חיפשת:

ראש השנה יח א

בבלי/ראש השנה/יח/א - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wiki
בבלי/ראש השנה/יח/א ... יז: | יח. ... שיתין שנין תנו רבנן משפחה אחת היתה בירושלים שהיו מתיה מתין בני י"ח שנה באו והודיעו את רבן יוחנן בן זכאי ...
פרשני:בבלי:ראש השנה יח א – ויקישיבה
https://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php/פרשני:בבלי:ראש_השנה_יח_א
ראש השנה יח א. חברותא []. כאן, בפסוק שנאמר בו כי ה' ישא פנים, מדובר קודם גזר דין. ואילו כאן, בפסוק שנאמר שה' אינו נושא פנים, מדובר לאחר גזר דין. ומכאן קשה על מה שאמר רבי יוחנן שתשובה מקרעת גזר דין!
ראש השנה יח א - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › רא...
ראש השנה יח א ... בר"ה כל באי העולם עוברין לפניו כבני מרון: ... מתני'על ששה חדשים השלוחין יוצאין על ניסן מפני הפסח על אב מפני התענית על אלול מפני ר" ...
הדף היומי - ראש השנה יח - הדף היומי ב15 דקות - שיעורי דף ...
https://www.sinai.org.il/daf-yomi-rosh-hashana-18
דף יומי מסכת ראש השנה דף יח (יח. 10- עד יט: 9+) חלק א – כל באי עולם עוברים לפני כבני מרון. מעביר אותנו אחד אחד – כמו אמרנא – כבשים, כמו מעלות בית מרון, מלשון מרות (כמו חיילים שיוצאים למלחמה).
ראש השנה יח - פורטל הדף היומי
http://daf-yomi.com › dafyomi
להורדת האפליקציה (מומלץ!) אל תציג שוב. תרומות. לדף הקודם י' תשרי תתל"ד : ראש השנה יח ...
פורטל הדף היומי: הארה מהתלמוד הירושלמי (ראש השנה יח ע"א)
daf-yomi.com › DYItemDetails
תלמוד בבלי (ראש השנה יח, א): "אמר רבא: בזבח ובמנחה - אינו מתכפר, אבל מתכפר בתורה. אביי אמר: בזבח ומנחה - אינו מתכפר, אבל מתכפר בתורה ובגמילות חסדים.
פרשני:בבלי:ראש השנה יח א – ויקישיבה
https://www.yeshiva.org.il › index.php
ואילו כאן, בפסוק שנאמר שה' אינו נושא פנים, מדובר לאחר גזר דין. ומכאן קשה על מה שאמר רבי יוחנן שתשובה מקרעת גזר דין! ומתרצינן: הכא נמי גם כאן ...
ראש השנה יח א - 18a - תלמוד בבלי - Talmud Bavli
https://il.talmud-bavli.com › rosh-has...
ראש השנה יח א - גמרא. כאן קודם גזר דין כאן לאחר גזר דין הכא נמי ביחיד וגזר דין דיחיד תנאי היא דתניא היה רבי מאיר אומר שנים שעלו למטה וחוליין שוה וכן שנים ...
ראש השנה יח א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ראש_השנה_יח_א
ראש השנה יח א. ... יום ל' ויום ל"א היכי מקשי הגמרא דאי מעברינן לאלול והא קא מיקלקלא ראש השנה ומה קלקול יהא להם כיון שעשו ר"ה שני ימים ל' ול"א א"ו הדבר ברור כשמש שלא היו עושין אלא יום למ"ד לאלול ...
Rashi on I Samuel 25:38 - Sefaria
www.sefaria.org › Rashi_on_I_Samuel
ורבותינו אמרו (ראש השנה יח א): אלו עשרת ימי תשובה, שהמתין לו הקב"ה שיחזור בתשובה. ויש אומרים: כנגד עשר לגימות שנתן נבל לעבדי דוד, ששלח לו דוד עשרה נערים והאכילן: After ten days.
ראש השנה יח א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ראש_השנה_יח_א
<< · ראש השנה · יח א · >> מידע על מהדורת ויקיטקסט • דפים מכל רחבי ויקיטקסט שמקשרים לעמוד זה מהדורה מבוארת
ראש השנה יח ע"א - daf-yomi.com
https://www.daf-yomi.com/DafYomi_Page.aspx?vt=1&id=1320
כדי לסיים את יבמות למרות מסכת יבמות רק אם אמצא חומרי עזר אחכה לכתובות הצבעה תוצאות
הדף היומי - מסכת ראש השנה דף יח - YouTube
https://www.youtube.com › watch
דף היומי - שיעורי הדף היומי בגמרא תלמוד בבלי מסכת ראש השנה מבית "דרשו" עם הרב אליהו אורנשטיין שליט"א דף יומי קצר וישיבתי.
