חיפשת:

ראש הנקרה תו ירוק

הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/green-pass-info
03/10/2021 · בעקבות עדכון של מדיניות הזכאות לתו ירוק, תו שהופק לפני 3.10.2021 כבר לא בתוקף. אם צילמת או הדפסת תו ירוק שהופק לפני יום זה, קוד הQR שמופיע עליו לא יעבוד בכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק. לכן יש להפיק תו חדש. להפקת תו ירוק בהתאם להנחיות החדשות ועם עיצוב ותוקף עדכניים ...
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › directives › green-pass-info
Oct 03, 2021 · ניתן לקיים מרתון בהצגת תו ירוק (אין לקיים מרתון בהשתתפות של יותר מ-5,000 איש). ניתן להיכנס למלון בהצגת תוצאה שלילית לבדיקת PCR שנעשתה מחוץ לישראל עד 72 שעות לפני הצגתה במלון .
ראש הנקרה – אתר תיירות ראש הנקרה
https://www.rosh-hanikra.com
ראש הנקרה – סיפור אהבה בין ההר לים. איבקנו את הסלעים, צבענו את הים בטורקיז מדהים, הוספנו אטרקציות חדשות שיהפכו את טיולכם לחוויה מדהימה שתשאיר טעם של עוד.
טיול בלי תו: 10 מקומות פתוחים בטבע - וואלה! תיירות
travel.walla.co.il › item › 3455256
Aug 19, 2021 · הקבוע היחיד יהיה הרכס הלבן האדיר של ראש הנקרה, שניצב כמו מגדלור, ויאותת לכם שבעוד שעה קלה תגיעו אל קצה הארץ.
אתר התיירות ראש הנקרה - Home | Facebook
https://iphone.facebook.com/roshhanikra
‎‎אתר התיירות ראש הנקרה‎ is on Facebook.‎ To connect with ‎אתר התיירות ראש הנקרה‎, log in or create an account.
ראש הנקרה – אתר תיירות ראש הנקרה
www.rosh-hanikra.com
ראש הנקרה – סיפור אהבה בין ההר לים. איבקנו את הסלעים, צבענו את הים בטורקיז מדהים, הוספנו אטרקציות חדשות שיהפכו את טיולכם לחוויה מדהימה שתשאיר טעם של עוד.
כפר הנופש 'נקרות' בראש הנקרה
https://nekarot.co.il
כפר נופש בגליל המערבי המתפרס על 42 דונם של מרחבים עצומים וטבע ירוק.ממוקם בסמוך לקו החוף ומונה כ- 52 חדרי אירוח למשפחות, זוגות וקבוצות.
אחרי 44 יום אתר ראש הנקרה ייפתח מחר מחדש - PassportNews
https://passportnews.co.il › אחרי-44-יו...
הנהלת אתר התיירות ראש הנקרה מעדכנת כי 44 ימים אחרי שנסגר, יפתח מחר (ג') האתר מחדש לקהל הרחב. תתאפשר ירידה ועליה ברכבל וסיור עצמאי בנקרות ...
אתר התיירות ראש הנקרה - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › poi
אפשר לצאת מהמנהרה שבראש הנקרה לסיור אופניים או רכב חשמלי לאורכה של טיילת אכזיב ולצפות בשמורת ראש הנקרה ונחל בצת ובדייגים הזורקים את חכתם אל הים.
צימר הבית של יעל - רומנטיקה במטע אבוקדו - הבריכה בראש הנקרה, בצת
https://my.weekend.co.il › ...
קיבוץ ראש הנקרה (במרחק של 4 ק"מ מבצת) נמצא על רכס הרים המשקיף למפרץ יפהפה שתחילתו ב"רגל הפיל" (בראש הנקרה) וסיומו בחיפה. שם בפינה קסומה נבנו 2 בריכות ...
איפה נצטרך תו ירוק - והאם הוא יבלום את התחלואה? שאלות ותשובות
https://www.ynet.co.il › news › article
מהו התו ירוק? מדובר באותו תו ירוק שהונהג לאחר הסגר השלישי - אישור כניסה למקומות בילוי ופנאי עבור מי שחוסנו בשתי מנות נגד קורונה או החלימו.
רכישת כרטיסים לאתר – ראש הנקרה
www.rosh-hanikra.com › online
ראש הנקרה. הנקרות הן תוצאה גיאולוגית של תהליך הנמשך מאות ואלפי שנים. תחילתו בשרשרת זעזועים תת קרקעיים שפערה סדקים בסלע. מי הגשמים חדרו מבעד לסדקים שנפערו, המיסו אותם ויצרו בתוכם מחילות ...
