חיפשת:

קעקוע של נקודה פסיק

מה המשמעות של קעקועים של נקודה-פסיק - Doctor Izzy️
https://iw.doctorizzy.com › belleza
ה קעקועים של נקודה-פסיק הם פלשו לאינטרנט, הם הפכו לתמונות ויראליות ופתאום נראה שאנשים רבים החליטו לסמן את סימן הפיסוק הזה על עורם לנצח.
קעקוע של נקודה פסיק מה המשמעות ? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=16713600
Oct 17, 2015 · קעקוע #9 - שורה שאני בטוח שנוגעת בכולם (20 תגובות) קעקוע מאחורי השפתיים (7 תגובות) רמות כאב של קעקוע (18 תגובות) דהייה של קעקוע לאחר טאצ'אפים (15 תגובות)
קעקוע עם נקודה-פסיק, עיצובים מקוריים | קִעקוּעַ
https://www.tatuantes.com/iw/קעקוע-נקודה-פסיק
במאמר זה של קעקוע נקודה-פסיק אז לא נראה את המשמעות של עיצוב זה. נהפוך הוא, נראה כיצד לנצל אותו כדי להפוך אותו לייחודי ומקורי.
המשמעות של קעקוע נקודה-פסיק | קִעקוּעַ - Tatuantes
https://www.tatuantes.com › המשמעות-...
האם אתה רוצה לדעת יותר על משמעות הקעקוע של נקודה-פסיק? זה בדיוק על תנועה בין אנשים עם תחושה של תקווה ו להילחם בדיכאון, התאבדות, התמכרות או ...
ארבעה רעיונות לקעקועים עם משמעות - קעקוע נקודה-פסיק - ציטוטים ...
www.the-edge.co.il › ארבעה-רעיונות
כל קעקוע מתחיל ברעיון
ארבעה רעיונות לקעקועים עם משמעות - קעקוע נקודה-פסיק ...
https://www.the-edge.co.il/ארבעה-רעיונות-לקעקועים-עם-משמעות
ראיתם ברחוב אנשים עם קעקוע של נקודה פסיק? שמעתם ... - Facebook
https://m.facebook.com › posts
פרויקט נקודה־פסיק פרץ לאוויר העולם באביב 2013. ... מה עומד מאחורי קעקוע הנקודה-פסיק? יותר ויותר אנשים מקעקעים על עצמם את סימן הפיסוק נקודה־פסיק.
למה בכל רחבי הרשת צצים קעקועים מוזרים של נקודה-פסיק? - חורים ...
https://holesinthenet.co.il › 2015/07/02
למעשה, הקעקוע הקטן הזה הוא קעקוע של סימן הפיסוק- נקודה פסיק (;). אותו סימן שמשתמשים בו בכתיבה כשרוצים לחבר בין 2 משפטים והוא חזק יותר מסתם ...
‫זה לא סוף המשפט: מה עומד מאחורי הקעקוע של אסף גרניט? | רשת 13
13tv.co.il › item › health
May 09, 2021 · פרויקט נקודה-פסיק קיים לעידוד, לאהבה ולעורר השראה." הקעקוע של נקודה-פסיק מייצג מאבקים בבריאות הנפש ואת החשיבות של מניעת התאבדויות.
43 רעיונות לקעקוע נקודה-פסיק והמשמעויות השונות מאחורי כל ...
https://iw.onpointpublishing.com/meaning-behind...
קָשׁוּר: אם אתה רואה מישהו עם קעקוע למחצה, זה מה שזה אומר. פרויקט נקודה-פסיק הוקם כדי לסייע במניעת התאבדויות. פרויקט נקודה-פסיק מנסה להפנות את תשומת הלב לגורמים לפגיעה עצמית. הפרויקט עובד עם האסטרטגיה הלאומית למניעת התאבדויות וקריאות גנרלים מנתחים לפעולה למניעת התאבדויות.
למה בכל רחבי הרשת צצים קעקועים מוזרים של נקודה-פסיק? - חורים ברשת
holesinthenet.co.il › 2015/07/02 › למה_בכל
Jul 02, 2015 · המסר שמאחורי הקעקוע הזה הוא של תקווה, וזוהי מהותו של הפרוייקט המרגש הזה: “על ידי קעקוע הסימן הזה אתם מבטיחים לעצמכם את ההבטחה שזה בסדר לבקש עזרה, לתמוך בעצמכם או בכל מי שסובל מדיכאון, או חרדה וניסה לפגוע בעצמו או לסיים את חייו, ולהתמודד יחד כנגד המחלות הנפשות וההסטיגמה ...
קעקוע של נקודה פסיק מה המשמעות ? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Sep 17, 2013 · קעקוע #9 - שורה שאני בטוח שנוגעת בכולם (20 תגובות) קעקוע מאחורי השפתיים (7 תגובות) רמות כאב של קעקוע (18 תגובות) דהייה של קעקוע לאחר טאצ'אפים (15 תגובות)
40 קעקועים סמליים ועם משמעות עמוקה (עם תמונות) / שונות ...
https://he.sainte-anastasie.org/articles/miscelnea/...
נקודה פסיק על הנייר, הפסיק משמש להפריד שני משפטים עצמאיים המקיימים קשר סמנטי קרוב. אבל כשהנקודה-פסיק מגולמת בעור, יש לה משמעות אחרת לגמרי: "החשיבות של האמונה שזה לא הסוף אלא התחלה חדשה".
