חיפשת:

קמח כוסמין באנגלית

מתכון: לחם כוסמין - mako
https://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-bread/Recipe-42e23ba42394e41006.htm
מתכון ללחם כוסמין מלא. לחם בריא, טעים ומזין שאפשר להכין בבית בקלות, וגם טיפים לעבודה נכונה עם קמח כוסמין: באיזה טמפרטורה לעבוד, איזה מים להכניס ומה זה סטרטר?
כוסמין in English, translation, Hebrew-English Dictionary
https://glosbe.com/he/en/כוסמין
כוסמין translation in Hebrew-English dictionary. Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.
Morfix Dictionary | כוסמת באנגלית | פירוש כוסמת בעברית
https://www.morfix.co.il › כוסמת
צמח הדומה לדגן שמזרעיו הטחונים או הגרוסים לגריסים מכינים תבשילים או קמח למיני מאפה. More. buckwheat, kasha, fagopyrum (botanical name).
כוסמין - Translation into English - examples Hebrew | Reverso ...
context.reverso.net › translation › hebrew-english
Translation of "כוסמין" in English. אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט. I think they spelt "frittata" wrong on the menu. זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין לאחור, דבש. That's beer spelled backwards, honey.
‏כוסמין - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
context.reverso.net › תרגום › עברית
זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין לאחור, דבש. That's beer spelled backwards, honey. ובכן, גם איך הם כוסמין שמך, אף. Well, also how they spelled your name, though. זה בכלל לא איך זה כוסמין כאן.
כוסמין in English - Hebrew-English Dictionary | Glosbe
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'כוסמין' translations into English. Look through examples of כוסמין translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar.
כוסמין במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
he.glosbe.com › he › en
גֶזַע. הדבר הקרוב ביותר אני יכול למצוא היה Reissinger, כוסמין עם שני S של ו " נ ". Closest thing I could find was a Reissinger, spelled with two S's and an " N. ". OpenSubtitles2018.v3. " שניהם כוסמין עם " עמ "! " Both spelt with " p "! OpenSubtitles2018.v3. ודא שאתה כוסמין השם הנכון. Make sure you spelled the name right.
כוסמין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כוסמין
כֻּסְמִין או חיטת הכוסמין (שם מדעי: Triticum spelta) היא מין הקסאפלואידי של חיטה, ששימש כמזון בסיסי בחלקים של המזרח התיכון ואירופה מתקופת הברונזה עד ימי הביניים, עד שפינה את מקומו לחיטת הלחם (Triticum aestivum), שאותה קל יותר לגדל ולעבד. אחוז החלבון (גלוטן) בכוסמין גבוה מבחיטת הלחם אך ריכוז הגלוטנין נמוך יותר , אחוז הסיבים התזונתיים נמוך מבחיטת הלחם, ואחוז הוויטמינים דומה, אם כי בוויטמינים שונים.
איך אומרים באנגלית קמח כוסמין וגם איך כותבים קמח כוסמין - למה ...
www.lamakama.co.il › איך-אומרים
May 06, 2020 · שאלה. חברה, מישהו כאן יכול לומר לי איך אומרים באנגלית “קמח כוסמין”? אני אשמח אם תרשמו את זה בתשובה.
איך אומרים קמח כוסמין באנגלית? | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › posts
איך אומרים קמח כוסמין באנגלית? ... איך אומרים קמח כוסמין באנגלית? פותח הנושא michalgad1; פורסם בתאריך 27/10/15.
‏כוסמין - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/כוסמין
תרגום "כוסמין" לאנגלית. אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט. I think they spelt "frittata" wrong on the menu. זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין ...
