חיפשת:

קרע במיניסקוס פסק דין

תביעת נזיקין בעקבות קרע במיניסקוס | עו"ד נזיקין מומלץ - עורך דין ביטוח ...
https://www.gsa-law.co.il › blog › תב...
קרע במיניסקוס יכול להגרם עקב טראומה בברך, למשל תאונת דרכים/עבודה, מעידה, כריעה או חבלה סיבובית לברך, וכן בשל עומס מצטבר על הברך וניוון. הנזק ...
נכות בגין קרע במניסקוס | אוהד שמואלי - משרד עורכי דין
https://shmuelilaw.co.il › נכות-בגין-קרע...
מיקומו של המניסקוס מעיד על תפקידו, לשמש כ"בולם זעזועים" בעיקר בעת הליכה או מאמץ. בכל ברך מצויים שני מניסקוסים: תיכון (Meniscus medialis) וצידי (Meniscus ...
קרע במיניסקוס תאונת עבודה ואחוזי נכות | אורי דלאל עו"ד נפגעי תאונות ...
https://www.work-accidents.co.il › קר...
קרע במיניסקוס היא אחת מפציעות הברכיים השכיחות ביותר ואחד הגורמים הנפוצים לכאב בברך. והיא יכולה להיקרע בעקבות טראומה או בגלל בלאי יומיומי ...
קרע במיניסקוס - אחוזי נכות - עו"ד אורי דלאל • din.co.il
https://www.din.co.il › articles
צפיות: 43638, המדריך למימוש זכויות ואחוזי נכות במקרים של קרע במניסקוס או פגיעות בברכיים עו"ד אורי דלאל.
קרע במיניסקוס - ביטוח לאומי
https://www.fridmanwork.com/X7166.html
בפנינו ערעור על פסק דינו של בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע (השופט יוסף יוספי; בל 2224/04) בו נדחתה תביעת המערער להכיר בקרע במיניסקוס שאירע לו, לטענתו, ביום 21.11.2002, כבתאונת עבודה כמשמעה בחוק הביטוח הלאומי [נוסח משולב], התשנ"ה-1995. 2.
ועדה רפואית - קרע במיניסקוס
www.fridmanwork.com › MDx-alawyer2154
לטענת המערער, לא היה ספק בדבר קיומו של קרע במיניסקוס. הוועדה לא נדרשה לשקול עניין זה, אלא פסק הדין הורה לוועדה לשקול מחדש עמדתה לאור שני מכתבים של שני רופאים שונים שציינו קיומו של קרע.
זכויות רפואיות לסובלים מקרע במיניסקוס - מגיע לך כסף מביטוח לאומי!
https://www.takana.co.il › זכויות-קרע-מ...
קרע במיניסקוס יכול להיגרם להיגרם בזמן עבודה או בשעות הפנאי וזה יכול להיות חבלה, תאונה ואפילו סיבוב לא נכון של הברך - קראו מהן הזכויות הרפואיות של אלו ...
קרע במיניסקוס - ביטוח לאומי
www.fridmanwork.com › X7166
פסק דין השופט יגאל פליטמן 1. בפנינו ערעור על פסק דינו של בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע (השופט יוסף יוספי; בל 2224/04) בו נדחתה תביעת המערער להכיר בקרע במיניסקוס שאירע לו, לטענתו, ביום 21.11.2002, כבתאונת עבודה כמשמעה בחוק הביטוח ...
קרע במיניסקוס - הגבלה ביישור ברכיים
www.fridmanwork.com › LAWx-lawyers116089
קרע במיניסקוס - הגבלה ביישור ברכיים 1. בפניי ערעור על החלטת הוועדה הרפואית לעררים (נפגעי עבודה) מיום 01/05/2011, אשר קבעה למערער דרגת נכות יציבה בשיעור 10% לפי סעיף 48 (2) (ז) (1).
תאונת דרכים קרע במיניסקוס
https://www.fridmanwork.com/ADVX-z130.html
פסק דין : 1. התובע, מס' 1 (להלן: התובע), שהינו יליד 15/3/77 נפגע בתאונת דרכים , כהגדרתה בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה - 1975.
ועדה רפואית - קרע במיניסקוס
https://www.fridmanwork.com/MDx-alawyer2154.html
עוד נטען כי פסק הדין הורה לוועדה לשקול הענקת נכות בגין קרע במניסקוס, אולם אין בהנחיה זו קביעה קטגורית בדבר קיומו הוודאי של קרע במניסקוס, ועניין זה נתון לשיקול דעתה הרפואי של הוועדה לעררים. 6.