מה עומד מאחורי קעקוע הנקודה-פסיק?
https://timeout.co.il/מה-עומד-מאחורי-קעקוע-הנקודה-פסיק
מלבד המסר החיוביסטי עצמו, עולה מפרויקט קעקוע נקודה־פסיק נקודה (פסיק) נוספת: אם הדור הקודם היה, לכל היותר, עונד צמיד גומי לסולידריות, הדור החדש מקעקע אותה על גופו. הגוף האנושי הופך …
43 רעיונות לקעקוע נקודה-פסיק והמשמעויות השונות מאחורי כל צבע וסמל - עצמי
https://iw.onpointpublishing.com › m...
קעקועים של נקודה-פסיק מגיעים בצורות שונות, גדלים וצבעים בעוד שלכולם משמעויות שונות. גלה מה המשמעות של כל קעקוע נקודה-פסיק צבעוני ואילו שילובים של סמלים, ...
40 קעקועים סימבוליים עם משמעות רבה (עם תמונות ...
https://iw1.warbletoncouncil.org/tatuajes-simbolicos-significado-2717
Oct 08, 2021 · אם אתה חושב לעשות קעקוע, למטה תוכל למצוא רשימה של 40 קעקועים מלאי משמעות. אל תחמיץ אותם! 1. נקודה-פסיק. על הנייר, נקודה-פסיק משמשת להפרדת שני משפטים עצמאיים השומרים על קשר סמנטי הדוק.
מה עומד מאחורי קעקוע הנקודה-פסיק?
timeout.co.il › מה-עומד-מאחורי
מלבד המסר החיוביסטי עצמו, עולה מפרויקט קעקוע נקודה־פסיק נקודה (פסיק) נוספת: אם הדור הקודם היה, לכל היותר, עונד צמיד גומי לסולידריות, הדור החדש מקעקע אותה על גופו. הגוף האנושי הופך יותר ויותר מפשט אינדיבידואלי למצע לגיטימי לשיח ולהבעת עמדות והזדהויות שונות. זו אנושיות חדשה ...
סיפור בדקה: הקעקוע שגורם לאנשים לדבר על דיכאון - וואלה! בריאות
https://healthy.walla.co.il › item
היוזמים של פרויקט "נקודה פסיק" רוצים שאנשים ידברו יותר בפתיחות על דיכאון ועל מחשבות אובדניות, ויש להם דרך יצירתית לגרום להם לעשות את זה.
קעקוע עם נקודה-פסיק, עיצובים מקוריים | קִעקוּעַ
www.tatuantes.com › iw › קעקוע-נקודה-פסיק
במאמר זה של קעקוע נקודה-פסיק אז לא נראה את המשמעות של עיצוב זה. נהפוך הוא, נראה כיצד לנצל אותו כדי להפוך אותו לייחודי ומקורי.
למה בכל רחבי הרשת צצים קעקועים מוזרים של נקודה-פסיק ...
https://holesinthenet.co.il/2015/07/02/למה_בכל_רחבי_הרשת_צצים...
Jul 02, 2015 · המסר שמאחורי הקעקוע הזה הוא של תקווה, וזוהי מהותו של הפרוייקט המרגש הזה: “על ידי קעקוע הסימן הזה אתם מבטיחים לעצמכם את ההבטחה שזה בסדר לבקש עזרה, לתמוך בעצמכם או בכל מי שסובל מדיכאון, או חרדה וניסה לפגוע בעצמו או לסיים את חייו, ולהתמודד יחד כנגד המחלות הנפשות וההסטיגמה ...
‫זה לא סוף המשפט: מה עומד מאחורי הקעקוע של אסף גרניט? | רשת 13
https://13tv.co.il/item/health/articles/j7vzx-2196951
May 09, 2021 · פרויקט נקודה-פסיק קיים לעידוד, לאהבה ולעורר השראה." הקעקוע של נקודה-פסיק מייצג מאבקים בבריאות הנפש ואת החשיבות של מניעת התאבדויות.
43 רעיונות לקעקוע נקודה-פסיק והמשמעויות השונות מאחורי כל צבע ...
iw.onpointpublishing.com › meaning-behind
קָשׁוּר: אם אתה רואה מישהו עם קעקוע למחצה, זה מה שזה אומר. פרויקט נקודה-פסיק הוקם כדי לסייע במניעת התאבדויות. פרויקט נקודה-פסיק מנסה להפנות את תשומת הלב לגורמים לפגיעה עצמית. הפרויקט עובד עם האסטרטגיה הלאומית למניעת התאבדויות וקריאות גנרלים מנתחים לפעולה למניעת התאבדויות.
מה עומד מאחורי קעקוע הנקודה-פסיק? - טיים אאוט
https://timeout.co.il › מה-עומד-מאחורי-ק...
יותר ויותר אנשים מקעקעים על עצמם את סימן הפיסוק נקודה־פסיק. לא מדובר בגחמה טרנדית אלא באמירה אנושית מרגשת.
‫זה לא סוף המשפט: מה עומד מאחורי הקעקוע של אסף גרניט? | רשת 13‬
https://13tv.co.il › בריאות › כתבות
לא יכולנו להתעלם מהאודישן של יאיר אשטמקר אמש בפרק האודישנים של העונה החדשה של "משחקי השף" והעובדה שהוא ואסף גרניט חולקים קעקוע משותף, נקודה-פסיק ...