קמח כוסמין - יתרונות מול חסרונות - האופה
https://thebaker.science/קמח-כוסמין-מה-הקטע-איתו
Jul 21, 2018 · קמח כוסמין לבן אינו מכיל סובין (וכנראה גם לא נבט) ועל כן הספיגה שלו מהירה בהרבה מקמח הכוסמין המלא ולכן לא הייתי ממליץ לגעת בו או לאפות …
מילון מורפיקס | קמח באנגלית | פירוש קמח בעברית
https://www.morfix.co.il/קמח
קמח באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה קמח על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד …
איך אומרים באנגלית קמח כוסמין וגם איך כותבים קמח כוסמין - למה כמה?
https://www.lamakama.co.il › שפות
“קמח כוסמין” כותבים באנגלית באופן הבא: Spelled Flour. “קמח כוסמין” אומרים באנגלית באופן הבא: לחץ כאן להשמעה. כוסמין הוא צמח מאכל הנקרא גם חיטת הכוסמין.
Spelt: ב עִברִית, תִרגוּם, המשמעות של, נרדפות, הִגוּי ...
https://iw.opentran.net › spelt
תרגום אנגלית-עברי. ... ישנם סוגים רבים של קמח: קמח חיטה, קמח כוסמין, קמח שיפון, ורבים אחרים. ... The English sound /sh/ is spelt with "c" in Berber.
כוסמין במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
https://he.glosbe.com/he/en/כוסמין
לְהוֹסִיף. גֶזַע. הדבר הקרוב ביותר אני יכול למצוא היה Reissinger, כוסמין עם שני S של ו " נ ". Closest thing I could find was a Reissinger, spelled with two S's and an " N. ". OpenSubtitles2018.v3. " שניהם כוסמין עם " עמ "! " Both spelt with " p "! OpenSubtitles2018.v3 ...
כוסמין - Translation into English - examples Hebrew ...
https://context.reverso.net/translation/hebrew-english/כוסמין
Translation of "כוסמין" in English. אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט. I think they spelt "frittata" wrong on the menu. זה נאפה עם כוסמין. It's made with spelt. זה כוסמין בדיוק כמו שזה נשמע. It's spelled just like it sounds. כלומר בירה כוסמין ...
Translation of כוסמין from Hebrew into English - LingQ
https://www.lingq.com › translate › כ...
English translation of כוסמין - Translations, examples and discussions from LingQ.
כוסמין - Translation into English - examples Hebrew - Reverso ...
https://context.reverso.net › translation › כוסמין
Translations in context of "כוסמין" in Hebrew-English from Reverso Context: אני חושב שהם כוסמין "פריטטה" לא בסדר בתפריט.
מתכונים עם קמח כוסמין - FoodsDictionary
https://www.foodsdictionary.co.il/tag/recipes-with-spelled-flour
קמח כוסמין הוא קמח הנטחן מדגן הנקרא כוסמין. הוא נחשב לקמח בריא מאוד המכיל כמויות גבוהות של סיבים תזונתיים. ניתן לשלב את קמח הכוסמין ביחד עם קמחים נוספים כמו קמח רגיל מחיטה, קמח …
כוסמין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כוסמין
כוסמין מיון מדעי; ממלכה: צומח: מערכה: בעלי פרחים: מחלקה: חד פסיגיים: סדרה: דגנאים: משפחה: דגניים: סוג: חיטה: מין: חיטת הכוסמין: שם מדעי; Triticum spelta ‏ליניאוס, 1753
כוסמין in English, translation, Hebrew-English Dictionary
glosbe.com › he › en
he הדבר הקרוב ביותר אני יכול למצוא היה Reissinger, כוסמין עם שני S של ו " נ " OpenSubtitles2018.v3 en Closest thing I could find was a Reissinger, spelled with two S's and an " N. "
איך אומרים באנגלית קמח כוסמין וגם איך כותבים קמח כוסמין ...
https://www.lamakama.co.il/איך-אומרים-באנגלית-קמח-כוסמין...
May 06, 2020 · “קמח כוסמין” אומרים באנגלית באופן הבא: לחץ כאן להשמעה. כוסמין הוא צמח מאכל הנקרא גם חיטת הכוסמין. לא להתבלבל אין קשר בין כוסמין לכוסמת.