חב"ד | עשרת ימי תשובה | מעלתם של עשרת ימי התשובה
www.chabad.org.il › Articles › Article
(ראש-השנה יח,א) מתי הוא מצוי "דרשו ה' בהימצאו". אימתי הוא מצוי? בזמן שישראל עושים תשובה - מצוי להם, שנאמר (דברים ד,כט): "וביקשתם משם את ה' אלוקיך ומצאת כי תדרשנו בכל לבבך ובכל נפשך". "קראוהו בהיותו ...
פני יהושע/ראש השנה/יח/א – אוצר הספרים היהודי השיתופי
wiki.jewishbooks.org.il › mediawiki › wiki
דף זה הועלה אוטומטית, ייתכנו שגיאות בתחביר קוד הדף. נא לא להסיר את התבנית לפני בדיקת תקינות ידנית
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת ראש השנה דף יח עמוד א
https://www.hebrewbooks.org/shas.aspx?mesechta=9&daf=18&format=pdf
ב ב: ג ג: ד ד: ה ה: ו ו: ז ז: ח ח: ט ט: י י: יא יא: יב יב: יג יג: יד יד: טו טו: טז טז: יז יז: יח יח: יט יט: כ כ: כא כא: כב כב: כג כג: כד כד: כה כה: כו כו: כז כז: כח כח: כט כט: ל ל: לא לא: לב לב: לג לג: לד לד: לה. >>. -- …
ראש השנה יז א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ראש_השנה_יז_א
ראש השנה יז א. ... יח) נושא עון ועובר על פשע תנא דבי רבי ישמעאל מעביר ראשון ראשון וכן היא המדה אמר רבא ועון עצמו אינו נמחק דאי איכא רובא עונות מחשיב בהדייהו ...
גמרא מתיבתא ראש השנה חלק א (דף ב-יח) פנינים - Z. Berman Books
https://zbermanbooks.com › גמרא-מתי...
גמרא מתיבתא ראש השנה חלק א (דף ב-יח) פנינים. Be the first to review this product. $28.00. In stock. SKU. 18407. Qty. Add to Cart. Wish List.
ראש השנה יח ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ראש_השנה_יח_ב
מתוך: חידושי הרשב"א על הש"ס/ראש השנה/פרק א בזמן שיש שלום יהיו לששון ולשמחה: פירוש "בזמן שיש שלום" - שישראל שרויין על אדמתם.
ראש השנה י״ח א - ספריא
https://www.sefaria.org.il › ... › בבלי › סדר מועד › ראש השנה
ראש השנה י״ח א. תלמוד מהדורת ויליאם דוידסון. שמירה "ראש השנה י״ח א". Toggle Reader Menu Display Settings. טוען מידע... י״ח א. א.
פרשני:בבלי:ראש השנה יח א – ויקישיבה
www.yeshiva.org.il › wiki › index
ראש השנה יח א. חברותא . כאן, בפסוק שנאמר בו כי ה' ישא פנים, מדובר קודם גזר דין. ואילו כאן, בפסוק שנאמר שה' אינו נושא פנים, מדובר לאחר גזר דין. ומכאן קשה על מה שאמר רבי יוחנן שתשובה מקרעת גזר דין!
HebrewBooks.org -בבלי - מסכת ראש השנה דף יח עמוד א
https://www.hebrewbooks.org/shas.aspx?mesechta=9&daf=18&format=text
עשרה עבדים שלח לו דוד כדמפרש בקרא (ש"א כה) ונתן להם סעודה אחת לפיכך נתלו לו עשרה ימים: רב נחמן אמר אלו עשרה ימים כו'. שהמתין לו הקב"ה שישוב ולא שב: בר"ה כל באי עולם כו' כבני אמרנא.
כחיילות של בית דוד | הרב הגאון שאול ישראלי זצ"ל | בית המדרש ...
www.yeshiva.org.il › midrash › 520
ג' לשונות: כבני אמרנא, כמעלות בית מרון, כחיילות של בית דוד (ראש השנה יח, א). שני הראשונים לקוחים מדוגמת החיים. יש הצועדים כמעלות בית מרון, אשר אינם סובלים שעוד משהו יתקדם, אשר אם משהו עומד להם, או ...
Rosh Hashanah 18a - Sefaria
https://www.sefaria.org › ... › Daf 18a
ראש השנה י״ח א ... כָּאן קוֹדֶם גְּזַר דִּין, כָּאן לְאַחַר גְּזַר דִּין! הָכָא נָמֵי בְּיָחִיד. ... וּגְזַר דִּין דְּיָחִיד ...
הדף היומי מסכת ראש השנה דף יח - דרשו
https://www.dirshu.co.il › ...
הדף היומי מסכת ראש השנה דף יח - דרשו מגיש: שיעורי הדף היומי בגמרא בצורה פשוטה ובהירה מפי הרב אליהו אורנשטיין שליט''א.
ראש השנה טז א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ראש_השנה_טז_א
ראש השנה טז א. ... יח) ותפקדנו לבקרים רבי נתן אומר אדם נידון בכל שעה שנא' ... כגון יום טוב של ראש השנה שחל להיות בשבת אף על גב דאמרה תורה "תקעו" - עמדו וגזרו שלא לתקוע. וכל שכן זה לצורך.