חיפשת:

קמפינג ראש הנקרה

וייסעו ויחנו: 9 אתרי קמפינג מומלצים בארץ - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/2836817
Apr 02, 2015 · קמפינג זה ראש טוב, ועדיין חשוב לנו שיהיו גם מים זורמים, שירותים צמודים, מקלחת, מטבחון חשמל ועוד מותרות שנחשבים ללוקסוס בתנאי שטח. אז בשם הנוחות הבסיסית יצאנו לתור את אתרי הקמפינג בארץ, מתוכם בחרנו את התשעה המומלצים ...
אתרי קמפינג באזור ראש הנקרה - איזי
https://easy.co.il › ... › אתרי קמפינג
93# באתרי קמפינג באזור הצפון. חוף אכזיב 8.6. 114 ק"מ. חוף אכזיב. חוף רחצה • גלמפינג. גן לאומי אכזיב, נהריה. פתוח. 96 ביקורות. 1499 ביקרו פה החודש.
ראש הנקרה - ימיה - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/1125
כל המידע על ראש הנקרה - ימיה - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
חניון לילה גן לאומי אכזיב וחוף אכזיב - רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il › camping
סוג, מחיר, הערות. לינת שטח באוהלים פרטיים – מבוגר, 65.00 ₪. לינת שטח באוהלים פרטיים – ילד, 50.00 ₪. לינה באוהל קמפינג משפחתי (כולל מזרן) – מבוגר, 90.00 ₪.
ראש הנקרה – אתר תיירות ראש הנקרה
https://www.rosh-hanikra.com
ראש הנקרה – סיפור אהבה בין ההר לים. איבקנו את הסלעים, צבענו את הים בטורקיז מדהים, הוספנו אטרקציות חדשות שיהפכו את טיולכם לחוויה מדהימה שתשאיר טעם של עוד.
קמפינג בראש הנקרה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/camping-rosh-hanikra
קמפינג בראש הנקרה. ראש הנקרה ... תיירות ראש הנקרה: חוויה מהנה לכל המשפחה. באתר ראש הנקרה תוכלו ליהנות מכמה מוקדי תיירות מהנים החל מגשר ``חלון לים התיכון``, תצפית מרהיבה למרחבי הגליל והים, ריחוף ...
אתר התיירות של ראש הנקרה
https://www.bgalil.co.il/index.php?dir=site&page=places&op=item&cs=3061
ראש הנקרה. טלפון: 073-2710100. מייל: rosh_hanikra@rahan.org.il. הזמן עכשיו > אתר התיירות של ראש ...
קמפינג חוף בצת, כרטיסים בהנחה, אוהלים וקרוואנים | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › קמפינג
מיקום האתר: קמפינג חוף בצת (בננה ביץ' לשעבר) נמצא בין ראש הנקרה לנהריה, על רצועת חוף מדהימה ביופייה. החוף מסודר, מוכרז עם שירותי הצלה.
קמפינג חוף בצת - דף הבית
http://www.hof-betzet.co.il
חוף בצת הוא הצפוני ביותר מבין חופי ישראל, הקמפינג נמצא על רצועת חוף מדהימה ביופייה. לינה באוהלים מהבית, אוהלים ממוזגים וקרוואנים.
ראש הנקרה – אתר תיירות ראש הנקרה
https://www.rosh-hanikra.com
ראש הנקרה – סיפור אהבה בין ההר לים. איבקנו את הסלעים, צבענו את הים בטורקיז מדהים, הוספנו אטרקציות חדשות שיהפכו את טיולכם לחוויה מדהימה שתשאיר טעם של עוד.
גן לאומי אכזיב וחוף אכזיב – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/גן-לאומי-אכזיב-וחוף-אכזיב
שמורת טבע חוף ראש הנקרה – שמורה מוכרזת. שטחה של השמורה כ-230 דונמים, אורכה כ-2,300 מ' ורוחבה כ-100 מ', מהחוף למסילת הברזל. חוף בצת, חוף רחצה מאושר, קוטע את השמורה.
גן לאומי אכזיב – מדריך מבקרים (חוף, קמפינג, ועוד) – ישראל ...
https://www.israel-in-photos.com/he/achziv.html
עכו, נהריה וראש הנקרה - מסלולים, אטרקציות, מסעדות וקמפינג ...
https://www.tiuli.com/destinations/21
עכו, נהריה וראש הנקרה. חופו של הגליל העליון היה מקום ישוב לאורך אלפי שנים. עכו, אחת הערים העתיקות בארץ תספר, תוך סיור מרהיב את סיפור הצלנים, נפוליאון ואף את סיפור המחתרות טרם קום המדינה. בצפון ...
Home-En – ראש הנקרה
https://www.rosh-hanikra.com/home-en
The Grottos – A Ravishing Natural Phenomenon. A short walk at the heart of the cliff reveals the grottos which are actually marine caves. The grottos were created following a series of subterranean tremors which cracked the rock. Rainwater flowing through these cracks and the gushing sea waves created this natural phenomenon, unique in Israel!
קמפינג בראש הנקרה - אתר צימר - צימרים
https://www.zimmer.co.il › camping-...
קמפינג בראש הנקרה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום לינה בקמפינג בראש הנקרה לאירוח ולנופש.
קופונופש - כרטיסים בהנחה לאטרקציות, קמפינג, הופעות, בתי ...
www.cuponofesh.co.il
אתר קופונופש מוביל את תיירות הפנים, הבילוי והפנאי בישראל, ומציע מידע מקיף וכרטיסים בהנחה- עד 70% - למגוון עשיר של אטרקציות בכל הארץ, קמפינג, מלונות, הצגות ובנוסף קופונופש shop חנות און-ליין, לרכישת מגוון מוצרים במשלוח עד ...
חניוני לילה ואתרי קמפינג בעכו, נהריה וראש הנקרה - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › גליל מערבי
חניוני לילה ואתרי קמפינג בעכו, נהריה וראש הנקרה. תמונה של חניוני לילה ואתרי קמפינג בעכו, נהריה וראש הנקרה - טיולי. סוגי אתרי קמפינג ולינה פופולריים בישראל.
אתרי קמפינג בגליל המערבי שאסור לכם לפספס - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › אתרי...
המראה הנשקף מהחוף עוצר נשימה, צוקי ראש הנקרה הנמצאים במרחק נגיעה, איי אכזיב והים התיכון הכחול והיפפה. מלא הרחק, לכיוון ראש הנקרה, על רצועת החוף, ...