קרע במיניסקוס - הגבלה ביישור ברכיים
https://www.fridmanwork.com/LAWx-lawyers116089.html
קרע במיניסקוס - הגבלה ביישור ברכיים 1. בפניי ערעור על החלטת הוועדה הרפואית לעררים (נפגעי עבודה) מיום 01/05/2011, אשר קבעה למערער דרגת נכות יציבה בשיעור 10% לפי סעיף 48 (2) (ז) (1).
קרע במיניסקוס - ערעור על החלטת ועדה רפואית
www.what2do.co.il/קרע-מיניסקוס
בגין קרע במיניסקוס, ללא קשר להשלכותיו, זכאי היה המערער כי תקבע לו נכות של 10%. גם המשיב לא חלק על עצם קיומו של הקרע במיניסקוס אלא טען כי משאין השלכה תיפקודית – אין לקבוע נכות בגינו. דו"ח הארטרוסקופיה לא שלל את קיום הקרע. הדו"ח לא התייחס לעניין זה אלא לשינויים הניווניים לבדם.
קרע במיניסקוס בברך– הסבר על אחוזי הנכות ועל זכויות שונות - עוד זכות
https://www.odzchut.co.il › a-tear-in-...
מי שסובל מקרע במיניסקוס, בדרך כלל זכאי לזכויות כמפורט. אחוזי הנכות בגין הקרע נקבעים בד"כ בגין ההגבלה בתנועות הברכיים או הקרע כשלעצמו. חשוב לבדוק את הזכויות.
תאונת עבודה קרע במיניסקוס המדיאלי - נכות צמיתה
https://www.fridmanwork.com › law...
ערעור על פסק דין זה הוא ברשות. בקשת רשות ערעור, יש להגיש לבית הדין הארצי לעבודה, תוך 30 יום מיום המצאת פסק הדין לצד המבקש. ניתן היום ל' בחשון, תש"ע ( ...
פסק-דין בתיק א 42005/04
https://www.psakdin.co.il › Court › פ...
כלומר, המסמך יכול להעיד על קרע במיניסקוס? ת.כן. בבדיקה של דר' חורב היו סימנים קליניים לקרע לטראלי במינסקוס, הוא הפנה את החולה לארתרוסקופיה.
זכויות רפואיות לסובלים מקרע במיניסקוס - מגיע לך כסף מביטוח לאומי!
www.takana.co.il › זכויות-קרע
קרע במיניסקוס עלול לקרות במהלך תאונת דרכים – במצב זה יש לערב את הביטוח לדרוש את הפיצויים נפילה ארעית ברחוב עקב מדרכה או כביש לא תקינים – ניתן לתבוע את הרשות המקומית בגין רשלנות.
קרע במיניסקוס המדיאלי - אחוזי נכות
https://www.fridmanwork.com/LAWx-lawyers116575.html
Jun 04, 2008 · בפניי ערעור על החלטת הוועדה הרפואית לעררים (נפגעי עבודה) מיום 29/03/2011, אשר קבעה למערער דרגת נכות צמיתה בשיעור 5%. 2. הוועדה לעררים העניקה למערער נכות בשיעור 5% לפי סעיף ליקוי 48 (2) (ז) (1) מותאם במחציתו. 3.
קרע במיניסקוס - אורן בושרי, עורכי דין
https://www.orendin.com › קרע-במיניס...
קרע במיניסקוס – רקמה אופקית בתוך מפרק הברך – זוכה ליחס מיוחד בתקנות הנכות. במובן זה שהקרע מקנה 10% נכות גם בלי כל מגבלה תפקודית.
תאונת דרכים קרע במיניסקוס
www.fridmanwork.com › ADVX-z130
פסק דין : 1. התובע, מס' 1 (להלן: התובע), שהינו יליד 15/3/77 נפגע בתאונת דרכים, כהגדרתה בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה - 1975. תביעתו היא לפיצוי בגין נזקי גוף, שנגרמו לו לפי חוק הפיצויים.
קרע במיניסקוס המדיאלי - אחוזי נכות
www.fridmanwork.com › LAWx-lawyers116575
Jun 04, 2008 · קרע במיניסקוס המדיאלי - אחוזי נכות 1. בפניי ערעור על החלטת הוועדה הרפואית לעררים (נפגעי עבודה) מיום 29/03/2011, אשר קבעה למערער דרגת נכות צמיתה בשיעור 5%.
קרע במיניסקוס - ערעור על החלטת ועדה רפואית
www.what2do.co.il › קרע-מיניסקוס
בגין קרע במיניסקוס, ללא קשר להשלכותיו, זכאי היה המערער כי תקבע לו נכות של 10%. גם המשיב לא חלק על עצם קיומו של הקרע במיניסקוס אלא טען כי משאין השלכה תיפקודית – אין לקבוע נכות בגינו.