חיפשת:

קנאת סופרות מאיה ערד

קנאת סופרות - xn----1hckc6ddr6ab.co.il
www.שבוע-הספר.co.il › קנאת-סופרות
קנאת סופרות. 23 במרץ 2021 גדי איידלהייט. בספרה החדש מאיה ערד יורה צרורות לכל הכיוונים של עולם הספרות הישראלי, ולכל כיוון שהיא יורה, היא גם פוגעת בצורה חדה, מושחזת ומדויקת. שום כדור לא נורה סתם, וכל ...
בדק בית | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
"קנאת סופרות" של מאיה ערד מספק הצצה מרתקת אל כתיבה שמתמודדת עם תהליך של שינוי • דרך דמויות נשיות קנאיות ורודפות כבוד, ערד יצרה את הרומן ...
קנאת סופרות - מאיה ערד
www.e-vrit.co.il › Product › 20427
קנאת סופרות מצייר תמונה מוחשית, מצחיקה-עצובה, של משבר כתיבה, משבר אמצע חיים נשי, והמשבר של עולם הספרות העכשווי. בכתיבה מדויקת ורגישה מספרת מאיה ערד סיפור חי, אנושי ונוגע ללב.
על "קנאת סופרות" של מאיה ערד ("חרגול", 412 עמ') | מבקר חופשי
https://arikglasner.com › 2021/04/20
"קנאת סופרות" מסופר בידי מספרת שרק לקראת סופו ברור לנו מי היא. את התחבולה הזו נטלה, כמדומני, ערד (בשאילה לגיטימית) מ"פְּנין" של נבוקוב. המספרת ...
קנאת סופרות / מאיה ערד / חרגול - כדאי לדעת
https://www.kedailadaat.com › kinaat
קנאת סופרות מאיה ערד / חרגול. אביגיל שלו חלמה מילדות להיות סופרת נחשבת. עכשיו, בגיל ארבעים ושתיים, נראה שהגשימה סוף סוף את החלום.
קנאת סופרות – מאיה ערד – אלה יווניה קוראת ספרים
https://irisganor.com/7059
קנאת סופרות: מאת: מאיה ערד: הוצאה: חרגול: עמודים: 412: קנייה: מודפס | דיגיטלי
מאיה ערד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מאיה_ערד
מאיה ערד (נולדה ב-25 בינואר 1971) היא סופרת ישראלית המתגוררת בארצות הברית. רבים מספריה עוסקים בחייהם של ישראלים שהיגרו לארצות הברית.
מורי חושב על ספרים: קנאת סופרות/מאיה ערד - המלצה
https://mythoughtonbooks.blogspot.com/2021/09/blog-post_25.html
קנאת סופרות/מאיה ערד - המלצה "קנאת סופרים" מקורו במסכת בבא בתרא, אבל מאיה ערד נסמכה על הטרנד המודרני אליבא דמרב מיכאלי והפכה את זה לקנאת סופרות. מה שלא מודרני אצל ערד זה רפיונה המוחלט בדימויים.
"קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את הקוראים
https://www.haaretz.co.il › prose › R...
"קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את הקוראים. במרכז הרומן החדש של ערד עומדת סופרת הזוכה להצלחה ובה בעת מאוכזבת מהיחס שהיא ...
"קנאת סופרות": הזירה הספרותית כמערב פרוע | מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › ספרות
הרומן המבדר של מאיה ערד לוקח את הארס פואטיקה העצמית למרחקים חדשים. ואם כבר לקנא, אז בנהג של אוטו זבל.
ביקורת העורך - קנאת סופרות
https://www.e-vrit.co.il/EditorBookReviewItem/118/קנאת_סופרות
קנאת סופרות הוא ספרה התשיעי של מאיה ערד בהוצאת חרגול/מודן. ספריה הקודמים, ביניהם 'שבע מידות רעות', 'אמן הסיפור הקצר', 'העלמה מקזאן' ו'המורה לעברית', היו לרבי מכר וזכו לשבחי הביקורת.
קנאת סופרות - xn----1hckc6ddr6ab.co.il
https://www.שבוע-הספר.co.il/קנאת-סופרות
קנאת סופרות. 23 במרץ 2021 גדי איידלהייט. בספרה החדש מאיה ערד יורה צרורות לכל הכיוונים של עולם הספרות הישראלי, ולכל כיוון שהיא יורה, היא גם פוגעת בצורה חדה, מושחזת ומדויקת. שום כדור לא נורה סתם, וכל אחד ואחד מהם מטרתו מסומנת עוד טרם הלחיצה על ההדק. התוצאה היא ספר מעולה, מרתק, מלא ...
"קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את …
https://www.haaretz.co.il/literature/prose/REVIEW-1.10104656
Aug 12, 2021 · "קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את הקוראים. במרכז הרומן החדש של ערד עומדת סופרת הזוכה להצלחה ובה בעת מאוכזבת מהיחס שהיא מקבלת מהמיליה שלה.
"קנאת סופרות" מאת מאיה ערד | ביקורת ספר
https://www.mako.co.il/culture-books-and-theatre/...
