חיפשת:

קציצות אילן הייטנר

על "קציצות", של אילן הייטנר, הוצאת "מודן" | מבקר חופשי
https://arikglasner.com/2008/11/30/על-קציצות-של-אילן-הייטנר...
Nov 29, 2008 · על "קציצות", של אילן הייטנר, הוצאת "מודן" בספרות הישראלית נוצרה דיאלקטיקה מיוחדת במינה: בעוד החברה הישראלית היא גברית-סטרייטית, קשוחה ומיליטריסטית, בגין מאבקי הקיום הישראליים ומקומו של …
אילן הייטנר - מודן הוצאה לאור
https://www.modan.co.il › אילן-הייטנר
אילן הייטנר · חוכמת הבייגלה · מלך החומוס ומלכת האמבטיה · קציצות · האידיוט המושלם · האיש שלא רצה להיות קטן · 7250 · מתניקה.
אילן הייטנר, "קציצות" | פג תוקפו - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › literature
קציצות אילן הייטנר. הוצאת מודן, 238 עמ', 84 שקלים. כמו יותר מדי סדרות טלוויזיה עכשוויות, ספרו של אילן הייטנר, "קציצות", מתחיל על ספה של חתונה.
קציצות - אילן הייטנר | לרכישה ב20₪ יד שניה - סיפור חוזר
https://rebooks.org.il › book
אילן הייטנר. מלך החומוס ומלכת האמבטיה. אילן הייטנר. חוכמת הבייגלה. אילן הייטנר. האדיוט המושלם. אילן הייטנר. האיש שלא רצה להיות קטן. אילן הייטנר. קציצות.
קציצות (ספר) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קציצו...
קציצות הוא ספר שנכתב על ידי הסופר, תסריטאי ובמאי הקולנוע הישראלי אילן הייטנר. הספר יצא לאור בספטמבר 2008, בהוצאת "מודן", וכבר בשבוע הראשון ליציאתו נכנס ...
קציצות - אילן הייטנר
https://www.e-vrit.co.il/Product/5347/קציצות
אילן הייטנר (נולד ב-11 באוקטובר 1970) הוא סופר, תסריטאי ובמאי קולנוע. ב-1998 נתקל בקשיים רבים בפרסום ספרו הראשון, "חוכמת הבייגלה", כאשר לא מצא הוצאת ספרים שתהיה מוכנה להדפיסו.
אילן הייטנר - קציצות - סימניה
https://simania.co.il › bookdetails
אדם רוחני הוא בסך הכול אדם שמבקש להבין איך עובד כל העסק הזה של החיים זה הכול. לא פרחי באך ולא יוגה ולא צמחונות ולא מדיטציות. זה לא רוחני.
קציצות/אילן הייטנר | סטימצקי
https://www.steimatzky.co.il › ...
אילן הייטנר · אדם רוחני הוא בסך הכול אדם שמבקש להבין איך עובד כל העסק הזה של החיים. זה הכול. לא פרחי באך ולא יוגה ולא צמחונות ולא מדיטציות. זה לא רוחני. אדם שכל ...
אילן הייטנר, "קציצות" | פג תוקפו - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/literature/1.1355430
Oct 19, 2008 · קציצות אילן הייטנר. הוצאת מודן, 238 עמ', 84 שקלים הוצאת מודן, 238 עמ', 84 שקלים כמו יותר מדי סדרות טלוויזיה עכשוויות, ספרו של אילן הייטנר, "קציצות", מתחיל על ספה של חתונה.
קציצות - אילן הייטנר - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › ק...
אדם רוחני הוא בסך הכול אדם שמבקש להבין איך עובד כל העסק הזה של החיים זה הכול. לא פרחי באך ולא יוגה ולא צמחונות ולא מדיטציות. זה לא רוחני.
קציצות by Ilan Heitner - Goodreads
https://www.goodreads.com › show
הרבה יותר מצחיק, מעניין, חכם, שנון ואמיתי מ"מלך החמוס ומלכת האמבטיה" של אילן הייטנר גם. הספר מציג באופן די שוביניסטי וכן את צד הגבר במערכת יחסים שהוא מחפש ...
אילן הייטנר - קציצות | The Last Word Books
https://www.thelastwordbooks.com › product-page › אילן-...
אילן הייטנר - קציצות · ספרים נוספים בז'אנר · 052-333-1327 · thelastwordbooks18@gmail.com נקודות איסוף ברמת גן ויבנה להטבת כמות יש ליצור קשר בטלפון 0523331327.
קציצות by Ilan Heitner | Goodreads
https://www.goodreads.com/book/show/9077258
Jan 01, 2008 · קציצות. Ilan Heitner, ... שנון ואמיתי מ"מלך החמוס ומלכת האמבטיה" של אילן הייטנר גם. הספר מציג באופן די שוביניסטי וכן את צד הגבר במערכת יחסים שהוא מחפש ורוצה, בין אם מתוך יאוש ובין אם מתוך הבנה שכך ...
קציצות (ספר) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קציצות_(ספר)
קציצות הוא ספר שנכתב על ידי הסופר, תסריטאי ובמאי הקולנוע הישראלי אילן הייטנר. הספר יצא לאור בספטמבר 2008, בהוצאת "מודן", וכבר בשבוע הראשון ליציאתו נכנס לטבלת רבי-המכר. הוא זכה בפרס "ספר הזהב", שהוענק לו מטעם התאגדות המו"לים על מכירת למעלה מ-20,000 עותקים. זהו ספרו הרביעי של הייטנר, ובדומה לספריו הקודמים, הוא עוסק בשינויים שעוברים על ישראלים בסביבות גיל השלושים, ועל התהפוכות הרגשיות בחייהם. בספר זה הוא מתאר את השינוי המחשבתי המתחולל אצל אדם שכל חבריו התחתנו, והכמיהה לאהבה מעוררת בו שאלו…
קציצות - ספרי ניב
https://nivbook.co.il › product › קציצות
ועכשיו: ספר השמע של "קציצות", עם קריינות של אילן הייטנר! אדם רוחני הוא בסך הכול אדם שמבקש להבין איך עובד כל העסק הזה של החיים זה הכול.
קציצות - ספרי ניב
https://nivbook.co.il/product/קציצות
ועכשיו: ספר השמע של "קציצות", עם קריינות של אילן הייטנר! אדם רוחני הוא בסך הכול אדם שמבקש להבין איך עובד כל העסק הזה של החיים זה הכול. לא פרחי באך ולא יוגה ולא צמחונות ולא מדיטציות. זה לא רוחני.