חיפשת:

קרן אגם סדנאות

ארכיון Portfolio - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › portfolio
סדנת שמרים מתוקים. מאי 14, 2020. **תאריכים לסדנה בתחתית העמוד** אין סדנה שבה אני לא מכינה עם המשתתפים לפחות עוגת שמרים אחת ...
נשואה למאפייה - קרן אגם
https://kerenagam.co.il
נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה. מכורה לניירות אפיה, סדקים בעוגה, וגם לאבקת סוכר, פרג, ...
סדנאות אפייה בזום - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › סדנאות-אפייה-...
סדנאות אפייה בזום was last modified: נובמבר 26th, 2020 by קרן אגם. Share: נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה ...
סדנת שמרים מתוקים - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › Portfolio
**תאריכים לסדנה בתחתית העמוד**. אין סדנה שבה אני לא מכינה עם המשתתפים לפחות עוגת שמרים אחת מתוקה, כי כשעוגת שמרים חמה יוצאת מהתנור אין מי שיוכל לעמוד בפניה.
נשואה למאפייה: אפיתי. העליתי לאינסטגרם. אלפים התעניינו ...
https://timeout.co.il/קרן-אגם-טור
למתכונאית קרן אגם יש דחף בלתי נשלט לאפייה. היא מכורה לאבקת סוכר, לפרג ולקינמון, והיא מאוהבת בעוגות שמרים חמות. בספרה החדש "נשואה למאפייה" תמצאו מתכונים חדשים בנוסף על …
סדנת להתאהב בבצק שמרים - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › Portfolio
סדנת להתאהב בבצק שמרים ... סדנת להתאהב בבצק שמרים was last modified: אוקטובר 24th, 2021 by kerenadmin. © כל הזכויות שמורות לקרן אגם - פיתוח והקמה: זיו לשם.
Archives - קרן אגם
https://kerenagam.co.il/portfolio
סדנאות זום לחברות וארגונים. המציאות החדשה גרמה לנו לעבוד מהבתים ולהפגש פחות, אבל עדיין אפשר להנות מערב עם החברים לעבודה גם כשכל אחד בביתו ועל הדרך ללמוד להכין מאפים ביתיים וטעימים. בסדנת ...
פיצה ביתית מדהימה - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il/פיצה-ביתית-מדהימה
Jun 11, 2020 · סדנאות אפייה בזום ... קרן אגם אוקטובר 21, 2021 at 10:03 pm. משמח ממש ...
נשואה למאפייה - עמוד 2 מתוך 41 - קרן אגם
https://kerenagam.co.il/page/2
Sep 17, 2021 · קרן אגם. דף הבית ... סדנאות אפייה בזום ... נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה.
מתכונים - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il/מתכונים
סדנאות אפייה ... נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה. ... המתכון באתר חפשו עוגת דבש לחה קרן אגם.
נשואה למאפייה - קרן אגם
https://kerenagam.co.il
Oct 13, 2021 · קרן אגם. דף הבית ... סדנאות אפייה בזום ... נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה.
סדנת שמרים ים תיכונית - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › Portfolio
את סדנה זו נפתח בשוט ערק עם שקדים, נכין יחד מאפים מאגן הים התיכון, נשתה יין ולאחר מכן נשב ונזלול את מה שהכנו עם מזטים קטנים וסלטים במרפסת הצופה לים ביפו.
סדנת בלקן ביס בוקס - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › Portfolio
סדנת בלקן ביס בוקס was last modified: אוקטובר 24th, 2021 by kerenadmin. © כל הזכויות שמורות לקרן אגם - פיתוח והקמה: זיו לשם.
ארכיון סדנאות - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › category › ס...
סדנאות. נעים מאוד, קרן :) אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה. מכורה לניירות אפיה, סדקים בעוגה, וגם לאבקת סוכר, ...
שוברי מתנה - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › שוברי-מתנה
*הסדנאות באמצע שבוע, ואחת לחודש ישנה סדנה בימי שישי בבוקר* **שוברים הנרכשים בסופי שבוע ואו חג, ישלחו ביום העסקים הבא הסמוך למועד הרכישה**.
ארכיון סדנאות אפייה - נשואה למאפייה
https://kerenagam.co.il › סדנאות
סדנאות אפייה. סדנת "קבלת שבת" · סדנת שמרים מתוקים ... סדנת שמרים ים תיכונית. © כל הזכויות שמורות לקרן אגם - פיתוח והקמה: זיו לשם.