May 25, 2021 · קוראיה הוותיקים של מאיה ערד ("אמן הסיפור הקצר", "העלמה מקזאן") כבר יודעים למה לצפות מספריה, שמתפרסמים בקצב מעורר חדווה וקנאה. יהיו בהם גיבורים (ובעיקר גיבורות) בעלי אופי קוצני שקשה לאהוב, תהיה בהם נציגות נדיבה מאוד לאקדמיה ולאקדמאים - רצוי ישראלים, רצוי עוד יותר ישראלים שחיים ...
"קנאת סופרות" מאת מאיה ערד | ביקורת ספר
www.mako.co.il › culture-books-and-theatre › books
May 25, 2021 · כמו בספריה הקודמים, גם הפעם מאיה ערד בוראת עלילה צפופה ומלאת דמויות לא לגמרי אהיבות עם הרבה מאוד אזכורים ספרותיים ואקדמיים. רק שהפעם היא עושה את זה פי אלף, ו"קנאת סופרות" מרשים, אבל גם קצת לא הוגן כלפי קוראיו
קנאת סופרות by Maya Arad - Goodreads
https://www.goodreads.com › show
קנאת סופרות book. Read 11 reviews from the world's largest community for readers. אביגיל שלו חלמה מילדות להיות סופרת נחשבת. עכשיו, בגיל ארבעים ושתיים, נר...
על "קנאת סופרות" של מאיה ערד ("חרגול", 412 עמ') | מבקר חופשי
arikglasner.com › 2021/04/20 › על-קנאת
Apr 20, 2021 · על "קנאת סופרות" של מאיה ערד ("חרגול", 412 עמ') פורסם לראשונה, בשינויים קלים, במדור לספרות ב"7 לילות" של "ידיעות אחרונות"
"קנאת סופרות" ספרה החדש של מאיה ערד- כשעונג אינטלקטואלי ...
https://saritflain.co.il/?p=8103
Apr 15, 2021 · “קנאת סופרות”, ספרה החדש של מאיה ערד, בעריכת אלי הירש, (הוצאת מודן,) נושא אמירה חברתית חשובה, הרבה עבר להיותו ספר ארס פואטי מבריק.
קנאת סופרות – מאיה ערד – אלה יווניה קוראת ספרים
irisganor.com › 7059
קנאת סופרות – מאיה ערד 13 במרץ 2021. אביגיל שלו היא סופרת די מצליחה. ספרה הראשון התקבל בהתלהבות רבה על ידי הביקורת וגם על ידי הקוראות והקוראים, וגם שני ספריה הבאים התקבלו, אם כי בפחות התלהבות, אבל בכל זאת לא נכשלו ולא נדחו.
"קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את הקוראים ...
www.haaretz.co.il › literature › prose
Aug 12, 2021 · "קנאת סופרות" של מאיה ערד: רומן רב־שכבות שמאתגר את הקוראים. במרכז הרומן החדש של ערד עומדת סופרת הזוכה להצלחה ובה בעת מאוכזבת מהיחס שהיא מקבלת מהמיליה שלה.
מאיה ערד - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מאיה...
מאיה ערד (נולדה ב-25 בינואר 1971) היא סופרת ישראלית המתגוררת בארצות הברית. רבים מספריה עוסקים בחייהם של ... קנאת סופרות (חרגול, 2021) (הספר בקטלוג ULI).
על "קנאת סופרות" של מאיה ערד ("חרגול", 412 עמ') | מבקר חופשי
https://arikglasner.com/2021/04/20/על-קנאת-סופרות-של-מאיה-ערד...
Apr 20, 2021 · בכלל, "קנאת סופרות" מכיל כמה וכמה טענות אופנתיות, בכייניות ופסאודו-פמיניסטיות שנראות לי לא לרמתה של סאטיריקנית מפוכחת ולא נאיבית מבחינה פסיכולוגית כמו ערד.
"קנאת סופרות" מאת מאיה ערד | ביקורת ספר - Mako
https://www.mako.co.il › books-revie...
זו חידה, ותשובה לי אין. "קנאת סופרות" הוא מה שקורה כשמגבירים את הווליום בספר של מאיה ערד ל-11. מתוך 5. זהו סיפור על סופרת מצליחה ומוערכת ...
קנאת סופרות - מאיה ערד
https://www.e-vrit.co.il/Product/20427/קנאת_סופרות
קנאת סופרות הוא ספרה התשיעי של מאיה ערד בהוצאת חרגול/מודן. ספריה הקודמים, ביניהם 'שבע מידות רעות', 'אמן הסיפור הקצר', 'העלמה מקזאן' ו'המורה לעברית', היו לרבי מכר וזכו לשבחי הביקורת.
"קנאת סופרות" ספרה החדש של מאיה ערד- כשעונג אינטלקטואלי פוגש ...
saritflain.co.il
Apr 15, 2021 · “קנאת סופרות”, ספרה החדש של מאיה ערד, בעריכת אלי הירש, (הוצאת מודן,) נושא אמירה חברתית חשובה, הרבה עבר להיותו ספר ארס פואטי מבריק.
קנאת סופרות - מאיה ערד - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › קנ...
קנאת סופרות. מאיה ערד. 4.4 כוכבים (127 דירוגים). ספר דיגיטלי44. ספר מודפס9868.6 ... מאיה ערד מפגינה וירטואזיות ספרותית בדילוגים בין עלילות וסוגות שונות.