שטרית, המקובל של הסלבס, נפטר מקורונה
https://raanana.mynet.co.il › ...
בראש השנה, א' בתשרי, שבוע ימים לאחר שחלה, נפטר הרב בבית החולים אסותא והוא בן 39 בלבד. קראו גם: ... "הכל מאת ה'. הוא זה שעושה ניסים ונפלאות".
מעשי ניסים • המקובל מקרית גת - כל הזמן
https://www.kolhazman.co.il › ...
הרב מויאל. בחירות 2015: שמו של המקובל הגאון הצדיק רבי ניסים מויאל זצ"ל עלה לכותרות בכל כלי התקשורת, התנועה לאיכות השלטון פנתה למפכ"ל המשטרה ...
הרב שמואל טכובר. שם סוד שנלחש מפה לאוזן - על ישועות וסיפורי ניסים ...
https://www.new4u.co.il › ...
שם סוד שנלחש מפה לאוזן – על ישועות וסיפורי ניסים אישיים כעת הותר לנו לשתף ולחשוף מעט יותר את הרב הצדיק המקובל, הרב שמואל טכובר - לכל מי ...
לאיפה נעלמו הניסים? - נכון, השמש זורחת ותינוקות נולדים. אך ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/672388
אני מדבר על ניסים מן הסוג של קריעת ימים, של מתים שקמים לתחייה, של קולות מן ... זהו קיום נוח ובטוח, אך שאינו נמשך זמן רב. ככל שהילד מתפתח ... הם מפקחים על כל צעד שעושה ילדם ומשפיעים בשקט על ...
כיצד נזכה לישועות וניסים? עצה מפתיעה מהרב שך - הידברות
https://www.hidabroot.org › ...
"כאשר הקדוש ברוך הוא רואה שיהודי עושה מעל לגדר הטבע – עוזר גם הוא מעל לדרך הטבע!". הרב שך מסביר כיצד כל אחד מאיתנו יכול לחולל ניסים.
סיפורי ניסים | הרב רפאל מאמו
https://www.haravmamo.co.il › ...
לא סתם זכה הרב רפאל מאמו שליט"א לכינוי "הרואה", יכולותיו הם בלתי נגמרות וכל פעם הוא מצליח להדהים את הבאים לבקרו בניסים ונפלאות חדשים.
הנסים של ישו – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הנסים_של_ישו
סוגים ומניעים
"מקובל שהשתמש בכוחות טומאה": מיהו הרב עזרא שיינברג - Ynet
https://www.ynet.co.il › ...
רב נערץ בעל כוחות, שידע "לראות דרך עיני תלמידיו", ולחזות את תוצאותיהן של בדיקות רפואיות: תלמידי ישיבת אורות האר"י נעים בין תחושת בגידה וחוסר ...
לזכות לברכת הצדיק המקובל המלומד בניסים - קופת הקודש חזון איש
https://www.kopat-chazonish.co.il › ...
רבים נושעו וראו ניסים גלויים, בזכות פעולותיו הנסתרות, על פי הקבלה והסוד. תנאי אחד ויחיד מתנה הרב שטרן עם כל באי ביתו בבקשה ובתחינה לעצה טובה, ברכה, ...
הכול זה ניסים - צריכים להילחם על האמונה! - תהילים
https://www.tehillim-center.co.il/article/5706
22-09-2021 · הרב שלום ארוש: במה אתה מאמין, בטבע או בניסים שעושה לנו הקדוש ברוך הוא בכל רגע ורגע? הכול זה ניסים - צריכים להילחם על האמונה!
רב שעושה פדיון נפש - קופת הקודש חזון איש - עמותת החסד
www.kopat-chazonish.co.il › רב-שעושה
רב שעושה פדיון נפש. רב שעושה פדיון נפש. פדיון נפש נועד לבטל גזרות, לשנות את מזלו של האדם ולתת לאדם סגולות טובות של בריאות ורפואה. תיקון פדיון נפש מיועד להשפיע על האדם כולו ברוחניות ובגשמיות ...
