חיפשת:

קניונים מומלצים בדובאי

קניונים מומלצים בדובאי | שופינג בדובאי | קניון דובאי - איחוד האמירויות ...
https://www.unitedarabemirates.co.il › ...
שופינג בדובאי? קניונים מומלצים בדובאי? חופשת קניות בדובאי! האם דובאי זולה או יקרה? כל הפרטים על קניון דובאי, קניון האמירויות ועל מרכזי קניות.
קניות בדובאי: קניונים מומלצים לשופינג מושלם - פייסטה: כי חופשה היא ...
https://fiesta.co.il › קניות-בדובאי-קניונים-...
מחיר: 15 דיראם בלבד. קניות בדובאי: קניונים מומלצים לשופינג מושלם. קניון דובאי פסטיבל סיטי Dubai Festival City Mall.
שופינג בדובאי: קניונים ענקיים! לטירוף של קניות בדובאי 🌴 ...
https://dubai.co.il/shopping
קניות בדובאי הן אחד הבילויים האהובים ביותר על תיירים. תמצאו שפע ומגוון רחב במרכזי הקניות של הכול: ביגוד, תבלינים, אביזרי אופנה, בדים ובשמים ועוד, אך לא כל המוצרים משתלמים לרכישה ועדיף לרכוש אותם בארץ כמו מוצרי טכנולוגיה. רוב אמצעי התחבורה הציבוריים מגיעים למרכזי הקניות הגדולים. עם זאת ישנם מלונות המספקים שירותי הסעה לקניונים וחזרה למלון.
קניונים בדובאי - חווית קניות מעולם אחר | DUBAI
https://dubai.co.il › malls-in-dubai
אז אם החלטתם לבלות את היום באחד הקניונים הגרנדיוזיים, תוכלו לבחור בקניון האמירויות (Mall of the Emirates) העצום, הכולל מעל 600 חנויות, כ-80 חנויות יוקרה, 100 ...
שופינג בדובאי | 5 הקניונים השווים בדובאי - שלי זוהר
https://www.shellyzohar.com › post › תרבות-הקניונים-בדובאי
בילוי בקניון דובאי לא כולל רק יום של קניות אלא גם יום של חוויות ואטרקציות, מומלץ להקדיש לו מספר שעות. ניתן להגיע לקניון באמצעות המטרו.
שופינג בדובאי - קניות בדובאי | איחוד האמירויות למטייל הישראלי
https://gouae.co.il › אוכל וקניות
ביקור בדובאי מחייב ביקור במרכזי הקניות והשווקים של העיר. ... קניונים ומרכזי קניות ... מומלץ להגיע למקום לפחות פעם אחת כדי להתרשם מהקניון היפה. שעות פתיחה:
שופינג בדובאי: 5 קניונים ומרכזי קניות מומלצים לשופינג ☀️ ...
https://www.salamdubai.co.il/blog/best-shopping-malls-dubai
2020/09/18 · ברשימה זו ריכזנו את חמשת הקניונים ומרכזי הקניות הכי מומלצים בדובאי. 1. קניון דובאי (The Dubai Mall) ללא כל ספק קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הפנאי והקניות המרשימים ביותר שנוכל להיתקל בהם, בדובאי ובכלל. בשטחו העצום ישנן מעל ל-1200 חנויות כולל שלל מותגים מוכרים, אזור הסעדה גדול, מתחם משחקים לילדים וגם אקווריום דובאי – אחר האקווריומים הגדולים בעולם.
שופינג בדובאי: קניונים ענקיים! לטירוף של קניות בדובאי 🌴 | DUBAI
dubai.co.il › shopping
קניות בדובאי הן אחד הבילויים האהובים ביותר על תיירים. תמצאו שפע ומגוון רחב במרכזי הקניות של הכול: ביגוד, תבלינים, אביזרי אופנה, בדים ובשמים ועוד, אך לא כל המוצרים משתלמים לרכישה ועדיף לרכוש אותם בארץ כמו מוצרי טכנולוגיה.
מקומות קנייה בדובאי. איפה הכי זול ומומלץ לקנות? - טיולים.נט
https://tiulim.net › מקומות-קנייה-בדובאי-...
עם כמעט מאה קניונים מפוארים; דובאי היא מכה אמיתית לקונים. ... להלן רשימה חלקית של הקניונים המומלצים (אני ציינתי מה הכי מומלץ מתוך המבחר, ...
שופינג בדובאי: 5 קניונים ומרכזי קניות מומלצים לשופינג ☀️ סלאם ...
www.salamdubai.co.il › blog › best-shopping-malls-dubai
Sep 18, 2020 · דובאי פסטיבל סיטי (Dubai Festival City Mall) בקניון ישנם מעל ל-500 חנויות והביקור הוא שילוב בין חוויית קניות לבין חוויית בידור לכל המשפחה. בין היתר אפשר לבקר במתחם המשחקים לילדים, להיכנס לסימולטור טיסה ולראות את מופע הלייזרים המרשים “Imagine”. 5.
שופינג בדובאי - קניות בדובאי | איחוד האמירויות למטייל הישראלי
https://gouae.co.il/shopping-in-dubai
קניון איבן בטוטה הוא אחד הקניונים היפים ביותר בדובאי, הקניון קרוי על שמו של חוקר ממוצא מרוקני מהמאה ה-14 וממוקם באזור ג'בל עלי (דרומית לאזור המרינה) ובסמוך לתחנת מטרו. הקניון מחולק למתחמים שונים המוקדשים ליעדים אליהם הגיע החוקר הדגול, בין המתחמים השונים ניתן למצוא את מתחם הודו, סין, פרס, מצרים, תוניס ומתחם אנדלוסיה.
