חיפשת:

רב קו רכבת ישראל

טרום הנסיעה - מידע שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך - רכבת ישראל
http://info.myrail.co.il › טרום-הנסיעה
באמצעות כרטיס רב קו תוכלו לנסוע בכל אמצעי התחבורה הציבורית. ניתן להטעין את הרב קו בכרטיסי נסיעה בהתאם לתוכניות הנסיעה שלכם. שימוש ברב קו מעניק לכם מגוון ...
ראשל"צ, עבודות לילה בקטע משדרות משה דיין (ימים ראשון יעד ...
https://www.egged.co.il/מאמר-36651-ראשל-צ-עבודות-לילה-בקטע...
טעינת רב קו; ... (תחנת רכבת ראשונים): ייסע על פי המסלול הקיים עד צומת שדרות משה דיין/ חיים ברלב, יפנה ימינה לרחוב חיים ברלב, שמאלה לרחוב גדולי ישראל, שמאלה (בכיכר) להמשך רחוב גדולי ישראל, ימינה ...
סוגי כרטיסים - רכבת ישראל
www.rail.co.il › tickets
בהתאם להנחיות משרד התחבורה, רכישת סוגי הכרטיסים הבאים תתאפשר רק על גבי כרטיס רב קו: כרטיסייה, גמיש יומי משולב, רב קו גמיש 7 (רכבת או משולב) ורב קו גמיש 30 (רכבת או משולב).
נוסעים בתחבורה הציבורית עם 'רב-קו'!
https://pti.org.il › ravkav › subscription
נוסעים בתחבורה הציבורית עם רב קו - כרטס הנסיעה של ישראל. ... תקף לנסיעה באוטובוס, רכבת, רכבת קלה, מטרונית בהתאם לסוג הכרטיס הנבחר.
מכירת כרטיסים לרכבת אונליין | טוענים את הרב-קו בכרטיס לרכבת ...
https://ravkavonline.co.il › buy-train-...
גם עם הזמנת שובר עדיין יש לשלם על הנסיעה באמצעות הרב-קו. אנחנו ממליצים להיערך מראש עם רב-קו טעון, ולהזמין שובר באתר רכבת ישראל על מנת שלא תתעכבו בתחנה.
סופרבוס - superbus.co.il
www.superbus.co.il/inner.asp?page=news&item=2766
רכבת ישראל. כפיר - רכבת קלה ירושלים. רב קו. רב קו. רכישת כרטיסים דרך האינטרנט ...
רב-קו אונליין | השירות הרשמי למכירה וטעינה של חוזי נסיעה ...
https://ravkavonline.co.il/he
רב-קו אונליין למוסדות וארגונים פתרונות טעינת רב-קו המותאמים לצרכים של מוסדות וארגונים גדולים ובינוניים. אפשרויות תשלום מגוונות, חשבונית חודשית מרוכזת, אפשרויות שליטה ובקרה וליווי אישי.
ערך צבור ברחבי הארץ וגם ברכבת ישראל!
https://www.gov.il › news › tarrifs_o...
הסדר הנסיעה ערך צבור מאפשר לטעון בכרטיס הרב-קו סכומי כסף קבועים. שימו לב! הסדר הנסיעה "ערך צבור" אינו קיים בשלב זה ברכבת הקלה בירושלים. הרכבת הקלה בירושלים ...
רב-קו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רב-קו
רב־קו הוא כרטיס חכם, המשמש כאמצעי תשלום במערכת התחבורה הציבורית בישראל. הכרטיס הונהג לראשונה בשנת 2008, כרטיס זה החליף את השימוש בכרטיס נסיעה שהיה נהוג קודם לכן.
רב-קו - אפליקציות ב-Google Play
play.google.com › store › apps
אודות השירות. • סריקה וטעינת כרטיסי רב-קו של כל חברות האוטובוסים והרכבות - דן, אגד, קווים, מטרופולין, סופרבוס, רכבת ישראל, אפיקים, דן בדרום, דן באר שבע, דן בצפון - מטרונית, כרמלית, סיטיפיס, אגד ...
איך מגיעים לש.א.ב. מערכות בחיפה באוטובוס או רכבת ישראל?
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-ש_א_ב_מערכות-Israel...