מאמר ברוך שעשה ניסים תשט"ו - קונטרס חנוכה - תנש"א - ספרים
he.chabad.org › library › article_cdo
מאמר ברוך שעשה ניסים תשט"ו. בס"ד. ש"פ וישב, מבה"ח טבת ה'תשט"ו *. ברוך שעשה נסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה 1, ומבאר אדמו"ר (מהורש"ב) נ"ע במאמרו ד"ה זה 2, דנסים לשון רבים הם (נוסף על נסים רבים, גם) ריבוי ...
ועל הניסים: מצעד עושי הניסים של המגזר - כיפה
https://www.kipa.co.il › ...
הרב חיים כהן (71) הוא חקלאי פשוט שמאז והחל לעסוק בקבלה, ... אף ידוע כחוזה אירועים עתידים ואף תוצאות פוליטיות והוא בעל מעשי ניסים לא מעטים.
המקובל של המדינה: הכירו את הרב מאיר מסלטי שליט"א | כאן דרום - אשדוד
https://www.kan-ashdod.co.il › ...
את כל אלו מעניק הרב מכוח הקדושה שקיבל בירושה. דרך תפילות ושמות קודש הוא מחולל ניסים, מרפא אנשים, משכין שלום ומוציא אנשים מהבוץ אליו הם נקלעו.
השיחה האחרונה: הרב תומר בן שטרית, המקובל של הסלבס, נפטר ...
https://raanana.mynet.co.il/local_news/article/PN5EAWEK6
20-09-2021 · הוא זה שעושה ניסים ונפלאות" ( צילום מהאלבום ) בדרך לשם נזכרתי שלא ממש שמתי לב ללבוש שלי, בכל זאת רב, אולי צריך חצאית, אולי שרוולים, ואני בכלל עם מכנסיים וחולצה קצרה.
דרשות למעגל השנה: פרשת מקץ וחנוכה - הרב ניסים פרץ זצוק"ל
https://drashotforyou.blogspot.com/2014/12/blog-post_57.html
פרשת מקץ וחנוכה - הרב ניסים פרץ זצוק"ל ... והקב"ה שעושה את הכל לְאָיִּן, יבטל את כל הגזירות ויפעיל את כל הי"ג מידות שלו לרחמים על ישראל. לכן תיקנו להודות ולהלל.
רב ניסים גאון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רב_ניסים_גאון
קשריו עם בני דורו
פרשת תצוה - מעלת משה רבנו - פרדס נסים - הרב ניסים פרץ זצוק"ל
sites.google.com › site › rabbinissimperetz
וזה "אתה תצוה", וזה "ויקחו אליך שמן זית זך", שכל הנשמות יבואו אליך. אתה תתפשט בכל דור ודור, בכל צדיק, בכל יהודי. אז פה רואים מעלתו של משה רבנו עליו השלום, איזה מעלה, איזה גדולה, "אתה תצוה את בני ...
רב שעושה ניסים - פורום נוער וגיל ההתבגרות - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1272929
08-12-2021 · רב שעושה ניסים שימכר, י"ב בניסן, 20:11 (25/03/2021) שלום יש לי מחלה מאוד קשה שלהתפאות ממנה זה רק מעל הטבע מישהו מכיר רב גדול שיכול לרפא אותי?
Believer – טיפול CBT ו ACT עם ניסים אשכנזי
https://believer.co.il
באהבה ובאמונה רבה, ניסים. שמחה היא לי להעיד עדות נאמנה בשבחו של ר' ניסים אשכנזי ידידי ורעי שעושה מלאכת קודש במקצועיות ,התמסרות ואמונה בתחומי היעוץ האישי והזוגי באמצעות כישורי אישיותו שחננו ה ...
N12 - אחרי שנתיים במעצר: הודיה מונסונגו שבה לישראל
https://www.mako.co.il/news-israel/2021_q3/Article-ce5ddf576051c71026.htm
24-09-2021 · עם הנחיתה בישראל אמרה הודיה: "תודה רבה לכולם, לבורא עולם שעושה ניסים ולמשפחה המדהימה שלי ולאבא שלי שהיה איתי ארבעה חודשים. תודה רבה לכולם".