שווקים בדובאי: המדריך המלא עם כל השווקים שאסור לפספס ...
https://romitravel.com/2021/04/11/שווקים-בדובאי-המדריך-המלא
2021/04/11 · דובאי ידועה במגוון מדהים של קניונים, חנויות ושווקים. בעוד שמרבית האנשים מעדיפים לנהור לקניונים בדובאי (ויש שם קניונים מעולים, במיוחד קניון דובאי המלפצתי), אני דווקא מעדיפה את השווקים באוויר הפתוח. בדובאי יש מבחר רחב של שווקים. שוק פשפשים, שוק תבלינים, שוק זהב, שוק טקסטיל, שוק פירות וירקות ועוד… בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל המידע על שווקים בדובאי.
10 הכי טובים: קניות בדובאי - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g295424...
קניונים מומלצים בדובאי | שופינג בדובאי | קניון דובאי ...
https://www.unitedarabemirates.co.il/הקניונים-המומלצים-בדובאי
קניון Dubai Mall (קניון דובאי)- קניון פופולארי ומרכזי בדובאי הנמצא במרכז העיר בדאון טאון דובאי. מדובר על אחד הקניונים הגדולים ביותר בדובאי המכיל שטח מעל 500,000 מ"ר וכולל 1,200 חנויות כולל אקווריום גדול, מסלול קרח ומקומות חנייה לבאים. קניון דובאי נבחר לאחד הקניונים הטובים ביותר …
קניונים מומלצים בדובאי | שופינג בדובאי | קניון דובאי | מרכזי ...
www.unitedarabemirates.co.il › הקניונים
קניון פופולארי ומרכזי בדובאי הנמצא במרכז העיר בדאון טאון דובאי. מדובר על אחד הקניונים הגדולים ביותר בדובאי המכיל שטח מעל 500,000 מ"ר וכולל 1,200 חנויות כולל אקווריום גדול, מסלול קרח ומקומות חנייה לבאים. קניון דובאי נבחר לאחד הקניונים הטובים ביותר בעולם ע"י מגזין GRAZIA בשנת 2010.
10 הכי טובים: קניונים בדובאי - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g295424...
אטרקציות בדובאי שלא כולם מכירים - מומלצות 2021 ☀️ סלאם דובאי
https://www.salamdubai.co.il/attractions
בדובאי תוכלו למצוא את הקניונים המרגשים ביותר וקניון האמירויות הוא אחד שלא תרצו לפספס. 630 חנויות אשר פרוסות על שטח של כ-220 אלף מטר מרובע והמותגים היוקרתיים בעולם נמצאים מתחת לכיפת הזכוכית היפיפייה.
שופינג וקניונים בדובאי - יאללה דובאי
https://yalla-dubai.co.il › קניונים-בדובאי
בין אם אתם מחפשים גורדי שחקים או סוקים, מותגים או קניונים, בדובאי תמצאו את הכל מהכל… ובגדול. מפה של הקניונים בדובאי. קניון דובאי – Dubai Mall. מיקום: מרכז העיר ...
קניונים ושווקים בדובאי | Dream Dubai חלום דובאי
https://dreamdubai.co.il › shopping
בדרים דובאי תמצאו את כל המידע שצריך לחופשה בדובאי. בין אם חיפשתם מה עושים בדובאי, איפה כדאי להניח את הראש ואיפה מומלץ לאכול – הגעתם למקום הנכון. מחפשים סיורים?
קניות בדובאי: קניונים מומלצים לשופינג מושלם - פייסטה: כי ...
fiesta.co.il › קניות-בדובאי
קניון דובאי פסטיבל סיטי Dubai Festival City Mall. אחד הקניונים האהובים בעיר הנמצא במיקום מעולה גם מבחינת לינה. מלבד מבחר החנויות והקניות הנהדר שיש בקניון, הוא אהוב במיוחד על ידי ילדים ומשפחות בזכות מופע הלייזר בערב המוצג כל ערב בחוץ. מופע הלייזר במזרקה שווה בהחלט את הביקור, ויש כאלו ...
10 הכי טובים: קניונים בדובאי - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
‪78 places sorted by traveler favorites‬. ‪Clear all filters‬ · 2021 · 1. ‪‪The Dubai Mall‬‬ · ‪30,730‬. ‪קניונים‬. אזור העסקים.
חמשת הקניונים הטובים ביותר בדובאי
https://www.post2coast-uae.co.il/post/חמשת-הקניונים-הטובים-ביותר...
והנה חמשת הקניונים המומלצים ביותר בדובאי בסדר עולה לטוב ביותר (עפ"י אתר פורבס) 5. קניון איבן באטוטה - Ibn Battuta Mall בנוי בהשראת החוקר המרוקאי אבן בטוטה, ק
10 הכי טובים: קניונים בדובאי - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Attractions-g295424
קניונים בדובאי: הצג חוות דעת ותמונות של 10 קניונים בדובאי, איחוד האמירויות הערביות ב-Tripadvisor.
שופינג בדובאי - קניות בדובאי | איחוד האמירויות למטייל הישראלי
gouae.co.il › shopping-in-dubai
קניון איבן בטוטה הוא אחד הקניונים היפים ביותר בדובאי, הקניון קרוי על שמו של חוקר ממוצא מרוקני מהמאה ה-14 וממוקם באזור ג'בל עלי (דרומית לאזור המרינה) ובסמוך לתחנת מטרו. הקניון מחולק למתחמים שונים המוקדשים ליעדים אליהם הגיע החוקר הדגול, בין המתחמים השונים ניתן למצוא את מתחם ...