חיפשת:

קצפת ירושלים תפריט

קצפת, דרך חברון ירושלים- משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › menu
קצפת, דרך חברון ירושלים- משלוחים. אין חוות דעת. משלוחים ירושלים: דמי משלוח 15 ₪, מינימום 100 ₪, זמן 60 דק'. 026232686. הנך נמצא ב: ירושלים > גלידות.
לונה פארק של טעמים - הטעמים שלנו - גלידריית קצפת
https://katsefet.co.il › הטעמים-שלנו
טעמי הגלידות של קצפת - כאן תוכלו לצפות בכל הטעמים של הגלידות המובחרות שלנו ולבחור מה תרצו להזמין בסניף או במשלוח. גלידות שמנת, סורבה, פרווה וללא סוכר.
גלידריית קצפת | לונה פארק של טעמים - עמוד הבית
https://katsefet.co.il
קצת עלינו. בגלידריית “קצפת” תמצאו לונה פארק של טעמים והנאה מתוקה לחך שלא ניתן לתאר במילים. אצלנו תוכלו למצוא מבחר גדול של גלידות שמנת, פרוזן יוגורט ויוגורטים ייחודיים, סורבה גורמה, גלידות פרווה וגלידות ללא סוכר. אנו מתמחים בהכנת גלידות יוגורט במבחר טעמים וסוגים מיוחדים.
קצפת ירושלים גבעת שאול גלידריה כשרה למהדרין בירושלים ...
https://kosheronly.net/restaurant/קצפת-ירושלים-גבעת-שאול
קצפת גלידריה כשרה למהדרין ירושלים צומת הבנקים. קצפת ירושלים גבעת שאול היא גלידריה כשרה למהדרין, סניף של רשת גלידריות אהודה מאוד בירושלים. נוסף ל- 20-30 טעמי הגלידה (חלביים, פרווה וללא סוכר) מוגשים גם שייקים בהרכבה אישית, משקאות גלידה, אייס קפה, גלידה אמריקאית, גלידת יוגורט ...
קצפת גלידריה - בן יהודה 2 ירושלים ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › ... › גלידריות
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על קצפת - בן יהודה 2, ירושלים, קצפת - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
רשת קצפת - הזמנות ומשלוחים | תן ביס
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/group/46847/רשת
רשת קצפת - הזמנות ומשלוחים. בגלידריית “קצפת” תמצאו לונה פארק של טעמים והנאה מתוקה לחך שלא ניתן לתאר במילים. אצלנו תוכלו למצוא מבחר גדול של גלידות שמנת, פרוזן יוגורט ויוגורטים ייחודיים, סורבה גורמה, גלידות פרווה וגלידות ללא סוכר. אנו מתמחים בהכנת גלידות יוגורט במבחר טעמים ...
קצפת ירושלים תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת קצפת ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/29724/קצפת
Feb 19, 2021 · קצפת ירושלים תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת קצפת ירושלים | תן ביס.
קצפת, דרך חברון ירושלים ... - mishlohim
https://www.mishlohim.co.il/menu/11368
ג'אפן ג'אפן japan japan(כשר)בית הנציב,דרך חברון 101 ארנונה ירושלים.המסעדה מבצעת משלוחים למרכז העיר,לממילא ועוד..מסעדת ג'אפן ג'אפן japan japan מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו:אגרול ירקות אסייתי,מרק תירס,סלט עוף חם,בקר ...
מסעדת קצפת | תפריטים ומידע בירושלים ברשת
www.gojerusalem.co.il/items/446/קצפת
קצפת, הידועה גם בכינויה "פרויו", היא חנות גלידות בפינת מדרחוב בן יהודה ורחוב לונץ. המקום בדרך כלל שוקק ומוצף בבנות מצחקקות ונערים בגיל העשרה שמנשנשים גלידה ופרוזן יוגורט. בקצפת יש כעשרים טעמי גלידה טעימים בגביעים או בכוסות נייר, כמו גם בר שייקים מרשים.
מסעדת קצפת | תפריטים ומידע בירושלים ברשת
https://www.gojerusalem.co.il › items
קצפת, הידועה גם בכינויה "פרויו", היא חנות גלידות בפינת מדרחוב בן יהודה ורחוב לונץ. המקום בדרך כלל שוקק ומוצף בבנות מצחקקות ונערים בגיל העשרה שמנשנשים גלידה ...
קצפת ירושלים תפריט משלוחים - תן ביס
https://www.10bis.co.il › delivery › ק...
קצפת ירושלים משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת קצפת ירושלים תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
גלידריית קצפת | לונה פארק של טעמים - הטעמים שלנו
https://katsefet.co.il/הטעמים-שלנו
טעמי הגלידות של קצפת - כאן תוכלו לצפות בכל הטעמים של הגלידות המובחרות שלנו ולבחור מה תרצו להזמין בסניף או במשלוח. גלידות שמנת, סורבה, פרווה וללא סוכר.