היעזר ב-Moovit כדי למצוא את המסלולים הטובים ביותר כדי להגיע אל ש.א.ב. מערכות באמצעות תחבורה ציבורית. קבל הנחיות מסלול, צעד אחר צעד, הכוללות זמני הגעה מעודכנים עבור אוטובוס או רכבת ישראל ב-חיפה.
כרטיסי מנוי תקופתיים ... - רב קו
https://www.rail.co.il/ravkav/pages/integrated.aspx
רכבת ישראל > רב קו > כרטיסי מנוי תקופתיים משולבים בין מטרופולינים תמונת דף כרטיסי מנוי תקופתיים משולבים בין מטרופולינים
רב קו רכבת ישראל – רב קו – כרטיס הנסיעה של ישראל
http://רב-קו.co.il › רב-קו-רכבת-ישראל
רב קו רכבת ישראל. החל מספטמבר 2012 ניתן להשתמש בכרטיס הרב קו ששימש עד כה את בערך האוטובוסים גם ברכבת ישראל. בשלב זה ניתן לטעון את כרטיס הרב קו בהסדרי נסיעות ...
הזמנת כרטיס רב-קו חדש בלי לצאת מהבית!
https://ravkavonline.co.il/he/ravkav-issue-request/order-ravkav-online
מגישים בקשה באתר. בוחרים כרטיס רב-קו חדש או חלופי ואת סוג הפרופיל. גם בעלי פרופיל מיוחד כמו אזרחים ותיקים, נוער, סטודנטים, זכאי ביטוח לאומי ונכים יכולים להזמין כרטיס רב-קו בהצגת אישורים מתאימים.
רכבת ישראל כרטיס נסיעה רב קו
https://רכבת-ישראל.org.il › בלוג
שימו לב: רכבת ישראל עוברת להשתמש בכרטיס נסיעה רב קו, החל מה-1.12.14 כל נוסעי יעברו להשתמש בכרטיס לנסיעות ברכבת, ניתן לטעון את הכרטיס גם לנסיעות באוטובוס.
רב-קו - רכבת ישראל
https://www.rail.co.il › ravkavinfo
כרטיס רב-קו הוא כרטיס שניתן להטעינו, בהתאם לצרכי הנסיעה שלכם ומעניק הנחות בנסיעות בתחבורה הציבורית, גם ברכבת וגם באוטובוס. הכרטיס הוא אישי ומוצגים בו שם ותמונה ...
תעריפי נסיעה על גבי רב קו
www.rail.co.il › taarif
רב-קו. תעריפי נסיעה על גבי רב קו. עמדות שירות. שאלות ותשובות. תשלום נסיעה בטלפון נייד. סוגי כרטיסים. זכאויות הנחות ופטורים. שימו לב! קבלת הנחה בתעריפי הנסיעה, מותנית ברכישה על גבי כרטיס רב קו בלבד.
רב קו - עמדות שירות בתחנות הרכבת
www.rail.co.il › ravkav › pages
עמדות שירות. רב-קו. רב-קו. עמדות שירות. תעריפי נסיעה על גבי רב קו. שאלות ותשובות. סוגי כרטיסים. זכאויות, הנחות ופטורים. חוסכים בזמן ונרשמים להנפקת כרטיס רב קו באתר רב קו אונליין או באתר Hopon.
רב-קו
https://www.rail.co.il/ravkav/pages/ravkavinfo.aspx
בכל פנייה בנושא טעינת רב קו באמצעות אתרי/יישומוני Hopon או רב-קו אונליין, יש לפנות אל מוקדי השירות של האתר/היישומון, שבאמצעותו ביצעתם את טעינת הרב קו ולא לרכבת ישראל.
רב-קו
www.rail.co.il › ravkav › pages
בכל פנייה בנושא טעינת רב קו באמצעות אתרי/יישומוני Hopon או רב-קו אונליין, יש לפנות אל מוקדי השירות של האתר/היישומון, שבאמצעותו ביצעתם את טעינת הרב קו ולא לרכבת ישראל.
מכירת כרטיסים לרכבת אונליין | טוענים את הרב-קו בכרטיס לרכבת ...
ravkavonline.co.il › he › buy-train-tickets-online
אנחנו ממליצים להיערך מראש עם רב-קו טעון, ולהזמין שובר באתר רכבת ישראל על מנת שלא תתעכבו בתחנה. לאתר רכבת ישראל >>