כפר הנופש 'נקרות' בראש הנקרה
https://nekarot.co.il
ממוקם בסמוך לקו החוף ומונה כ- 52 חדרי אירוח למשפחות, זוגות וקבוצות. לרשות אורחינו מרכז ספא מקצועי, חדר כושר, אולם כנסים, חדר אוכל, בריכת שחיה ומתקני ספא. YouTube. כפר הנופש נקרות. 8 subscribers. Subscribe. חופשה בשגרה החדשה קיץ 2020 - כפר הנופש 'נקרות' ראש הנקרה. Info.
מסעדות בראש הנקרה - Rest
www.rest.co.il › restaurants › rosh-hanikra
הזמנת שולחן. חיפוש קולי. סינון. הצג לפי: התאמה. הצג לפי. התאמה. ציון חוות דעת. הזמנת שולחן. מסעדות סביבך.
מסלול רכוב כביש 899 - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il/מסלול-רכוב-כביש-899
אתר התיירות ראש הנקרה כפר נטוש, כנסיה, מקאם ואתר חומה ומגדל נמשיך על כביש 899 בואכה שלומי, בכיכר הראשונה נפנה שמאלה כ- 300 מ' ונפגוש את מה שנשאר מחורבותיו של הכפר 'באסה', שתושביו נמלטו ללבנון במלחמת העצמאות ועל שמו מושב 'בצת' הסמוך.
אתר התיירות ראש הנקרה - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › ... › ‎אתר התיירות ראש הנקרה‎
www.rosh-hanikra.com We worked, moved, tested, upgraded and everything to serve you a site de Best!!! where you can get all the answers but!!! also enjoy online ...
לבריכות האלה לא צריך תו ירוק - טיולים בישראל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › travel ›
... הטבע והגנים הלאומיים, בהם אין חובה להציג בדיקת קורונה בתוקף. כשלבית הקולנוע ולמסעדות צריך תו ירוק, הנה המקומות בהם אפשר לבלות בלי כאב ראש.
טיול בלי תו: 10 מקומות פתוחים בטבע - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
טיול בלי תו: 10 מקומות פתוחים בטבע ... תו ירוק? ... הקבוע היחיד יהיה הרכס הלבן האדיר של ראש הנקרה, שניצב כמו מגדלור, ויאותת לכם שבעוד שעה ...
טיול בלי תו: 10 מקומות פתוחים בטבע - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/3455256
19/08/2021 · הקבוע היחיד יהיה הרכס הלבן האדיר של ראש הנקרה, שניצב כמו מגדלור, ויאותת לכם שבעוד שעה קלה תגיעו אל קצה הארץ. ועד אז, תתענגו על מרחב שבו סלעי כורכר מצודדים, מפרצונים אינטימיים ובעיקר - אפשרות לגלות פינות התבודדות נהדרות.
אתר התיירות ראש הנקרה - Home | Facebook
iphone.facebook.com › roshhanikra
‎אתר התיירות ראש הנקרה‎. 6,365 likes · 61 talking about this · 491 were here. ‎איבקנו את הסלעים, צבענו את הים בטורקיז מדהים, הוספנו אטרקציות חדשות שיהפכו את טיולכם לחוויה מדהימה שתשאיר טעם של עוד.‎
אתר ראש הנקרה - אטרקציות לילדים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/kids/attractions/location-1.3177812
ראש הנקרה הוא תרגום השם הערבי ראס א-נקורה, על שם הנקרות העצומות הנמצאות במקום. האתר נוצר בתקופת שלטון הבריטים בישראל, כשהמטרה הייתה להעביר פסי רכבת ממצרים דרך ישראל ללבנון, טורקיה ואירופה. הבריטים החליטו שעדיף לחצוב בסלע ולא לעבור מעליו או מסביבו.
אתר התיירות ראש הנקרה - אוצרות הגליל
www.ozrothagalil.org.il › poi › אתר-התיירות
אוצרות הגליל אתר התיירות ראש הנקרה. הנקודה הצפונית ביותר ברצועת החוף של ישראל. חוויה יוצאת דופן של ביקור בפלא טבע שמתחיל עם תצפית עוצרת נשימה לכיוון קו החוף עד חיפה, ירידה ברכבל הקצר ביותר ...